آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا جوملا بهتر از وردپرس است؟

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک تصمیم مهم است که می تواند پیامدهای بزرگی برای وب سایت شما داشته باشد. تعدادی از آنها در دسترس هستند، هر کدام از جوانب مثبت و منفی خود، و fanbazes متعصب کشیدن برای پلت فرم انتخاب شده خود را وجود دارد. گفته می شود که دو پلتفرم وجود دارد که در بین بسته ها قرار دارند که می توانند به طور مستقیم مقایسه شوند: وردپرس و جوملا.


هر دو سیستم عامل برای سهولت استفاده، امکانات سفارشی گسترده و جوامع فعال مشهور هستند. در حالی که وردپرس و جوملا دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، آنها هر دو می توانند برای ساختن سایت های مدرن و ویژگی های پرطرفدار استفاده کنند  پس چگونه باید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب است؟

نگران نباش ما در اینجا برای کمک به شما در مقایسه با هر دو سیستم عامل در چهار دور پر از آدرنالین (ما ممکن است کمی بیش از حد هیجان زده در اینجا) برای تعیین اینکه چه کسی حاکم عالی است. بدون نیاز به اجازه، با WordPress و Joomla شروع کنیم!

تفاوت اساسی بین وردپرس و جوملا این است که جوملا به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا به منظور سرویس وبسایت های پورتال مانند سرویس های اینترنتی راه اندازی شد، در حالی که وردپرس در اصل پلت فرم متمرکز بر وبلاگ بود. با این حال، امروزه هر دو وردپرس و جوملا کاملا قادر به اجرای هر نوع وب سایت می باشند.


از لحاظ فنی، هر دو وردپرس و جوملا جزء قطعات جداگانه ای از نرم افزار نیستند؛ فقط زمانی که در یک سرور وب نصب می شوند. این معمولا یک وب سرور است که از یک شرکت شخص ثالث مانند Bluehost دریافت می کنید.


اگر می خواهید یک وبسایت را ایجاد کنید، جنبه کلیدی فکر کردن درباره این است که چگونه با پیکربندی نرمافزار وب، کار با سرورها و برخورد با جنبههای فنی فرآیند به طور کلی راحت هستید.


به طور سنتی، جوملا به سمت توسعه دهندگان بیشتر متمرکز است که نمی ترسند "با دست و پا کردن دستانشان" با سرور کار کنند. وردپرس، از سوی دیگر، شروع به خواندن و نوشتن آسان تر برای شروع کار است.


  • فاطمه علیزاده

CMS

Joomla

سیستم مدیریت محتوا

وبسایت

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی