آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نکاتی که طراح وب باید در نظر داشته باشد

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ
10 چیز که هر طراح وب باید بتواند انجام بدهد.
برخی از مهارت ها، شما فقط باید بدانید. و شما بهتر می دانید که آنها خیلی خوب است که شما می توانید آنها را تقریبا بدون تفکر انجام دهد. هنگامی که به طراحی وب می آید، بسیاری از مهارت ها می توانند در طول زمان تغییر و تکامل پیدا کنند، اما اصول اولیه ای وجود دارد که می توانید در خواب خود انجام دهید.

و حتی اگر شما "طراح وب" توسط تجارت نیستید، هرکدام از این مهارتها برای تمام طراحان که امروزه کار می کنند، باید تبدیل شوند. چند نفر از شما در حال حاضر راحت هستند؟ بیایید سوار شوید و نگاهی به آنچه شما باید در "خودکار خلبان" انجام دهید!

1. کد با HTML و CSS
طراحی وب سایت
آیا شما یک توسعه دهنده هستید یا نه، هر کس نیاز به درک اساسی ترین زبان در پشت طراحی وب سایت دارد. شما باید چگونگی خواندن، ویرایش و عیب یابی HTML اولیه را بدانید. (و بسته به شغل واقعی شما ممکن است نیاز به دانستن خیلی بیشتر از آن داشته باشید.)

در هر صورت، شما باید بدون تفکر، بتوانید یک موضوع جسورانه یا فونت یا رنگ یا اندازه را در HTML مشخص کنید. شما باید بتوانید سبک های CSS را با سهولت جایگزین کنید. این ها مهارت هایی هستند که برای یادگیری آسان هستند و در بلند مدت به شما در خدمت شما هستند.

یاد بگیرید: آشنایی اولیه (یا یادگیری) اصول اولیه از W3Schools این آموزش ها خود گام، آسان برای درک و آزاد است. (هیچ دلیلی وجود ندارد که به زبان وب مسلط شود.)

2. ویرایش عکس ها
در هر زمینه طراحی، احتمال دارد که شما در تمام طول روز با تصاویر کار کنید. بنابراین فقط حس می کند که شما درک می کنید که چگونه آنها را دستکاری کنید. شما می توانید با استفاده از برش پایه به اندازه و کمی «تمیز کردن»، بتوانید عکس ها را با سهولت کار کنید. حداقل، شما باید با برداشت و تغییر اندازه و همچنین برخی از تنظیمات کیفیت تصویر احساس راحتی کنید.

آن را یاد بگیرید: دنیای دوربین دیجیتال یک راهنمای عالی است که شش مرحله را برای به حداکثر رساندن عکس ها توضیح می دهد. راهنمایی آسان برای استفاده است و در حالی که آموزش ریشه در فتوشاپ است، می توان آن را با هر نرم افزار اعمال می شود.

3. یک نسخه چاپ کنید
طراحی وب سایت
در حالی که کار شما ممکن است در قلمرو دیجیتال باشد، بخشی از طراحی بدون شک برای برنامه های چاپی مورد نیاز است. از fliers به ​​کارت های کسب و کار به انتشار مطبوعات، شما باید قادر به ایجاد و تبدیل عناصر به طوری که آماده آماده چاپ.

چیزهای کلیدی برای درک عبارتند از قطعنامه های چاپ برای انواع مختلف رسانه ها و رنگ. در حالی که احتمالا از یک مقدار مانند FF0000 برای ایجاد یک بلوک متن استفاده می کنید، این کار برای چاپ انجام نمی شود. (این حداقل نگاه خنده دار است.) مخلوط رنگ CMYK (آبی، قرمز، زرد، سیاه) استاندارد مورد استفاده برای اقلام چاپ شده است.

یادگیری آن: خوش شانس برای شما یک راهنمای برای گرفتن چیزی آماده برای چاپ است. این تفاوت ها را در رنگ، رسانه ها، بنرها، خونریزی ها و موارد دیگر توضیح می دهد.

4. عنوان را بنویسید
تقریبا غیرممکن است که یک طراحی با لورام ایپسوم را به عنوان عنوان اصلی به تصویر بکشید. کلمات چسب است که تصاویر و پیام را با یکدیگر به ارمغان می آورد. سرفصل های شما همیشه ممکن نیست، اما شما همیشه باید کلمات بزرگ را پر کنید زمانی که شما در یک مفهوم طراحی تبدیل کنید.

به عنوان یک کاربرد، کلمات می توانند به مشتری کمک کنند که فضای موجود برای متن را درک کند. یک تیتر خوب نشان می دهد که شما مشتری را درک می کنید و در پروژه های دلخواه بیشتری می یابید و مردم را با یک تاثیر ماندگار می بینید.

آن را یاد بگیرید: Copyblogger یک منبع عالی است که در مورد کپی و غیره قرار دارد. با "چگونگی نوشتن سرصفحه کار" شروع کنید.

5. هر دستگاه را جابجا کنید و وب سایت را هدایت کنید
طراحی وب سایت
شما باید سطح راحتی را با رایانه و دستگاههایی که اکثر مردم آن را ندارند داشته باشند. این ممکن است نیاز به از بین بردن دستگاه های مورد علاقه خود و یا مرورگرها و یا برنامه ها و بازی با بسیاری از چیزهای دیگر. (اگر شما انجام می دهید، تضمین می شود)

همه ما آنجا بوده ایم: هیچ چیز بدتر از یک مشتری نیست که یک گوشی قدیمی را خراب کند یا چیزی را روی صفحه نمایش کوچکی برای کمک به شما نشان دهد و شما فقط نمی توانید آن را به راحتی کشف کنید. شما باید قادر به استفاده از وب سایت خود (و دیگران) در هر محیطی و صحبت کردن با دیگران از طریق چگونگی انجام این کار باشید.

یاد بگیرید: فقط شروع به بازی کنید اطمینان حاصل کنید که با مرورگرهای مختلف آزمایش کنید و اگر شما یک فرد اپل هستید، یک دستگاه Android را انتخاب کنید (و بالعکس).

6. طرح با اعتماد به نفس
یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد طراحی است این است که شما می توانید دیگران را به آنچه که فکر می کنید تجسم کنید. به یاد داشته باشید، بسیاری از افراد دیگر قبل از اینکه بتوانند تصور کنند که چه چیزی فکر می کنند، نیاز به یک قاب یا طرح اولیه دارند.

طراحی با اعتماد به نفس یک راه عالی برای کمک به ایجاد ارتباط است. این به این معنا نیست که شما باید یاد بگیرید که یک هنرمند درجه یک در یک شب باشد. اما شما باید با پد و قلم (یا مداد) آماده شوید تا بتوانید این ایده ها را روی کاغذ قرار دهید و آنها را با تیم به اشتراک بگذارید.

یاد بگیرید: Tuts  یک پرایمر کوچکی در یادگیری برای رسم کردن دارد. قدم اول؟ سعی کنید کامل باشید

7. از یک چارچوب مشترک استفاده کنید

طراحی وب سایت
در استفاده از چارچوب طراحی وب سایت برای شروع پروژه ها هیچ شرم آور نیست. در واقع، شما احتمالا باید، مگر اینکه شما یک توسعه دهنده فوق ستاره است.

چارچوب ها شما را از نوآوری چرخ با هر پروژه جلوگیری می کند و برای دیگران آسان است
استفاده کنید اگر شما در نهایت یک وب سایت را به یک مشتری منتقل می کنید که تلاش می کند آن را حفظ و به روزرسانی کند. وردپرس یک گزینه محبوب است، اما بسیاری از دیگران وجود دارد برای تلاش وجود دارد.

آن را یاد بگیرید: شروع با وردپرس. این بزرگترین وبلاگ نویسی و سیستم مدیریت محتوا وب سایت و چارچوب موجود است. (و استفاده بسیار آسان است.)

8. پشتیبان گیری و بسته بندی فایل ها
در حالی که یک وب سایت به نظر می رسد یک سیستم خودمختار است، این نیست. شما باید چگونگی و چگونگی پشتیبان سایت خود را (و در صورت لزوم آن را بازگردانید) برای جلوگیری از از دست دادن اطلاعات باید چیزی به سایت منتهی شود. (بهتر است که ایمن باشید تا متاسف باشید، درست است؟) حتی اگر لجستیک دقیق این تمرین را در خواب خود نمی دانید، باید بدانید که چه ذخیره می شود، چه زمانی اتفاق می افتد و جایی که داده ها ذخیره می شوند.

علاوه بر این، شما باید ایده خوبی از نحوه ایجاد فایل های بسته برای سبک وب سایت، قطعات طراحی و قطعات و بیشتر داشته باشید که می تواند به عنوان یک پشتیبان استفاده شود و می تواند اطلاعات لازم را برای مشتریان فراهم کند تا آنها از قطعات استفاده کنند. فایل های بسته (برای چاپ) بخشی ضروری از فرایند طراحی وب هستند، بنابراین مشتریان مجموعه ای از ابزارهای تبلیغاتی را دارند که مطابق با طراحی وب سایت برای تبلیغات چاپی می باشند. (مشتریان برای شما این را دوست دارند!)

یاد بگیرید: هر وبسایت نیاز به یک برنامه پشتیبان دارد. فایل های بسته بندی به شما کمک می کند که مواد، مانند فونت ها و تصاویر را با هم در زمانی که شما باید آنها را در جای دیگر ارسال کنید، نگهداری کنید.

9. 3 روند را بدانید (و هنگامی که از آنها استفاده کنید)
طراحی وب سایت
شما باید یک مسیر پیشرفته ترانسفورماتور را برای آسانسور در نظر بگیرید. این یعنی چی؟

به سادگی، شما باید قادر به صحبت کردن با هر کسی با مقدار معقولی از دانش طراحی در مورد آنچه تکنیک های بصری در حال روند و به همین دلیل و یا چرا شما نباید از آنها استفاده کنید. آنها چگونه کار می کنند و چه چیزی را دوست دارند ، دوست ندارند در مورد این روند.

یادگیری آن: به عنوان خوانده شده وبلاگ های طراحی مانند این یکی برای به روز رسانی در مورد روند و چگونه این تکنیک های طراحی می تواند اعمال شود.

10. توضیح دهید نظریه طراحی
رنگ، جریان، تعادل و نسبت فاصله: این همه چیزهایی است که شما فقط باید قادر به دیدن در هنگام کار بر روی پروژه ها. اما بیشتر از داشتن یک چشم خوب است نظریه طراحی به همان اندازه مهم است. درک اینکه چرا شما کاری را انجام می دهید و به همین دلیل زیبایی شناسی متعادل را ایجاد می کنید مهم است.

و اگر شما به خوبی آن را درک کنید، می توانید آن را توضیح دهید و به راحتی از دیگران دفاع و توضیح دهید. پایه و اساس در اصول، به شما کمک خواهد کرد که هر پروژه ای را مدیریت کنید.


نتیجه
چگونه بسیاری از عناصر موجود در این لیست می توانند به عنوان چیزهایی که در خواب شما می دانید را چک کنید؟ شما چندین نفر دیگر مشتاق هستید تا درباره مهارت های خود بیشتر یاد بگیرید یا تجدید نظر کنید؟

طراحی وب مانند هر گونه طراحی دیگر، در اصول اولیه ریشه دارد و با بسیاری از روند و تکنیک های جدید پاشیده می شود. درک خوبی از ترکیب، به شما کمک می کند تا رشد کنید و به یک طراح بهتر تبدیل شوید و به شما در تصمیم گیری و کار طراحی خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی