آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

رتبه بندی ترافیک الکسا چگونه تعیین می شود؟

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

برآورد و رتبه بندی ترافیک الکسا بر رفتار مرور افراد در پانل داده جهانی ما است که نمونه ای از همه کاربران اینترنت است.


رتبه های ترافیکی الکسا بر اساس داده های ترافیکی ارائه شده توسط کاربران در پانل داده جهانی الکسا در طی دوره 3 ماهه نورد است. رتبه های ترافیکی روزانه به روز می شوند. رتبه بندی سایت بر اساس یک اندازه ترکیبی از بازدیدکنندگان منحصر به فرد و بازدید های صفحه است. بازدید کنندگان منحصر به فرد توسط تعداد کاربران منحصر به فرد الکسا که در یک روز خاص بازدید می کنند، تعیین می شوند. Pageviews تعداد کل درخواست کاربر URL Alexa برای یک سایت است. با این حال، درخواست های چندگانه برای همان URL در همان روز توسط یک کاربر به عنوان یک صفحه نمایش مجدد شمارش می شوند. سایت با بالاترین ترکیبی از بازدیدکنندگان منحصر به فرد و بازدید های صفحه رتبه بندی شده است # 1. علاوه بر این، ما از نرمال بودن داده ها برای جبران تعصب هایی که ممکن است در داده های ما اتفاق بیفتد استفاده کنیم.


اگر معیارهای سایت شما گواهینامه باشند، میتوانید به جای معیارهای برآورد شده از پانل داده خود، می توانید رتبه های رتبه بندی جهانی و کشور را برای سایت خود بر اساس Metrics Certified Site نمایش داد.


رتبه های ترافیکی الکسا فقط برای دامنه هاست (به عنوان مثال domain.com). ما رتبه های جداگانه ای برای زیر صفحات در یک دامنه (به عنوان مثال، http://www.domain.com/subpage.html) یا زیر دامنه ها (به عنوان مثال، subdomain.domain.com) ارائه نمی دهیم، مگر اینکه ما بتوانیم آنها را به صورت خودکار به عنوان خانه شخصی شناسایی کنیم صفحات یا وبلاگ ها، مانند آنهایی که در سایت هایی مانند Blogger میزبانی شده اند (blogspot.com). اگر یک سایت به عنوان یک صفحه شخصی یا وبلاگ شخصی شناخته شده باشد، رتبه ترافیکی خود را دارد، جدا از دامنه میزبان خود.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه بندی ترافیک الکسا، میتوانید بازدید کنید:


www.alexa.com


محدودیت هایی برای آمار بر اساس اطلاعات موجود وجود دارد. سایتهای دارای ترافیک اندازه گیری شده نسبتا کم در Alexa رتبه بندی نخواهد شد. ما اطلاعات کافی از منابع ما برای رتبه بندی بیش از 100،000 از نظر آماری معنی دار دریافت نمی کنیم. (با این حال، در سمت چپ آن، سایت نزدیکتر به # 1 میرسد، رتبه آن قابل اعتمادتر است). به این معناست که، برای مثال، تفاوت در ترافیک بین یک سایت 1000000 و یک سایت دارای رتبه 2،000،000 دارای آمار کم است اهمیت سایت هایی که رتبه 100،000 را داشته باشند ممکن است به علت کمبود داده ها برای این سایت ها به نوسانات بزرگ رتبه بندی شود. این چنین نیست که چنین سایتهایی به «ترافیک بدون داده» رفته یا به طور ناگهانی بهبود پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی