آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آنچه درمورد SEO وب سایت باید بدانیم.

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بیایید با آنچه SEO است شروع کنیم؟


جستجوگرها برای بهینه سازی موتور جستجو است. و عبارت بهبود استراتژی SEO شما شامل اقداماتی است که برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو موتور جستجوگر (SERP) در جستجوی کلمات یا عبارات مربوط به محتوای وب سایت شما پیدا می شود.


SEO چه معنایی دارد؟


SEO اجتماعی به این ایده اشاره دارد که ارتباطات رسانه های اجتماعی و تعامل نقش قابل توجهی در رتبه بندی جستجوی وب سایت دارند. به نظر می رسد پیچیده (و در واقع آن است) اما اساسا SEO همه چیز در مورد بهینه سازی محتوا - چه آن را در وب سایت خود و یا در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است، به نظر می رسد در رتبه بندی جستجو بالاتر است.


در اینجا شش راهنمایی بدون نیاز به  SEO شما می توانید به راحتی شروع به اجرای امروز:


1. بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی خود

کلیدی برای نمایه رسانه های اجتماعی متناسب با جستجوگر جستجوگر باید توصیفی باشد. همیشه بخش های "درباره" یا "اطلاعات" را از هر پلت فرم رسانه های اجتماعی پر کنید. از کلمات یا عباراتی استفاده کنید که کسب و کار شما را توصیف می کنند و همچنین شرایط افرادی هستند که برای جستجوی کسب و کار شما استفاده می کنند.


به عنوان مثال، برای بهینه سازی صفحه فیس بوک خود برای جستجوی محلی، بسیار مهم است که آدرس، شهر، دولت و پستی خود را شامل کنید. همیشه لینک های کانال های اجتماعی خود را به وب سایت کسب و کار (و لینک های وب سایت خود را به کانال های اجتماعی خود) اضافه کنید.


نکته شخصی: فیلد "Category" اغلب بیش از صفحات فیس بوک مورد نظر است اما برای جستجوی تلفن همراه فیس بوک مهم است. برای اطمینان از اطمینان از اینکه کسب و کار شما در حین ویرایش اطلاعات اساسی شما به عنوان رده درست ذکر شده است، بررسی کنید.


2. محتوای رسانه های اجتماعی / به روز رسانی خود را بهینه کنید

برای بهینه سازی محتوای اجتماعی خود، همیشه شامل برخی از کلمات کلیدی مربوط به جستجو برای کسب و کار شما در به روز رسانی فیس بوک خود، توییتر، توضیحات پین و غیره مهم است که به یاد داشته باشید برای به اشتراک گذاشتن محتوا از وب سایت خود و یا وبلاگ اجتماعی به منظور افزایش آن هم. به اشتراک گذاری محتوای جدید در توییتر به ویژه مهم است، زیرا به سریعتر به گوگل کمک می کند (نمایه سازی به این معنی است که Google این URL را به پایگاه داده خود اضافه می کند).


راهنمایی شخصی: از نام کسب و کار خود در پست های اجتماعی خود استفاده کنید. این به Google کمک می کند کلمات کلیدی مورد استفاده شما را برای توصیف کسب و کار خود را با نام کسب و کار شما مرتبط کند.


3. ساختن لینک ها با ایجاد محتوای شما قابل اشتراک گذاری

یک عامل کلیدی در جستجوگرها ساختن لینک است. به عبارت ساده، این بدان معنی است که داشتن وب سایت مناسب برای ارتباطات وبسایت از طریق لینک ها. هنگامی که سایت های با کیفیت بیشتری را به وب سایت خود اضافه می کنید (ورودی) و شما به وب سایت های با کیفیت دیگر (خارج از سایت) پیوند می دهید، گوگل معتبرتر وب سایت شما را تعیین می کند. قدرت بیشتر با رتبه SERP بالاتر است.


دوست، نظر، + 1s، repins، retweets، و غیره، همه به وزن داده شده به لینک شما بازی. اگر محتوایی را ایجاد کنید که مردم میخواهند به اشتراک بگذارند، میتوانید لینکهای ورودی بیشتری ایجاد کنید. "محتوا" همیشه نباید به عنوان یک پست وبلاگ یا مقاله به عنوان دقیق باشد، محتوا نیز می تواند به توییت یا پست های فیس بوک اشاره کند. با ارسال محتوای جذاب اجتماعی، ارزش جستجوگر شما را بهبود می بخشد. برای بررسی: محتوای کیفیت برابر با سهام بیشتر برابر است با لینک های بیشتر ارزش جستجوگرها بهتر است. درست است؟


راهنمایی شخصی: راه پیشرفته تر برای افزایش اشتراک، افزودن دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی به قطعات تک محتوی در وب سایت یا وبلاگ شما است.


4. از Pinterest استفاده کنید

یک راه آسان برای ایجاد محتوای اشتراکی با استفاده از Pinterest است. Pinterest برای ایجاد لینک و بهبود استراتژی کلمه کلیدی عالی است. گوگل صفحات را از وب سایت های دارای ترافیک سنگین در SERP سریعتر و بالاتر می برد. شما می توانید دیدگاه محتوا خود را در SERPs با اضافه کردن کلمات کلیدی در عنوان هیئت مدیره Pinterest، توضیحات هیئت مدیره، و شما حتی تا 500 کاراکتر برای توصیف یک پین فرد، بنابراین شما می خواهید شامل کلمات کلیدی نیز وجود دارد.


علاوه بر این، شما می توانید پیوند پین را سفارشی کنید و مردم را به وب سایت یا وبلاگ خود بسپارید و از این طریق امکان افزایش محتوای خود را در رتبه SERP بالاتر قرار دهید. از دیدگاه SEO، Pinterest به شما اجازه می دهد چند چیز را که دیگر شبکه ها انجام نمی دهند انجام دهید، بنابراین از آن استفاده کنید.


راهنمایی شخصی: Google ترجیح می دهد تصاویر با وضوح بالا، از تصاویر با کیفیت بالا در Pinterest هر زمان که ممکن باشد استفاده کنید.


5. برای + Google ثبت نام کنید و روزانه 10 دقیقه آنرا صرف کنید

هیچ کس در Google+ بیشتر از گوگل را دوست ندارد. برای کسب یک صفحه کسب و کار + Google ثبت نام کنید و بخشهای «درباره» را با استفاده از کلمات کلیدی که کسب و کارتان را توصیف می کند، به عنوان بسیاری از زمینه ها تکمیل کنید. گوگل همچنین به شما اجازه می دهد تا چندین پیوند سفارشی را در نمایه خود اضافه کنید، می توانید از این به عنوان یک فرصت برای پیوند به وب سایت، وبلاگ و کانال های اجتماعی دیگر خود استفاده کنید. با گذراندن 10 دقیقه در روز به اشتراک گذاری مطالب خود را به صفحه Google+ خود، به احتمال زیاد در SERP گوگل ظاهر می شود. اگر شما یک ارائهدهنده راه حل هستید، دلایل بیشتری برای استفاده از Google+ دارید.


6. یک لیست محلی + Google ایجاد کنید

به گفته گوگل، 97 درصد از مصرف کنندگان آنلاین کسب و کارهای محلی را جستجو می کنند. به منظور انجام نتایج خوب در نتایج جستجوی محلی، این مهم است که فهرست فهرست + Google خود (به طور رسمی به عنوان Google Places شناخته شده) بهینه سازی کنید. الفصفحه محلی محلی Google+ متفاوت از یک صفحه کسب و کار + Google است، زیرا به مشتریان اجازه می دهد به آسانی با مکان فیزیکی آن کسب و کار ارتباط برقرار کنند. به روز رسانی جزئیات در مورد آدرس کسب و کار شما، شماره تلفن، ساعت، و غیره - و شما خوب برای رفتن!


راهنمایی شخصی: اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خود را به روز نگه دارید در Google+ Local و فیس بوک - این کمک می کند!


در اینجا برخی از اشتباهات رایج برای اجتناب از موارد زیر وجود دارد:

سایت های رسانه های اجتماعی کسب و کار خود را به صورت عمومی ایجاد نکنید.

ایجاد یک نمایه فیس بوک به جای یک صفحه فیس بوک (یاد بگیرید چگونه این را حل کنید).

نشانی اینترنتی فیس بوک خود را سفارشی نکنید. (در اینجا چگونگی)

نام کسب و کار خود را به عنوان نام صفحه فیس بوک یا نام توییتر خود استفاده نکنید.

آپلود تصاویر به کانال های اجتماعی خود را با نام فایل مانند: عکس 1 یا IMG1287-تصاویر با نام فایل های معنی دار می تواند به شما کمک کند رتبه بهتر.

تکرار محتوای یک وب سایت دیگر. وقت و منابع خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک محدود می کنید، اما گوگل این را دوست ندارد.

اگر چیزی به نظر می رسد یک راه سریع و آسان برای بهبود SEO شما آن را احتمالا یک تاکتیک سیاه کلاه (به این معنی آن بد است)، گوگل frowns در این تکنیک های غیر اخلاقی و مجازات کسانی که آنها پیاده سازی.

این را در مورد SEO جستجو کنید

بهبود SEO شما طول می کشد و تغییرات SERP یک شبه اتفاق نمی افتد. همیشه به عنوان توصیفی به عنوان شما می توانید و اطلاعات خود را به روز نگه دارید. در نهایت، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما نباید بیش از SEO را تحریک کنید. در عوض، تمرکز بر ارائه WOW! تجربه برای مشتریان و کسب و کار شما از طریق کلمه ای از دهان سود می برد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی