آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

SEO چیست؟

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

جستجوگرها چیست؟


بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) هنر و علم ارتقاء وب سایت شما به منظور بهبود رتبه بندی آن ها در موتورهای جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو به موتورهای جستجو مانند Google® و BingTM کمک می کند سایت شما را پیدا کند.


برای یک مروری خوب از نحوه ایجاد یک استراتژی SEO، اینجا را کلیک کنید


برای تماشای ویدئو در مورد آنچه که SEO در اینجا کلیک کنید


SEO برای وب سایت ها اهمیت دارد زیرا بیشتر ترافیک آنها از جستجوی طبیعی یا ترافیک موتورهای جستجو خواهد بود. همچنین در مورد استفاده خود از موتورهای جستجو فکر می کنم. آیا روی سایت هایی که در صفحه اول قرار ندارند کلیک نمی کنید؟ بنابراین وب سایت شما در موتورهای جستجو بالاتر است بسیار مهم است.


اول در برنامه های جستجوگر خود شما باید کلمات کلیدی که شما برای بهینه سازی. کلمات کلیدی عمدتا محصولات و خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. اگر در یک حوزه ی بسیار شایسته مانند قانون هستید، ممکن است ارزشش را داشته باشد، در حالی که به شرایط خاص تر مانند نوع قواعد عمل کنید که کلیدی هستند که بهینه سازی می کنید. بسیاری از ابزارهای تحقیق آزاد وجود دارند که به شما امکان می دهد تا ببینید که چطور کلمات کلیدی رقابتی هستند و به شما اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را که ممکن است به آن فکر نکنید، مورد هدف قرار دهید.


هنگامی که شما کلمات کلیدی خود را داشته باشید، عناصر زیادی برای صفحات وب سایت شما وجود دارد که می تواند به آن کلمات کلیدی متناسب باشد.


بسیاری از چیزهایی که شما بتوانید سریعتر یا بهینه سازی کنید که بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد، در کد اچ تی ام ال شما وجود دارد. این موارد عبارتند از عناوین برای صفحات شما، متا توضیحات و برچسب های H.


عنوان ها برای صفحات شما باید یک خلاصه خوب از محتوای است که در صفحه و کلمات کلیدی شما باید در مقابل خلاصه باشد. همچنین یک قاعده کلی از عنوان باید بیش از 70 کاراکتر باشد.


توصیفات متا در رتبه بندی جستجو کمتر استفاده می شود اما زمانی که یک کاربر یک جستجو انجام می دهد، چندین بار در زیر عنوان ظاهر می شود. نوشتن یک توصیف خوب می تواند فردی را مجبور کند تا بر روی آن نتیجه کلیک کند.


برچسب ها H به موتورهای جستجوگر ربط می دهند که کدام بخش از سایت شما مهم ترین است. برای مثال اگر شما در محتوای خود یک عنوان داشته باشید، باید یک برچسب H1 را در اطراف این عنوان قرار دهید.


مهمترین مکان برای اضافه کردن کلمات کلیدی SEO شما به محتوای شماست. محتوای اصلی و قانع کننده ای با کلمات کلیدی برای کمک به رتبه بندی جستجو خود بنویسید

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی