آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراح وب به چه مهارتهایی نیاز دارد؟

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراح وب. آیا فقط ماست یا این که حلقه خوبی برای آن وجود دارد؟ و این فقط یک وب سایت طراحی یادگیری جذاب نیست و می تواند به یک حرفه هیجان انگیز و جذاب منجر شود، به ویژه برای یک حل خلاق مانند شما.


اما فقط ایده شروع کار در طراحی وب می تواند غافلگیر کننده باشد. شاید شما مخفیانه فکر می کنید: چه طراحان وب چه کار می کنند؟ یا شاید حتی: طراحی وب چیست؟ (بله، ما هم در یک نقطه بودیم!)


همانطور که شما فکر می کنید آیا طراحی وب سایت مناسب برای شماست، شما نیاز به پاسخ به سوالات بزرگ دارید: واقعا چه چیزی باید بدانید؟ باید کد را یاد بگیریم؟ چه ابزارهایی نیاز دارید؟ چگونه در مورد مدیریت مشتریان چکار کنیم؟


نگران نباش شروع به طراحی وب سایت ها آسان تر از آنچه که ممکن است تصور کنید. فقط با این وب سایت های مبتنی بر وب و طراحی های بصری شروع می شود و شما به زودی در راه خود خواهید بود.


چگونه به یادگیری طراحی وب: مهارت های فنی

اول، بیایید به سمت تکنیکی تبدیل شدن به یک طراح وب برویم. همه این کلمات و اصطلاحات عجیب و غریب ممکن است تهدید کننده باشند، اما آنها واقعا بسیار آسان (و فوق العاده سرگرم کننده!) هنگامی که شما آنها را می دانید.


1. طراحی بصری

به نظر می رسد واضح است که شما باید دانش طراحی را به یک طراح وب بسپارید، اما طراحی بصری بر محصولات دیجیتال تمرکز دارد، بنابراین ممکن است متفاوت از آنچه شما انتظار دارید متفاوت باشد. در این مورد، اصول طراحی چیزی است که احساس و نگاه یک سایت را تعیین می کند. آنها می توانند از لحاظ نسبت به تایپوگرافی، سیستم های شبکه، نظریه رنگ، متنوع باشند. به عبارت دیگر: طراحی بصری شانس شما برای ساختن صفحات خلق و خو و سلسله مراتب نوع است و با فونت های وب و پالت های رنگی آزمایش می شود.


2. UX

این اختصارات خنده دار اینجا آمده است! UX برای استفاده از وبسایت، تجربه کاربری یا احساس مردم (آرام، ناامید و غیره) است. از همه مهمتر، UX در حال نزدیک شدن به طرح های شما از دیدگاه کاربر اول است - چگونه می توان یک وبسایت را طراحی کرد که به آنها کمک می کند دقیقا همان چیزی را که نیاز دارند دریافت کنند؟


برای انجام این کار، شما کاربران خود را تحقیق و ایجاد "شخصیت" (پروفایل های کاربر ایده آل تخیلی). شما صفحات و محتوا را با یک نقشه سایت طراحی می کنید. شما متوجه خواهید شد که کاربران مسیر را در جریانهای کاربر در سایت خود قرار می دهند. (به عنوان مثال، آیا آنها همیشه به طور مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی به طور مستقیم کلیک می کنند یا فقط به دنبال اطلاعات تماس هستند؟) و شما می توانید فریم ها را برای ترسیم بخش های کلیدی هر صفحه وب ایجاد کنید. تمام این اجزا برای طراحی تجربه کاربر ضروری هستند.


نکته ی طرفدار: هنوز در مورد تفاوت بین همه ی این نوع مهارت های طراحی اختلال ایجاد کرده اید و برای اولین بار باید یاد بگیرید؟ ما اخیرا تفاوت بین طراحی بصری و طراحی وب و یا وب سایت، و نیز طراحی UX و طراحی گرافیکی را در صورت تمایل بیشتر به چشم می خوریم!


3. نرم افزار طراحی

مانند هر هنرمند، برای انجام کار خود به ابزارهای مناسب نیاز دارید. دانستن راه خود را در برابر استانداردهای صنعت در هر مورد مفید خواهد بود و در بسیاری از موارد بحرانی است. در حالی که طراحی وب سایت را می توانید در یک مرورگر وب انجام دهید، ابزارهایی مانند Adobe Photoshop، Illustrator و Sketch که تقریبا همه طراحان برای بخش های مهم کار خود مانند ایجاد مدل ها، طراحی دارایی ها (فکر می کنند لوگو ها و تصاویر) و البته اصلاح و افزایش عکس ها. شما باید یاد بگیرند که چگونه از آنها استفاده کنید (اگر چه، اگر شما فقط شروع به کار، در نظر بگیرید تلاش چند جایگزین فتوشاپ رایگان)


4. HTML

ممکن است تصور نکنید که یک طراح وب باید بداند چگونه کد را بسازد. اما امروزه این مهارت مورد انتظار برای بیشتر مشاغل طراحی است. HTML مخفف HyperText Markup Language است که زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای قرار دادن محتوا در یک صفحه وب است و ساختار آن را می دهد. این به این معنی است که شما چگونه یک دسته از کلمات را به سرفصل ها، پاراگراف ها و پاورقی ها تبدیل می کنید. و همچنین این است که چگونه محتوای "خنک" مانند عکس ها، فیلم ها و گرافیک را در یک وب سایت دریافت می کنید.


5. CSS

و سپس شریک HTML، CSS یا سبک های آبشاری است. CSS این کد است که به مرورگر می گوید که چگونه HTML را برای یک صفحه وب قالب بندی و سبک کند. به عبارت دیگر، این چیزی است که همه متن و محتوای دیگر را به نظر می رسد. با CSS، می توانید رنگ ها را تغییر دهید، فونت ها را تغییر دهید، یا یک پس زمینه خیره کننده اضافه کنید و خیلی بیشتر! این جایی است که چشم شما برای طراحی واقعا درخشان است و نحوه قرار دادن تمبر خلاقیتان را در هر سایت ایجاد میکنید.


نکات مثبت: اگر می خواهید شروع به یادگیری طراحی وب را به صورت رایگان، HTML و CSS مهارت های عالی برای شروع است. ما آماده ایم بوت سایک 10 روزه رایگان خود را در صورت آماده بودن در اینجا و اکنون آماده کنیم. در غیر این صورت، نگاهی به منابع جمع آوری شده ما برای یادگیری برنامه نویسی نگاه دارید.


JavaScript

در حالی که شما می توانید طرح های خود را با استفاده از فقط HTML و CSS کد گذاری کنید، اگر شما همچنین می توانید با استفاده از جاوا اسکریپت برنامه را اجرا کنید، شما در برابر رقابت بسیار بزرگ خواهید بود. جاوا اسکریپت به شما اجازه می دهدعناصر TIC را در سایت خود قرار دهید و آنها را تعاملی بگذارید. فکر کنید توییتر به صورت خودکار به روزرسانی می کند، وب سایت هایی که در زمان ورود به سیستم، لغزنده های تصویری و دیگر موارد متفاوتند.


مهارتهای نرم افزاری (یا اسرار مخفی هر طراح وب)

اکنون که بخش طراحی و فن آوری را در اختیار دارید، فقط باید تعدادی از مدیریت را اضافه کنید تا بتوانید خود را در کار طراحی وب خود سازماندهی کنید و موثر باشد. این ها مهارت هایی است که بسیاری از طراحان وب به آن قسم می خورند، بنابراین، صرفه جویی در زمان خود را با یادگیری آنها در حال حاضر به جای بعد.


6. مدیریت زمان

این که آیا شما علاقه مند به یادگیری طراحی وب هستید و یا به صورت رایگان یا برای یک شرکت مشغول به کار هستید، باید برنامه خود را حفظ کنید و پروژه های خود را به عنوان یک طراح وب مستقل باقی بمانید. این به معنای شناخت برنامه های بهره وری مانند لیست کارها یا تقویم یا، به ویژه اگر شما در یک سازمان بزرگ هستید، یادگیری ابزارهای ردیابی پروژه مانند Trello یا JIRA کنید. هر دوی این ابزارها، تسلط بر هنر اولویت بندی و ردیابی کار شما برای موفقیت شما (و عقل و خرد) در دنیای مشغول طراحی وب ضروری است.


7. ارتباطات

در تماس باشید و نقطه نظرات خود را نیز باید برای یک طراح باید داشته باشید. شما نمیتوانید از وب سایتهای ساختمانی بدون ارتباطات بزرگ درآمد کسب کنید. شما نیاز دارید که مشتریان را در مورد پیشرفت پروژه های خود، به همراه ایده های خلاقانه و خلاقیت خود توضیح دهید. حتی ممکن است بخواهید برخی از copywriting یا ویرایش برای سایت ها انجام دهید، مخصوصا اگر شما یک فروشگاه شخصی خود را اجرا می کنید. بنابراین نوشتن و مهارت های ارائه خود را بر روی کاغذ قرار دهید و مطمئن باشید که در هر شرایطی از این موضوع مطلع خواهید شد.


8. SEO / بازاریابی دیجیتال / رسانه های اجتماعی

مجموعه مهارت های جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو)، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی ممکن است به نظر برسد که برای فروشنده بیش از یک طراح وب به نظر می رسد. اما از آنجایی که اینترنت بسیاری از شرکت ها را امروز فروش می دهد و از آنجایی که شما همچنین باید استعدادهای طراح وب خود را به فروش برسانید (زمانی که شما به دنبال یک کار یا برای مشتریان آزاد)، باید سر خود را نیز در اطراف آنها قرار دهید . حتی دانستن اصول هر کدام و نگه داشتن آنها در ذهن هر دو مشتری و سایت های خود را به شما راه طولانی در سفر طراح وب خود را.


9. مدیریت کسب و کار / مشتری

و به عنوان یک کارمند یا به عنوان یک مترجم آزاد، درک خط پایین به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که شما یا شرکت شما سودآور و پایدار است. شما مجبور نیستید که برای MBA خود برگردید، اما شما باید ایده هایی در مورد اهداف و امور مالی کارفرمای خود یا کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید از آنها برای هدایت کار خود استفاده کنید. و اگر شما به طور مستقیم برای مشتریان طراحی می کنید، باید برنامه ای برای اطمینان از اینکه جریان های نقدی و پروژه شما در کوتاه مدت و درازمدت سالم و سالم هستند، داشته باشید.


چگونگی یادگیری وب سایت آنلاین

همانطور که می بینید، هیچ چیز اسرار آمیز و ذهنی در مورد مهارت هایی که شما نیاز دارید یک طراح وب باشد، وجود ندارد، اما در اینجا سوال وجود دارد که چگونه و چگونه آنها را یاد بگیرند. پایه و اساس در سمت فن آوری و دسته خوب در بخش های سازمانی هر دو شما می رویم و برای شما وجود دارد که شما دانش خود را و حرفه خود را در طراحی وب سایت ساخت.


طرح وب طراح وب Skillcrush تمام مهارتهایی را که نیاز دارید برای تبدیل شدن به یک طراح وب را پوشش می دهد، بدون استفاده از نیمکت، پوشش می دهد. دوره های ما به طور کامل آنلاین هستند و شامل دسترسی 24/7 به مواد و همچنین پشتیبانی زیادی از مربیان دوستانه و همکاران طراح وب سایت جوانان خود در جامعه دانشجویی آنلاین است. شما حتی یاد می گیرید که چگونه برای پیدا کردن، سرزنش و تکمیل اولین پروژه طراحی وب سایت خود - تنها در 3 ماه!


اگر شما به دنبال غرق شدن حتی عمیق در همه چیز طراحی بصری هستید، نگاهی به طرح ویژوال طراحیگر خود بیاندازید. این مناسب برای انواع خلاقانه وسواس با رنگ، فونت و همه چیز بصری است.


نکته ی Pro: شما برای تجربه ی هر یک از دوره های ما نیازی به تجربه طراحی یا برنامه نویسی ندارید. بنابراین، اکنون به ما بپیوندید تا این حرفه هیجان انگیز و جذاب را در طراحی وب که رویای آن قرار داده اید، بدست آورید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی