آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تاریخچه جوملا

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام شبتون بخیر دوستای گلم

عیدتون مبااارک 

امشب میخوایم راجب تاریخچه جوملا براتون بگیم...

جوملا مبتنی بر CMS Mambo است که توسط یک شرکت استرالیایی در سال 2001 توسعه داده شد و ابتدا در تاریخ 17 اوت 2005 منتشر شد. نسخه رسمی جوملا 1.0 در تاریخ 22 سپتامبر 2005 منتشر شد.


امکانات که جوملا ازش برخورداره 

جوملا ویژگی های قدرتمند خود را دارد (ویژگی های اصلی).

مدیر کاربر  این اجازه می دهد تا مدیریت اطلاعات کاربر مانند اجازه ویرایش، دسترسی، انتشار، ایجاد و یا حذف کاربر، تغییر رمز عبور و زبان. قسمت اصلی مدیریت کاربر Authentication است.


مدیر محتوا  این اجازه می دهد تا با استفاده از ویرایشگر WYSIWYG با استفاده از ویرایشگر WYSIWYG محتوای محتوا را به شیوه ای بسیار ساده و ساده ای مدیریت کند.


Banner Manager  برای افزودن یا ویرایش آگهی ها در وب سایت استفاده می شود.


Template Manager این طرح هایی را که در وب سایت استفاده می شود مدیریت می کند. قالب ها را می توان بدون تغییر ساختار محتوا در عرض چند ثانیه اجرا کرد.


Media Manager  این ابزار برای مدیریت فایل های رسانه ای و پوشه است که در آن شما به راحتی می توانید فایل های رسانه ای خود را به ابزار ویرایشگر مقاله خود بفرستید، سازماندهی و مدیریت کنید.


Contact Manager این امکان به اضافه کردن مخاطبین، مدیریت اطلاعات تماس کاربران خاصی است.


لینک وب سایت مدیریت  منبع لینک برای کاربر سایت ارائه شده است و می تواند به دسته بندی طبقه بندی شده است.


جستجو  این اجازه می دهد تا کاربران را به جستجوی اطلاعات مناسب در سایت. شما می توانید از نمایه سازی هوشمند، گزینه های جستجو پیشرفته، جستجو خودکار پیشنهاد دهید تا جستجو جوملا را بهتر انجام دهید.


مدیر منو  این اجازه می دهد تا برای ایجاد منوها و آیتم های منو و می تواند پس از آن مدیریت شود. شما می توانید منو را در هر سبک و در مکان های مختلف قرار دهید.


RSS  این برای سندیکا واقعا ساده است که به مطالب سایت شما و فایل های RSS به طور خودکار به روز رسانی می شود.


مزایای

این یک پلت فرم منبع باز است و به صورت رایگان در دسترس است.


جوملا طراحی شده است که آسان برای نصب و راه اندازی حتی اگر شما یک کاربر پیشرفته نیست.


از آنجا که جوملا بسیار آسان است به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده وب، شما می توانید به سرعت سایت هایی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. با حداقل دستورالعمل ها به مشتریان، مشتریان می توانند به راحتی سایت های خود را به صورت خود مدیریت کنند.


محتوای ویرایش شده بسیار آسان است زیرا از ویرایشگر WYSIWYG استفاده می کند (آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید، یک رابط کاربری است که به کاربر اجازه می دهد تا مستقیما با استفاده از دستور layout طرح اسناد را مدیریت کند).


این امنیت ایمنی محتوای داده را تضمین می کند و هیچ کس اجازه ویرایش داده ها را نمی دهد.


به طور پیش فرض، جوملا سازگار با تمام مرورگرها است.


قالب ها برای استفاده بسیار انعطاف پذیر هستند.


فایل های رسانه ای را می توان به راحتی در ابزار ویرایشگر مقاله بارگذاری کرد.


ابزار ایجاد آسان فهرست را فراهم می کند.

جوملا - مرورگر
جوملا یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است که برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی آنلاین استفاده می شود. این رایگان و قابل تمدید است که به قالب های جلویی و عقب (سرپرست) جدا شده است. جوملا با استفاده از PHP، برنامه ریزی شی گرا، الگوهای طراحی نرم افزار و MySQL (که برای ذخیره سازی داده ها استفاده می شود) توسعه یافته است.

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟
سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که تمام دادههای (مانند متن، عکس، موسیقی، سند و غیره) را که در وب سایت شما در دسترس است، ردیابی می کند. این کمک می کند تا در ویرایش، انتشار و تغییر محتوای وب سایت.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی