آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا طراحی پایگاه داده بسیار مهم است؟

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

طراحی پایگاه داده خوب در حصول اطمینان از اطمینان از اطلاعات سازگار، حذف بیش از حد داده، اجرای کارآمد پرس و جو و برنامه کاربردی با کارایی بالا است. با توجه به زمان طراحی پایگاه داده، زمان و ناامیدی در طول توسعه، موجب صرفه جویی در زمان و ناامیدی می شود و یک پایگاه داده به خوبی طراحی شده، باعث می شود که دسترسی و بازیابی اطلاعات آسان شود.


طراحی پایگاه داده ساختاری است که پایگاه داده برای برنامه ریزی، ذخیره و مدیریت داده ها استفاده می کند. یکپارچگی داده ها زمانی حاصل می شود که یک پایگاه داده برای ذخیره کردن فقط اطلاعات مفید و مورد نیاز طراحی شده باشد. طرح کلی جدول اجازه می دهد که داده ها سازگار باشند. پیاده سازی کلید های اولیه و محدودیت های منحصر به فرد، تضمین اطمینان در داده های ذخیره شده را تضمین می کند. آبشار همچنین یکنواختی اطلاعات را تضمین می کند. تکمیل آبشار جداول والدین و کودک، اطمینان حاصل می کند که تنها آن دسته از کودکانی که سوابق والدین معتبر دارند وجود داشته باشد. یک طراحی پایگاه داده عادی، افزونگی داده ها را حذف می کند، که حجم اطلاعات بی حد و حصر را کاهش می دهد. با ایجاد جدولی از مقادیر ممکن و استفاده از یک کلید برای اشاره به ارزش، می توان از تکثیر استفاده کرد. بنابراین، هنگامی که مقدار تغییر می شود، تغییر در یک جدول اولیه تنها یک بار رخ می دهد. روابط بهینه سازی عملکرد کارآیی پایگاه داده را تأمین می کند. یک پایگاه داده به خوبی طراحی شده با استفاده از پرس و جو ساده و اجرای سریع استفاده می شود. عملکرد کلی یک پایگاه داده وابسته به طراحی است. یک پایگاه داده خوب به گونه ای طراحی شده است که امکان تعمیر و نگهداری آسان را فراهم می کند. رفع خرابی های جزئی در یک پایگاه داده طراحی شده ضعیف می تواند به رویه ها، نمایش ها و توابع ذخیره شده آسیب برساند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی