آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا جاوا برای توسعه وب مفید است؟

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

در حالی که داشتن آگاهی از زبان های برنامه نویسی مختلف ممکن است مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اما برای تضمین شغلی شما باید یک زبان را انتخاب کنید. اگر شما در مورد PHP در مقابل جاوا فکر می کنید، ممکن است اشتباه کنید که کدام زبان بهترین است.



در این وبلاگ وب سایت، ما برخی از ویژگی های PHP و JAVA را توصیف می کنیم. قبل از انتخاب هر زبان، می توانید نکات توصیف شده در این وبلاگ را با دقت بخوانید. هنگامی که از طریق هر کدام از آنها می روید، می توانید در مورد اهمیت پی اچ پی در مقابل جاوا بدانید.

آیا جاوا برای توسعه وب مفید است

کدام زبان (PHP VS JAVA) ترجیح داده است!

برای توسعه برنامه های سازمانی، نیاز به زبان برنامه نویسی وجود دارد، بنابراین توسعه دهندگان می توانند از هر زبان مانند PHP و Java استفاده کنند. پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است در حالی که Java زبان سمت مشتری است. جاوا فراهم می کند انعطاف پذیری برای استفاده از نرم افزار دسکتاپ و همچنین یک زبان طرف سرور، اما PHP اجازه می دهد تا کاربر فقط برای اسکریپت سمت سرور است.


هر دو زبان دارای یک تن از ویژگی های هستند، قبل از استفاده از هر زبان در پروژه خود، باید تمام ویژگی ها را کشف کنید.


به این نکات نگاه کنید:

1. اجرای کد:

کد پی اچ پی را می توان با چندین روش اجرا کرد: آنها می توانند کد پی اچ پی را در کد HTML با استفاده از تگ اسکریپت جای گذاری کنند و یا می توانند با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، کد PHP را اجرا کنند.


از سوی دیگر، کد منبع جاوا به bytecode متصل شده است که در دستگاه مجازی جاوا اجرا می شود. JVM توسط CPU اجرا می شود که کد باطنی جاوا هموار است.


2. پشتیبانی برنامه ریزی:

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سرور است که در توسعه وب مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا، از ویژگی های شی گرا پشتیبانی نمی کند، اما در حال حاضر نیز ویژگی های OOP را پشتیبانی می کند. به همین دلیل، بسیاری از وبسایتها از زبان PHP به عنوان زبان برنامه نویسی شی گرا استفاده می کنند.


از سوی دیگر، جاوا زبان کامل به شی گرا است که همچنین برخی از پارادایم های کاربردی مانند بیان لامبدا و توابع ناشناس پشتیبانی می کند. این پارادایم ها برای نوشتن برخی از برنامه های مدولار برای نرم افزار مهم هستند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان جاوا را برای ساخت برنامه های سازمانی ترجیح می دهند، زیرا مزایای برنامه نویسی مدرن را فراهم می کند.


3. TOOL LANGUAGE:

-> ویرایش ابزار:


جاوا ویراستاران فوق العاده ای مانند Netbeans، IntelliJ و Eclipse دارد که بهره وری مدیریت محصولات بزرگ را افزایش می دهد. از سوی دیگر، پی اچ پی دارای افزونه برای Eclipse و Netbeans است.


-> ابزار اشکالزدایی:


جاوا را می توان با استفاده از تمام ویراستاران با اشکال زدایی، اما فقط با استفاده از دستور print تنها اشکال زدایی PHP.


-> ابزار بسته بندی:


در PHP، از فایلها تنها استفاده می کند و هیچ مفهومی در این بسته وجود ندارد. از سوی دیگر، جاوا از ابزارهای بسته مانند ANT، Maven، ویراستاران، شروع وب و غیره استفاده می کند.


4. SECURE:

هرچند هر دو زبان امنیت زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهند، بعضی از ویژگیهای امنیتی یکپارچه در مقایسه با یک زبان برنامه نویسی دیگری وجود ندارد. از این رو، برنامه نویسان باید از ویژگی های امنیتی ارائه شده توسط چارچوب مختلف PHP برای محافظت از برنامه سازمانی خود استفاده کنند.


در حالی که جاوا همراه با ویژگی های پیشرفته امنیتی است، آن را به کاربر کامل آن را فراهم می کند. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان را به مشتری و سرور مبادله داده ها بیش از پروتکل های انتقال امن است. برای توسعه نرم افزار وب سایت یا برنامه سازمانی، بسیاری از توسعه دهندگان جاوا را بیش از PHP ترجیح می دهند.


5. هزینه توسعه یک نرم افزار:

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که اجازه می دهد تا کاربر هر کد را بدون هیچ هزینه ای توسعه دهد. برنامه نویسان می توانند از برنامه PHP برای توسعه برنامه های سازمانی استفاده کنند و همچنین می توانند زبان برنامه نویسی سرور را با توجه به نیاز توسعه سازمانی خود سفارشی کنند.


از سوی دیگر جاوا یک زبان برنامه نویسی منبع باز نیست. از JDK باز استفاده می کند که برای اجرای زبان برنامه نویسی Java مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که، هزینه بیشتر از پروژه PHP است.


6. عملکرد:

PHP فایل را تجزیه می کند و جریان را برای هر تماس خروجی می کند. هیچ فرآیند تلفیقی در PHP وجود ندارد. با این حال، در مدل CGI، کامپایل هیچ معنایی ندارد.


اگر چه جاوا قبلا به عنوان JVM کم سرعت با سرعت بسیار بالا بهینه شده بود: فقط در زمان تلفیق. Java جاوا اسکریپت فایل های JSP و JIT را کامپایل می کند.


در جاوا، جلسه در سرور برای مشتری نگهداری می شود که در آن جلسه PHP هر بار تخریب می شود.


7. انتخاب:

هر چند PHP و جاوا بسیار شبیه هستند اما PHP یک زبان برنامه نویسی سرور است و جاوا یک انتخاب مشتری است. هنگامی که از کد پی اچ پی استفاده می کنید، شما در سرور واقعی اجرا می کنید در حالی که جاوا می تواند کامپیوتر مشتری را اجرا کند. اما اگر مشتری دارای محیط زمان اجرا Java نیست، صفحه وب نمایش داده نمی شود.


نتیجه:

گفتن این که یک زبان بهتر از دیگر است، ایده خوبی نیست، همه چیز بستگی به مشکل شما و نحوه حل آن دارد. هر دو جاوا و پی اچ پی مکان های خود را در صنعت فناوری اطلاعات دارند.


جاوا به طور کلی به عنوان استاندارد صنعت شناخته می شود در حالی که PHP رایگان است و دارای مجموعه ای بزرگ از منابع است. پس از خواندن تمام نکات فوق، شما می دانید کدام زبان برنامه نویسی شما می توانید استفاده کنید.


اگر چه PHP خوب استبرای کسب درآمد وب، اما برای رشد حرفه ای جاوا بهتر است. هر دو زبان بهتر هستند و چشم انداز خود را دارند. برخی از توسعه دهندگان از Java برای ایجاد برنامه های بزرگ استفاده می کنند و برخی از آنها از PHP استفاده می کنند و هر دو دارای امکانات مشابه هستند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی