آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا الکسا برای جستجوگرها اهمیت دارد؟

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

Alexa Rank در ابتدا یک نوار ابزار مرورگر بود که لیستی از سایت های فروش اینترنتی وب را حفظ کرد. این نوار ابزار از دهه 1990 بوده است، اما در سال 2008، رتبه الکسا با استفاده از داده های اضافی از ویجت ها، پلاگین ها و سایر سرویس ها برای جمع آوری لیست دقیق تر شروع شد.


شما ممکن است بدانید که آیا شما باید در مورد رتبه الکسا برای اهداف جستجوگرها نگران باشید یا نه. کارشناسان Saba SEO، یک شرکت پیشرو در جستجوگرها در سن دیگو، بینش خود را در رتبه الکسا و اهمیت آن در بهینه سازی موتورهای جستجو ارائه می دهند.

آیا الکسا برای جستجوگرها اهمیت دارد؟

چگونه رتبه الکسا تعیین می شود

رتبه Alexa Rank سایت شما بر اساس تعداد بازدید کنندگان منحصر به فرد روزانه و میانگین تعداد بازدید های صفحه در طول یک دوره سه ماهه تعیین می شود. الکسا اطلاعات را از پسوندهای مرورگر و سایت هایی که اسکریپت الکسا نصب شده اند، می گیرد. سیستم همچنین داده ها را از منابع شخص ثالث دریافت می کند.


سیستم رتبه بندی الکسا به نظر ساده می آید، اما منابع داده های آنها مشکوک هستند. سیستم دقیقا در مورد جایی که آنها اطلاعات خود را دریافت می کنند و جایی که گروه های نمونه ای از آنها آمده است روشن نیست. آنها حتی پذیرفته اند که رتبه بندی بیش از 100،000 ممکن است به دلیل داده های محدود از لحاظ آماری دقیق نباشد.


رتبه الکسا مهم است؟

رتبه الکسا ترافیک وب را اندازه گیری می کند که یک متریک مهم است. با این حال، این یک بخش از اطلاعات، نمایانگر خوبی از عملکرد وب سایت شما نیست. عوامل دیگر مانند میزان گشت و گذار و تجربه کاربر به همان اندازه برای رتبه بندی جستجوگر شما اهمیت دارد.


همچنین، رتبه الکسا تمایل دارد نسبت به افرادی که پسوند را نصب کرده اند، بی اعتبار باشد. بازاریابان دیجیتال، توسعه دهندگان وب و متخصصان جستجوگر بیشتر احتمال دارد که رتبه الکسا را ​​از نامزد انتخاب کنند، بنابراین رتبه بندی ها نسبت به سایت هایی که مردم در صنعت بازاریابی آنلاین بازدید می کنند و یا کنترل می کنند، تردید دارند.


ظهور رتبه الکسا و سایر برنامه های مشابه باعث می شود بهینه سازی موتور جستجو یک زمینه نسبتا پیچیده باشد. برای موفقیت در چالش های جستجوگرها، به Saba SEO بروید. ما یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی جستجوگر San Diego BBB با بیش از ده سال تجربه در این زمینه هستیم. کارشناسان ما می توانند طرح جامع بازاریابی دیجیتال را برایبهینه سازی موتور جستجوشما طراحی کنند که شامل بهینه سازی موتور جستجو، توسعه محتوا، طراحی وب سایت، مدیریت رسانه های اجتماعی و سایر سرویس هایی است که می تواند رتبه بندی آنلاین شما را افزایش دهد.

نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • عالی بود استفاده کردیم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم شما همیشه لطف داشتین دارین مرسی از حمایتتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی