آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام بهتر وبسایت یا طراح وب است؟

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

تقریبا در همه جا به نظر شما کسی صحبت می کند یا خود را یک طراح وب یا توسعه دهنده وب می داند. اما واقعا این همه معنی آن چیست؟


چه کسی واقعا طراح یا توسعه دهنده است؟ آیا می توانید هر دو هستید؟


در حالی که این موضوع می تواند موضوع بحث داغ باشد، ما کمک می کنیم که اصطلاحات را از بین ببریم، منظور آنها چیست و چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر.


وظیفه طراح

اولا مهم است که واقعا درباره هر شغل در مورد خودتان فکر کنید.


طراح وب با استفاده از گرافیک و نرم افزار طراحی گرافیک (فکر می کنم Adobe Photoshop، Illustrator و InDesign) برای ایجاد یک نگاه به وب. 


طراح ممکن است همیشه کسی را نداشته باشد که کد را بنویسد و در بعضی موارد ممکن است مستقل از تیمی باشد که طراحی وب سایت را به صورت زنده انجام می دهد.


بیشتر کارهای طراح خلاق است و از شهوت و تخیل استفاده می کند، و اغلب ویژگی های افرادی که به نظر می رسند درست است. افراد در این زمینه ممکن است تحصیلات خود را در زمینه های مختلف ادامه دهند، اما بیشتر به طراحی گرافیک و هنر دست می یابند. طراحان مجموعه کارهای خود را برای نمایش پروژه های خود برای کارفرمایان بالقوه جمع آوری می کنند.

بهترین طراحان درک مفاهیم مختلف از جمله رنگ و تایپوگرافی، روابط فضایی، مخاطب و تجربه کاربر را درک می کنند.


وظیفه برنامه نویس

اگر چه جنبه های یک کار توسعه دهنده ممکن است یک طراح مشابه باشد، اما می تواند کاملا متفاوت باشد.


یک توسعه دهنده وب ستون فقرات وب سایت ها را ایجاد می کند، معمولا از سطح زمین، و زبان های خاصی را به وب می داند. HTML، جاوا اسکریپت، جی کوئری و CSS از ابزارهای موجود در کیت خود هستند. توسعه دهندگان، از لحاظ تاریخی، بر روی ایجاد چیزی به ظاهر بصری جذاب نیستند، اما وب سایت هایی با کد تمیز ایجاد می کنند که از لحاظ فنی صحیح هستند.

توسعه دهندگان وب اغلب به عنوان کارگران چپ مغز فکر می کنند. مهارت ها از توانایی های فنی و تفکر به منطق، بخش مهمی از رپرتوری های آنهاست. توسعه دهندگان وب ممکن است دارای مقطع تحصیلی در زمینه های مختلف مانند علوم رایانه یا برنامه نویسی باشند. اکثر کارفرمایان در طول فرایند استخدام نیاز به نمونه کارها دارند.


بهترین طراحان اغلب با جزئیات و متخصص هستند و علاقه مند به جزئیات هستند.


دو شغل، یک هدف

در پایان روز، هر دو طراحان وب و توسعه دهندگان وب در تلاش برای هدف خاص هستند - برای ایجاد یک وب سایت یا برنامه که کاربران را جذب و جذب می کند.


برای انجام این کار، طراحی و توسعه باید صحیح باشد. یک سایت نیاز به نگاه خوب و عملکرد مناسب دارد. رنگ ها و تصاویر باید نام تجاری را منعکس کنند و رابط کاربری نیاز به تشویق بازدیدکنندگان برای انجام اقدام مطلوب داشته باشد.


خطوط تعریف شده بین طراحان و توسعه دهندگان در حال تبدیل شدن بیشتر تار، به عنوان طراحان بیشتر در حال یادگیری کد و توسعه دهندگان بیشتر توجه به نظریه طراحی است. (فقط یکی از دلایل اینکه مقاله و آموزش طراحی و توسعه بسیار محبوب هستند.) ما همه می بینیم که آینده زمینه شامل طراح وب  توسعه دهنده عنوان است.


همکاری با یکدیگر

یکی از سخت ترین بخش ها در مورد طراحی وب سایت و توسعه می تواند با هم کار کند و ارتباط برقرار کند به طوری که هر کس درک کند. اصطلاحات بسیار زیادی در هر طرف وجود دارد که اگر شما کلمات خود را با دقت در نظر نگیرید، می تواند با هم کار کند.


در اینجا چند نکته برای برطرف کردن شکاف ارتباط وجود دارد:


اجتناب از اصطلاحات

نمایش، نمی گویند، مردم چگونه چیزها باید نگاه کنند یا کار کنند. اگر نمی دانید چطور چیزی توضیح دهید، یک طرح کاری یا نمونه برای جلسات ارائه دهید.

برای ایده ها باز شود طراحان باید مفاهیم طراحی را از توسعه دهندگان پذیرفته و توسعه دهندگان باید به ایده های طراحی کاربر از طراحان باز باشند.

در مورد چگونگی کار دیگر قسمت فرایند ایجاد وب بیشتر بدانید. در مورد چیزهایی که زیاد درباره ی آن ها حرف نزنید و از سوالاتی بپرسید خواندن کنید.

آیا می توانید یک طراح و توسعه دهنده باشید؟

به نظر می رسد همه این تفاوت ها به این معنی است که طراحان و توسعه دهندگان دو شغل یا نقش بسیار متفاوت دارند.


اما آنها لازم نیست که باشند.


شما هم می توانید یک طراح و توسعه دهنده در یک زمان باشد مردم بیشتر شروع به خودارضایی در این راه می کنند و در حال تبدیل شدن به مجموعه مهارت های تقاضا هستند. طراحی و توسعه برای تعدادی از مردم و حتی برای طراحانی که هرگز پیشرفت یادگیری را در بر نگرفته و برعکس، همگرا نیستند.


من حتی یکی از این افراد هستم. کمی از داستان شخصی:


من به عنوان یک طراح مشغول به کار در طراحی چاپی هستم. من نمی دانستم که چگونه وب سایت ها کار می کنند یا چرا، و من فکر نمی کنم آنها را بسازیم.


این همه چند سال پیش تغییر کرد، زمانی که متوجه شدم که وب سایت ها می توانند و باید فقط به عنوان چیزهای چاپی زیبا باشند. اگر بتوانم مهارت های هر دو را یاد بگیرم، به عنوان یک کارگر ارزشمندتر می شوم و بیشتر از کارم راضی هستم.


بنابراین شروع کردم به یادگیری برای کد کردن. من نمی دانستم کد زیادی را بدانم. من می دانم که به اندازه کافی خطرناک است.


اما من می توانم با توسعه دهندگان صحبت کنم و زبان را درک کنم. این باعث شده است که من بتوانم با توسعه دهندگان پروژه ها کار کنم و امیدوارم که توسعه دهندگان قدردانی می کنند که کار با طراح را از کجا می آیند.


حالا فقط فکر می کنم اگر به طور همزمان بسیاری از طراحی ها و توسعه را یاد گرفتممردم فقط شروع کار خود را.


پس جواب مثبت است. شما می توانید هر دو طراح و توسعه دهنده باشید. شما احتمالا همیشه در یکی بهتر خواهید بود، اما هدف شما باید باشد تا بتوانید هر کدام از توانایی ها را داشته باشید.


نتیجه

پس چگونه خود و کار خود را طبقه بندی می کنید؟ به اشتراک گذاشتن آن با ما در نظرات. ما دوست داریم در مورد افرادی که بخشی از جامعه Designmodo هستند مطلع شویم.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی