آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

هدف کلی Google Analytics چیست؟

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل


گوگل آنالیز یک سرویس تجزیه و تحلیل وب رایگان است که آمار و ابزارهای تحلیلی پایه برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و اهداف بازاریابی را فراهم می کند. این سرویس برای هر کسی با یک حساب Google در دسترس است. گوگل در آوریل 2005 شرکت اورچین نرم افزار را خریداری کرد و از این شرکت Urchin on Demand به عنوان پایه ای برای سرویس فعلی خود استفاده کرد

ویژگی های Google Analytics عبارتند از:


• ابزار تجسم داده شامل داشبورد، کارت امتیازی و نمودار حرکت است که تغییرات داده ها را در طول زمان نشان می دهد.


• تجزیه و تحلیل برای تجزیه و تحلیل از زیر مجموعه ها، مانند تبدیل.


• گزارش های سفارشی


• به اشتراک گذاری و ارتباطات مبتنی بر ایمیل.


• ادغام با سایر محصولات Google مانند AdWords، Data Explorer و بهینه سازی وب سایت.


گوگل آنالیتیک به وب سایت های خرده فروشی کوچک و متوسط ​​متکی است. این سرویس دارای محدودیت هایی است که به وب سایت های پیچیده تر و شرکت های بزرگتر مناسب تر است. به عنوان مثال، سیستم اطلاعات را از طریق یک برچسب صفحه جاوااسکریپت وارد شده در کد صفحاتی که کاربر می خواهد داده ها را جمع آوری کند، جمع آوری می کند. تگ صفحه به عنوان یک اشکال وب برای جمع آوری اطلاعات بازدید کننده عمل می کند. با این حال، به دلیل اینکه کوکی ها وابسته هستند، سیستم نمی تواند برای کاربرانی که آنها را غیرفعال کرده است، داده ها را جمع آوری کند. گوگل همچنین از نمونه گیری در گزارش های خود استفاده می کند، نه تجزیه و تحلیل تمام داده های موجود.


علاوه بر این، برخی از کارشناسان امنیتی نگرانی های مربوط به مسائل مربوط به حریم خصوصی در Google Analytics را مطرح کرده اند. از طریق داشبورد Google Analytics، کاربران می توانند اطلاعات را در مورد افرادی که وب سایت هایشان به سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر پیوند می دهند جمع آوری کنند.


تعدادی از محصولات تجاری برای شرکت هایی که نیاز به پیشرفته تر تجزیه و تحلیل وب دارند، از جمله Omniture، Webtrends، خط تولید Cognos IBM و Oracle WebCenter وجود دارد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی