آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا SEO اهمیت دارد؟

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در بازار رقابتی امروز، بازاریابی جستجوگرها مهمتر از همیشه است.

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO به طور خلاصه، مجموعه ای از قوانین برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما است.


علاوه بر این، این یک راه عالی برای افزایش کیفیت وب سایت شما می باشد که باعث می شود کاربر پسند، سریع تر و آسان تر به آن حرکت کند.


SEO همچنین می تواند به عنوان یک چارچوب در نظر گرفته شود، زیرا کل فرآیند دارای تعدادی از قوانین (یا دستورالعمل ها)، تعدادی از مراحل و مجموعه ای از کنترل ها است.

موتورهای جستجو میلیون ها کاربر در هر روز به دنبال پاسخ به سوالات خود و یا برای حل مشکلات خود هستند.

بهینه سازی موتور جستجو مهم است زیرا:


بیشتر کاربران موتورهای جستجو به احتمال زیاد بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند (SERPS). برای استفاده از این و به دست آوردن بازدید کننده به وب سایت شما و یا مشتریان خود را به فروشگاه آنلاین خود، وب سایت شما باید در یکی از موقعیت های بالا ظاهر می شود.

جستجوگرها نه تنها در مورد موتورهای جستجو هستند، بلکه روش های جستجوگر خوب، تجربه کاربری و قابلیت استفاده وب سایت را بهبود می بخشد.

کاربران اعتماد موتورهای جستجو و داشتن حضور در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد وب سایت را افزایش می دهد.

SEO برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجو در Google یا یاهو پیدا می کنند، بیشتر به فیس بوک، توییتر، +Google یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند.

SEO برای اجرای صحیح یک وب سایت مهم است. وب سایت های دارای بیش از یک نویسنده می تواند از طریق جستجوگرها به طور مستقیم و غیر مستقیم به نفع خود باشد. مزیت مستقیم آنها افزایش ترافیک موتورهای جستجو است و مزایای غیر مستقیم آنها داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای استفاده قبل از انتشار محتوای سایت است.

SEO می تواند شما را از رقابت پیش برد. اگر دو وب سایت همان چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت بیشتر احتمال دارد مشتری بیشتری داشته باشد و فروش بیشتری داشته باشد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی