آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

زبان های مورد نیاز طراحان وب باید بدانند؟

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

پس از همه، تا زمانی که اینترنت وجود دارد، کسی می خواهد یک وبسایت ساخته شود.


اگر چه توسعه وب به عنوان یک حوزه پررونق است (این در واقع یکی از سریعترین رشد در صنعت فناوری است)، به این معنا نیست که رقابت وجود نخواهد داشت. بسیاری از توسعه دهندگان وب وجود دارند، و مگر اینکه شما جانباز هستید، من فقط می توانم تضمین کنم که احتمالا تجربه بیشتری از شما در یک یا چند مورد داشته اند. بدون شک می توان گفت که شما می خواهید همه چیزهایی را که می توانید انجام دهید، به دست بیاورید تا این رقبا را به دست آورید و این شامل یادگیری مهم ترین زبان های برنامه نویسی در توسعه وب می شود.


جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت کامل در حال حاضر یکی از بیشترین زبان برنامه نویسی مورد نیاز در وب است و کاملا مشخص نیست که در هر لحظه ای که در آینده نزدیک آن را از بین ببرد. قابل استفاده در مرورگرهای مختلف وب، یکی از اجزای مهم وب سایت های تعاملی محسوب می شود؛ همچنین می توان برای کد بازی های ویدئویی و برنامه های کاربردی دسک تاپ استفاده کرد.


پایتون

اگر چه بعضی از حلقه ها زبان مبتدی است، فکر نمی کنم این باعث می شود که پایتون قدرتمندتر باشد. این زبان برنامه نویسی توسط افرادی مانند Google!، Yahoo و حتی ناسا؛ همچنین برنامه های وب را برای Instagram، Pinterest و Rdio فعال می کند. با توجه به این که این سطح بالا، اسکریپت سمت سرور طراحی شده است برای کار با هر دو دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ، این علاوه بر ارزشمند برای رپرتویور شما خواهد بود - به خصوص با توجه به افزایش فوکوس بر روی مرورگر گوشی های هوشمند و قرص.


پی اچ پی

یکی دیگر از زبان های اسکریپت سمت سرور، پی اچ پی قابل توجه است که آن را مانند فیس بوک، Digg و شاید مهمتر از همه  وردپرس قدرت. این نیز رایگان است. باید بدون گفتن این باشد که اگر شما در حال برنامه ریزی برای انجام هر گونه پیشرفت برای محبوب ترین پلتفرم وبلاگ نویسی جهان هستید (و احتمالا شما باید بر روی آن برنامه ریزی کنید)، می خواهید یک دانش حرفه ای از پی اچ پی داشته باشید.


HTML / CSS

به اندازه کافی قابل توجه است، HTML در واقع می تواند یکی از سخت ترین زبان ها در این لیست باشد تا بتواند یاد بگیرد، در درجه اول به دلیل رابطه آن با CSS3. طبق گفته Techopedia، توسعه دهندگان جلوی این روزها به دلیل مشکالت ذاتی (و قدرت غیرقابل انکار) به طور متوسط ​​درآمد بیشتری را نسبت به توسعه دهندگان سرور به دست می آورند که در درک این موضوع است که چگونه این دو با هم کار می کنند تا وب سایت های چشمگیر و قابل دستیابی را ایجاد کنند . تعدادی از توسعه دهندگان با مهارت مجموعه ای برای استفاده از HTML5 / CSS3 به طور موثر در مقایسه با کسانی که دانش کار از زبان های دیگر دارند، کم است. اگر شما یکی از معدود افراد هستید، طبیعی به نظر می رسد.


روبی

آخرین در لیست ما Ruby شی گرا است که مانند Python برای توسعه وب سایت ها در سراسر دسکتاپ و موبایل طراحی شده است. به مانند Python، Ruby نیز یک زبان نسبتا آسان برای توسعه دهندگان وب سایت تازه کار برای یادگیری محسوب می شود و می تواند پایه خوبی برای یادگیری برخی از زبان های پیچیده تر باشد. این زبان آسان برای استفاده مفید است نه تنها به خاطر سادگی آن  همچنین چارچوب توسعه Ruby on Rails را که یکی از رایج ترین ها در اینترنت می باشد، قدرتمند می کند.


اگر چه احتمالا بهتر است فکر نکنید که اگر فناوری ما خود به خود متوقف شود، چه اتفاقی خواهد افتاد، وابستگی جامعه ما به فناوری این است که واقعا یک زمان بهتر برای توسعه وب وجود ندارد. اگر شما مایل به تلاش برای یادگیری برخی از محبوب ترین و گسترده ترین زبان های توسعه است، شما تقریبا به اشتغال در آینده تضمین شده است.


مگر اینکه کسی بتواند فرآیند طراحی و ایجاد وب سایت را کاملا خودکار کند. سپس شما احتمالا از کار خارج نخواهید شد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی