آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام زبان برنامه نویسی برای آینده بهتر است؟

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

برنامه نویسی یک زمینه همیشه در حال تغییر است و زبان های بزرگ می آیند و می روند؛ سوزاندن روشن و سپس محو شدن به تاریکی.


هیچ چیزی این را بیشتر از پاسکال نشان نمی دهد؛ یک نیروگاه در اواسط 1970s-1980s طراحی شده برای آموزش مفاهیم زبان ساختار یافته، که به دلیل پذیرش C و ++ کاهش یافته است. در حالی که هنوز یک زیرمجموعه از برنامه نویسان متشکل از پاسکال وجود دارد، روزهای افتخار زبان روزهای طولانی هستند.

زبان برنامه نویسی

زیبایی زبان برنامه نویسی این است که نحو آنها ساده است، بنابراین شما متوجه خواهید شد که هر چه بیشتر می دانید آسان تر خواهد بود که یک انتخاب جدید را انتخاب کنید. اما چگونه می دانید که در آینده چه درخواستی خواهد شد؟ در اینجا یک مرور کلی از زبانهای برنامه نویسی که در طول سال های آینده مورد تقاضا قرار می گیرند و شما ممکن است شگفت زده شوید، برخی از سنگهای قدیمی در رتبه بندی محبوبیت افزایش یافته اند! این فهرست در دسامبر 2017 به روز شد.

برو یک زبان منبع باز است که توسط گوگل در سال 2007 ایجاد شده است و طراحی شده برای ساخت سریع و سریع برنامه های کاربردی ساده و قابل اعتماد، و آن را برای حداقل برنامه های وب، API ها و سرورهای وب مناسب است. یکی از مزیت های مهم این است که بسیاری از ویژگی های آن باید به طور همزمان اداره شود، مانند goroutines، که توابع قادر به اجرای همزمان با سایر توابع و کانال ها هستند، که اجازه می دهد گوریتین های مختلف برای برقراری ارتباط با یکدیگر برای تعیین بهترین راه برای تکمیل یک کار. این به این معنی است که برنامه های ساخته شده با می توانند با سهولت مقیاس پذیر باشند.


برو همچنین ساخته شده است که به راحتی قابل درک است، و این سادگی است به احتمال زیاد چرا یکی از سریعترین زبان برنامه نویسی در حال رشد از چند سال گذشته است. پس از همه، چه توسعه دهنده نمیخواهد کد را فعال کند که بسیاری از برنامههای خود Google را فعال کند؟


از سال 1995 تا کنون بوده است، اما اخیرا محبوبیت آن را به خود اختصاص داده است، که در شماره 10 در 10 زبان برتر برنامه نویسی IEEE Spectrum در سال 2013 میلادی به ثبت رسیده است. این بدون تردید، حداقل تا حدی، به دلیل دانشگاهیان و شرکت های مسابقه ای که برای پول نقد در بزرگ داده ها - به عنوان مثال،توسط فیس بوک، گوگل و شرکت داروسازی Pfizer استفاده شده است.


طراحی شده توسط آمار و دانشمندان،یک زبان منبع باز است که برای تجزیه و تحلیل آماری پیچیده ساخته شده است، در حالی که برای افراد بدون مهارت برنامه نویسی قابل دسترسی است. داریل پرگیبون، یک دانشمند تحقیقاتی در گوگل، گفت: واقعا مهم است تا آن که ارزش آن را فراتر نهاده است." "این اجازه می دهد تا آمارگیران انجام تجزیه و تحلیل بسیار پیچیده و پیچیده بدون دانستن خون و خوک های سیستم های محاسباتی."


بعضی از آنها بعنوان یک نسخه "سوپرشارژر مایکروسافت اکسل" توصیف شده است، آن شامل تعدادی از مکانیسم های ساخته شده در سازماندهی و انجام محاسبات بر روی داده ها و ایجاد نمایه های گرافیکی مجموعه داده ها است. این نیز بسیار قابل خواندن است، زیرا کد را می توان با وظایف خاصی سازگار کرد.


در حالی که زبان نسبتا ساده است، آنهایی که با زبان های دیگر می توانند آن را انتخاب کنند، تا حدودی دشوار است، زیرا نحو «غیر متعارف» است. قدرت آن، با این حال، این تلاش را به خوبی انجام می دهد.


از آنجا که تنها یک زبان برنامه نویسی نیست، Arduino یک پلت فرم الکترونیک منبع باز است که شامل یک مدار مدار قابل برنامه ریزی (یا هیئت مدیره Arduino) و یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که برای نوشتن کد برای هیئت مدیره استفاده می شود.


در نتیجه فقط از این اجزای ساده یک قلمرو کامل از امکانات است. این برای ساخت روبات ها و چاپگرهای 3D استفاده شده است، برای ایجاد ابزار موسیقی و حتی برای راه اندازی ماهواره ها. این هر دو به اندازه کافی قابل دسترسی است که توسط مبتدیان مانند دانش آموزان و علاقمندان مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای کاربران پیشرفته به اندازه کافی انعطاف پذیر است و سازگار با ویندوز، لینوکس و MacOSX است. برنامه های کاربردی IoT وسیع آن ها را تضمین خواهد کرد که Arduino همچنان محبوبیت خود را افزایش می دهد.

زبان خود اساسا یک نسخه ساده از ++C  است، و آن را آسان برای انتخاب، به ویژه برای کسانی که با تجربه برنامه نویسی. اگر شما دنبال ایجاد اشیاء تعاملی هستید، Arduino مطمئنا یک مهارت عالی در زرادخانه شماست.


جاوا

یکی از زبان های برنامه نویسی به طور گسترده پذیرفته، جاوا برای توسعه همه برنامه های بومی آندروید و ایجاد آنها در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند استفاده می شود. این در حال حاضر توسط نزدیک به 9 میلیون توسعه دهندگان کار می کند و 7 میلیارد دستگاه در سراسر جهان اجرا می شود. سازگاری طولانی مدت طول عمر این نیروگاه را تضمین می کند.


C++، C و #C 

ما این سه زبان را با هم گروه بندی کردیم، اما این را به عنوان نشانه ای نمی توان تفسیر کرد که می توانید یکی را انتخاب کنید زیرا همه موارد مورد استفاده بسیار متفاوت است.


C قدیمی ترین زبان در حال استفاده است و اساس زبان های برنامه نویسی مدرن ++C  و #C ، جاوا اسکریپت، جاوا و پایتون را فراهم می کند. همانطور که پایه و اساس بسیاری از زبان های محبوب است، ما به شدت توصیه می کنیم برداشت C. این زبان بسیار پایدار است و توسعه دهندگان آن را در همه جا درک می شود. آنقدر آسان و انعطاف پذیر است که قدرتمند است. بسیاری از معماری ها و سیستم عامل های کامپیوتری امروزه از این زبان استفاده می کنند و در الکترونیک جاسازی شده بیشتر از هر جای دیگر استفاده می شود.


++C  بر عملکرد C عمل می کند و به عنوان یک زبان سطح میانه ای در نظر گرفته شده است که شامل ویژگی های بالا و پایین است. این است


یکی از قوی ترین زبان ها، در سراسر نرم افزار سیستم / نرم افزار، درایورها، برنامه های کاربردی سرویس گیرنده و سرور و سیستم عامل جاسازی شده استفاده می شود. بخش بزرگی از Mac OS / X، تمام برنامه های کاربردی Adobe و Google همه زبان ++C را استفاده می کنند. به گفته این، این بیشتر برای نرم افزارهای با کارایی بالا مانند موتورهای بازی استفاده می شود.


#C ، تلفظ C Sharp، به صورت syntactically تقریبا یکسان با جاوا است. مایکروسافت آن را در اوایل 00s به عنوان تکامل C و++C طراحی کرد. زبان آن ساده، مدرن و شی گرا است. این نخستین زبان برای برنامه های کاربردی مایکروسافت است و همچنین برای طیف وسیعی از برنامه های سازمانی که در .NET اجرا می شود، قابل استفاده است. به لطف موتور Unity با استفاده از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی، افزایش قابل توجهی از محبوبیت دیده می شود.


پایتون

مونتی پایتون، مانند اسم آن، این بسیار آسان است (و سرگرم کننده) برای کار با آن. این خیلی نزدیک به زبان انگلیسی است، بنابراین بسیار قابل خواندن است. به همین دلیل Python جایگزین جاوا به عنوان یک زبان یادگیری شده است و تبدیل به زبان برنامه نویسی رایج ترین در ایالات متحده است.


بهتر از همه، پایتون سازگار است؛ می توان آن را در ساخت برنامه های وب و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کرد. Instagram، Pinterest، NASA و Reddit از پایتون در وب سایت های خود استفاده می کنند.


همانطور که زبان به آسانی قابل درک است و قابل دسترسی است، می توانید تعداد زیادی از سازمان های بزرگ را در نظر بگیرید که آن را در چارچوب خود قرار دهید.


پی اچ پی

در حالی که یک زبان قطبی (به طور جدی گوگل جستجو - PHP SUCKS)، ما معتقدیم که پی اچ پی یک زبان ارزشمند برای برنامه نویسان است. این یک زبان رایج برای برنامه نویسی وب سایت های پویای داده های سنگین و توسعه برنامه است. در واقع خیلی رایج است که برآورد شده است که پی اچ پی توانایی یک سوم وب را دارد. بیش از 200 میلیون وب سایت آن را شامل می شود؛ فیس بوک و وردپرس فقط یک زن و شوهر از نام های بزرگ است که به ذهن پریدن.


بهترین از همه این یک زبان منبع باز است، بنابراین یک پشته از ماژول های ساخته شده از قبل ساخته شده است که شما می توانید به دلخواه خود را سفارشی وجود دارد.


روبی

مانند پایتون، روبی در نظر گرفته شده است که یک زبان کاربر پسند است که بسیار آسان است برای بلند کردن. این یک زبان اسکریپت پویا شی گرا است که برای ساخت وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. ریل، اضافه کردن در چارچوب روبی، اجازه می دهد تا توسعه سریع، نیاز به کد کم و حتی ساده تر برای ساخت برنامه های وب است.


JavaScript

جاوا اسکریپت، مشتق شده از C نه جاوا، به عنوان نام نشان می دهد، تقریبا در همه جا است. تابع اصلی آن اضافه کردن عناصر تعاملی به صفحات وب است و می تواند به عنوان یک زبان رویه ای و شی گرا هم کار کند. همانطور که ابزار اولیه اسکریپت Word Wide Web است (در مرورگرهای اصلی اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و سافاری ساخته شده است)، تقریبا غیرممکن است تصور کنید آینده ای که جاوا اسکریپت وجود ندارد.


سویفت توسط اپل در سال 2014 اختراع شد. در حالی که یک زبان نسبتا جوان است، آن را تا به حال کشش به اندازه کافی برای اطمینان از آینده طولانی است. توسعه دهندگان پیشرو مانند یاهو و LinkedIn بسیار سریع به زبان جدیدی رسیدند.


ساخته شده برای iOS و OS X توسعه دهندگان، آن را به سمت ایجاد برنامه طراحی شده است. این می تواند یکپارچه به کد هدف Objective-C نیز اضافه شود، بنابراین Swift می تواند به راحتی برنامه های موجود را ارتقا دهد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی