آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند راه حل ارتقاء وب سایت طراحی شده

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

8 بهبود طراحی وب سایت که مشتریان جدید را جذب می کند صاحبان وب سایت 

هنگامی که موضوع ساخت یک وب سایت ظاهر می شود، بسیاری از صاحبان وب سایت های جدید تمایل دارند که ایده تلاش برای ساخت وب سایت خود را افزایش دهند و احساس جذاب تر کنند. در حالی که وب سایت ممکن است به هدف خود خدمت کند، اگر شما نمیتوانید مشتریان را جذب کنید، سایت موفق نخواهد بود. بنابراین در اینجا چند اشاره گر در طراحی وب وجود دارد.

1. طرح رنگی داشته باشید

یک عنصر کلیدی برای طراحی وب خوب، انتخاب یک طرح رنگی است که تصویر تجاری شما را نشان می دهد. تم رنگ و نحوه ظاهر آن نخستین تصور مشتریان از سایت شما خواهد بود. دارای یک موضوع است که منحصر به فرد است و سایت شما را مشخص می کند و برای آن چه می گوید. مردم باید به موضوع رنگ نگاه کنند و بلافاصله بدانند که سایت شماست. اطمینان حاصل کنید که پس از انتخاب طرح رنگ، از آن در تمام ابتکارات نام تجاری خود استفاده کنید. رنگ پالت خود را رنگ بگذارید و به آن بچسبید.

2. ارتقا لوگو خود را حفظ کنید

با گذشت زمان، تغییر لوگوی خود، بدون تضعیف تکینگی هویت آن، به شما کمک خواهد کرد که تازه و معاصر باقی بمانید. شما نمیخواهید مثل یک برند قدیمی یا قدیمی که قادر به نگهداری زمانها نیست، نگاه کنید. اگر آرم خود را بیش از حد دقیق و پیچیده شده است، اکنون می توانید آن را ساده تر و حداقلی تر کنید. لوگوی مینیمالیستی شما را از بسیاری جهات آسانتر می کند بدون اینکه نگران استفاده از نسخه های کوچکتر لوگوی خود در مکان های مختلف باشید.

3. از تصاویر و عکس های سفارشی استفاده کنید

ممکن است ساده تر از عکس های موجود در فروشگاه آنلاین از بین برود و تعداد کمی از آن ها را برای استفاده از وب سایت خود انتخاب کنید، اما سایت شما نیز کمتر نوآورانه و کمتر جالب خواهد بود. ایجاد مفهوم خود را از نوع تصاویری که می خواهید و گرفتن تصاویر مناسب برای سایت خود را، آن را بیشتر منحصر به فرد و ایده شما در تلاش برای در سراسر چشم خود را جذاب تر و ویژه است.

4. اقامت در نقطه


اولین چیزی که یک فرد بازدید از سایت شما متوجه است 1/3 صفحه اول شما است و از این رو بسیار مهم است که این منطقه حاوی اطلاعات اساسی و ضروری در مورد سایت شما باشد. این شامل چه چیزی در مورد سایت می شود، چگونه مشتری می تواند از سایت برای پیدا کردن یا انجام آنچه که برای آنها آمده است استفاده کند. طرح هوشمند کاربران را قادر می سازد تا گزینه ها یا اطلاعات مورد نظر خود را برای راحتی پیدا کنند و مطمئنا این سایت را کاربر پسند تر می کند. اجتناب از توصیف هایی که بیش از حد طولانی و پیچیده هستند. هر کس به دنبال یک راه سریع و ساده برای یافتن اطلاعات است بنابراین دستورالعمل های غیر ضروری طولانی و یا تعاریف توسط هر کسی قدردانی نمی شود.

5. طراحی پاسخگو است

این عاقلانه نیست که فرض کنیم مشتریان شما تنها از طریق یک کامپیوتر از سایت شما دیدن می کنند. با یک فرد گشت و گذار در اینترنت از طریق تعدادی از دستگاه ها، ایمن است فرض کنید سایت شما ممکن است توسط یک تلفن یا رایانه لوحی بازدید می شود. اما برای بسیاری از وبسایتها، بارگیری سایت هنگامی که کاربر به یک دستگاه اندروید / iOS منتقل می شود، دشوار است، زیرا طرح فقط برای ورود به سایت از طریق مرورگر کامپیوتر ساخته شده است. سایت شما حساس به تغییرات در دستگاه ها خواهد شد دسترسی آسان تر به مشتریان خود را تضمین می کند و از این طریق کمتر به سایت خود وارد نمی شوند، حتی اگر دستگاه ها را تغییر دهند.


6. خلاص شدن از باطل کلیک کنید

اطمینان حاصل کنید که در مورد انتخاب تبلیغات برای سایت خود مراقب باشید. هیچ کس آنها را دوست ندارد و باید ابتکار عمل خود را در بخش خود داشته باشد تا آنها را در سایت خود نگذارند. ایده گرفتن ایمیل اسپم برای هر کسی خوشایند نیست. این ممکن است افرادی را تشویق کند که فقط برای جلوگیری از ظهور و کلیک بر روی منابع بالقوه ایمیل اسپم، تصمیم به رفتن به یک سایت دیگر داشته باشند. هدف شما باید حفظ مشتریان شاد باشد.

7. سرعت بارگیری

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما خیلی کند نیست، حتی با اتصال اینترنت نسبتا کم قدرت. مردم تمایل دارند سایت ها را ترک کنند اگر سایت چند ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود. شناخته شده است که جاوا اسکریپت تمایل دارد سایت شما را کند کند. بنابراین بهتر است از HTML5 و CSS3 در هنگام طراحی وب سایت خود برای افزایش سرعت بارگذاری خود استفاده کنید.

8. این خطا را رایگان نگه دارید

وب سایت باید به طور منظم نگهداری شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی یا مشکلی در زیرساخت سایت وجود ندارد که ممکن است تجربه کاربر را مختل کند. سایت را تمیز و بدون دردسر نگهدارید و همیشه به دنبال بهترین تجربه کاربری باشید.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی