آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا ما از CMS استفاده می کنیم؟

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

5 دلیل استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا


ما قبلا درباره چگونگی CMS صحبت کردیم، حالا اجازه دهید به نقاط ضعف دست یابیم چرا باید مراقب باشید.

یک سیستم مدیریت محتوا باعث می شود که وب قابل استفاده تر باشد. این موانع را برای ورود کاهش می دهد و راه اندازی یک سایت را بسیار راحت تر می کند، آن را به روز نگه می دارد و بیشتر از آن استفاده می شود.

در اینجا 5 دلیل برای شما و سازمان شما باید از یک سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت وب سایت خود استفاده کنید:


1. ارزان یا رایگان

با استفاده از CMS برای وب سایت شما به معنی استفاده از نرم افزار ارزان یا رایگان و صرفه جویی در مقدار زیادی پول می باشد. آیا تو شنیده ای؟ مضطرب است


2. این آسان است

اگر شما توانایی کامپیوتر داشته باشید، بیشتر نرم افزار CMS برای استفاده آسان است. اگر شما می توانید یک پست الکترونیکی ارسال کنید، از Microsoft Word استفاده کنید یا یک حساب کاربری فیس بوک ایجاد کنید، سپس می توانید از CMS استفاده کنید. و در اکثر موارد استفاده عادی باعث ریسک طراحی نمی شود. ایجاد وب سایت برای غیر متخصصان.


3. خودتان باشید

با یک سیستم مدیریت محتوا، شما وارد دنیای خود شوید. بیشتر انتظار و پرداخت یک برنامه نویس برای رفع یک خطای کوچک، صرفه جویی در وقت و پول شما.


4. بسیاری از کاربران، بسیاری از اماکن

اکثر نرم افزار CMS آنلاین هستند و کاربران چندگانه را ارائه می دهند، به این معنی که شما تنها کسی نیستید که بتوانید چیزی را در خرج خرج کنید و از هر کجا به آن دسترسی پیدا کنید. به این معنی که اگر شما دسترسی به اینترنت در تاهیتی داشته باشید، می توانید از آنجا کار کنید. این بدان معنی است که سایت مهمی شما با یک سرور امن با چندین بار انفصال، و نه برخی از لپ تاپ های بچه دبستانی پشتیبانی می شود.


5. صعود از نتایج جستجو

بیشتر نرم افزار CMS همچنین باعث می شود نتایج جستجو موتور شما بهینه سازی شود. به این معنی است که سایت شما بیشتر در صفحه اول نتایج Google قرار دارد (به بررسی آموزش ویدئویی بهینه سازی وردپرس خود بروید)، به این معنی است که افراد احتمال بیشتری پیدا می کنند که شما را پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی