آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

نرم افزار طراحی وب چیست؟

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

طراحی وب فرایند ایجاد وب سایت است. این شامل جنبه های مختلفی از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می باشد. در حالی که اصطلاحات طراحی وب و توسعه وب اغلب به طور متناوب استفاده می شود، طراحی وب از لحاظ فنی یک زیر مجموعه از رده گسترده تر توسعه وب است.


وب سایت ها با استفاده از یک زبان نشانه گذاری به نام HTML ایجاد می شوند. طراحان وب، صفحات وب را با استفاده از تگ های HTML ایجاد می کنند که محتوای و ابرداده های هر صفحه را تعریف می کنند. طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و یا صفحات سبک آبشار تعریف می شود. بنابراین، بیشتر وبسایتها شامل ترکیبی از HTML و CSS است که نحوه تعیین هر صفحه در مرورگر را مشخص می کند.


برخی از طراحان وب ترجیح می دهند صفحات دست کد (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا)، در حالی که دیگران از ویرایشگر "WYSIWYG" مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای طراحی صفحه وب فراهم می کند و نرم افزار به طور خودکار کد HTML و CSS مربوطه را تولید می کند. یکی دیگر از راه های محبوب برای طراحی وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. این خدمات قالب های وب سایت های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان نقطه شروع برای یک وب سایت جدید مورد استفاده قرار گیرد. وب سایت ها می توانند محتوا را اضافه کنند و طرح بندی را با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب سفارشی کنند.


در حالی که HTML و CSS برای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت استفاده می شوند، تصاویر باید جداگانه ایجاد شوند. بنابراین طراحی گرافیکی ممکن است با طراحی وب همپوشانی داشته باشد، زیرا طراحان گرافیک اغلب تصاویر را برای استفاده در وب ایجاد می کنند. برخی از برنامه های گرافیکی مانند Adobe Photoshop حتی شامل گزینه "Save for Web ..." است که راه ساده ای برای صادرات تصاویر در فرمت بهینه سازی شده برای انتشار وب می دهد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی