آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام زبان برای مبتدیان بهتر است؟

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

5 زبان برنامه نویسی برای مبتدیان


برای هر یک از مبتدیانی که تازه شروع به یادگیری نحوه کد گذاری کرده اند یا برای کسانی که می خواهند آن را شروع کنند، می تواند کمی دلهره آور باشد! بسیاری از زبان های برنامه نویسی متفاوت برای انتخاب وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد که کدام یک را انتخاب کنید و یا با کدام یک از شما مناسب باشد


جاوا اسکریپت


JavaScript

جاوا اسکریپت یک زبان دیگر است که در حال حاضر در تقاضای بالا است اما نباید با جاوا اشتباه گرفت! جاوا یک زبان برنامه نویسی است در حالی که جاوا اسکریپت زبان اسکریپتی است. برای یادگیری نسبتا آسان است، اما شاید به همان اندازه چیزی شبیه پایتون باشد. این برنامه بر روی هر پلتفرم واحد اجرا می شود و در حال حاضر در مرورگر شما برای شروع به یادگیری است که بدان معنی نیست که شما نیازی به نصب آن ندارید. اگر می خواهید هر چیزی را برای وب ایجاد کنید، جاوا اسکریپت باید در فهرست برنامه های شما باشد تا یاد بگیرند.


شما می توانید از جاوا اسکریپت برای شروع ساخت وب سایت ها و بازی ها برای وب استفاده کنید. این یکی از فن آوری های اساسی است که وب را که امروز می شناسیم ساخته شده است. این پویا است و برای برنامه نویسی شی گرا قابل انعطاف است. این بسیاری از نحو آن را از زبان C زبان (که در زیر شرح داده شده است) را فرا می گیرد.


پایتون

پایتون یکی از گسترده ترین زبان های برنامه نویسی سطح بالا است. این عمدتا به این دلیل است که ساده و قابل خواندن است و شما می توانید از خطوط کمتری برای بیان یک مفهوم استفاده کنید تا از زبان های دیگر استفاده کنید. این یک زبان اسکریپتی است که به شما اجازه می دهد کد های زیادی را در کوتاه مدت تولید کنید.


این opensource و رایگان است و بسیاری از ابزار و اسناد موجود برای یادگیری پایتون وجود دارد. برخی از آموزش های رسمی رسمی وجود دارد که به راحتی قابل پیگیری هستند و تاکید بیشتری روی نحو که برای مبتدیان مناسب است، وجود دارد. این یک سنگ قدم خوب برای حرکت و یادگیری دیگر زبانهای شی گرا است.


روبی

Ruby یک زبان برنامه نویسی پویا، شی گرا است که در توسعه وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این مشابه پایتون است که ساده و قابل خواندن است. این معمولا بر روی برنامه های مبتنی بر وب متمرکز است. این زبان است که چارچوب خود، Ruby on Rails، که پشت وبسایتها مانند Twitter، Groupon و GitHub است، قدرتمند است.


با استفاده از راهنمای مفید 20 دقیقه ای سریع در وب سایت رسمی روبی، آسان است. این ساده و آسان است که با یک جامعه بزرگ پشت سر آن برنامه نویسانی که مایل به پاسخ به سوالات هستند، بخوانند. بسیاری از مستندات موجود و همچنین منابع عالی وجود دارد که به شما کمک می کند از ابتدا روبی را درک کنید.


جاوا

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. Java 1.0 در سال 1995 بر اساس اصل 'Write Once Run Anywhere' منتشر شد. این یک زبان مبتنی بر کلاس مبتنی بر شی گرا است که طراحی شده برای قابل حمل است که بدان معنی است که شما می توانید آن را در تمام سیستم عامل ها، سیستم عامل ها و دستگاه ها پیدا کنید.


جاوا تا مدت زیادی مورد استفاده قرار گرفته است که در مورد وب سایت زیادی در مورد آن وجود دارد. این ایده آل برای مبتدیان است، زیرا به این معنی است که تقریبا قطعا هر گونه سوال شما قبلا توسط شخص دیگری در جامعه جاوا خواسته شده و پاسخ داده شده است. این مجموعه ابزار باور نکردنی و ویراستاران عالی است که به شما اجازه می دهد تا بلافاصله بفهمید اگر اشتباهی دارید. برنامه نویسی جاوا به شدت به دنبال مهارت و دانش از آن باز می شود بسیاری از درب از نظر اشتغال.



به طور مساوی یک برنامه رایگان است که یک زبان بصری پایه است. این می تواند توسط همه افراد، پیر و جوان استفاده شود. کاربر یاد می گیرد که با قرار دادن بلوک ها برای ایجاد برنامه های ساده، برنامه ها را بنویسند. هر شی بصری نیز یک شیء کد است.


هدف Blockly این است که از بلوک ها برای تولید کد قابل خواندن استفاده کنید که می تواند در جاوا اسکریپت یا پایتون و غیره باشد. این بدان معنی است که یک بار مبتدیان آن را تسلط داده اند و سپس می توانند بر برنامه های پیچیده تر حرکت کنند. این عمل کشیدن و رها کردن مستقیم می تواند شما را به راحتی برنامه های کاربردی کمک کند. پس از آن شما می توانید آنچه شما انجام می دهید صادرات و اعمال آن به زبان های برنامه نویسی واقعی.


راه اندازی ساده این بدان معنی است که شما نباید نگران چیزهایی مانند اشتباهات نحوی باشید که می تواند تصمیم بگیرد کد را کمی کمی ترسناک تر کند. بلافاصله یک برنامه مفید برای هر کسی است که کمی از زبان های دیگر مورد ارعاب قرار گرفته است.


برنامه نویسی کامپیوتر به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ضرورت بزرگ در زندگی ما است. CoderDojo یک انجمن جهانی از باشگاه های برنامه نویسی آزاد و باز است که به بچه ها کمک می کند با فناوری های جالب و سرگرم کننده ایجاد کنند. شما می توانید یک باشگاه بزرگ برنامه نویسی برای بچه ها یا داوطلبان در اینجا پیدا کنید یا تمام درس های بزرگ و پروژه های خود را برای یادگیری این زبان ها در اینجا پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی