آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا وردپرس آسان برای استفاده است؟

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چرا وردپرس را یاد بگیریم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این فانتزی است که می گوید شما اجازه ساخت وب سایت های عالی را می دهید.


حدود 22 درصد از تمام وب سایت ها توسط وردپرس طراحی شده اند. این هزاران فرصت شغلی را در سرتاسر جهان ایجاد می کند و میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس پول می کنند.


به غیر از فرصت های اقتصادی، وردپرس، مردم را قادر می سازد داستان ها، ایده های خود، ایجاد جوامع و چیزهای عالی را به اشتراک بگذارند.


چه نیاز به یادگیری وردپرس دارم؟

یادگیری وردپرس آسان است تا زمانی که مایل به انجام چند ساعت در هر روز برای یک هفته. شما نیاز به برخی از مهارت های بسیار ساده جستجو (به عنوان مثال می دانید که چگونه به گوگل)، و توانایی به دنبال دستورالعمل.


بدون نیاز به دانستن HTML یا برنامه نویسی دیگر برای ساخت وب سایت نیستید. آیا کمک خواهد کرد که آن ها را در آینده شناخت؟ البته، اما در ابتدا لازم نیست.


بسیاری از کاربران وردپرس ماهر از ابتدا درست مانند شما شروع به کار کردند. در واقع بسیاری از کاربران وردپرس نمی دانند چگونه کد و یا وب سایت های طراحی را بنویسند.


اکنون که متعهد به یادگیری وردپرس هستید، می خواهیم از شما به جامعه وردپرس عالی خوش آمدید.


بیا شروع کنیم…

راه اندازی اولیه

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و راه اندازی وردپرس است. این شروع با تصمیماتی است که شما باید بین WordPress.com و WordPress.org ایجاد کنید.


برای اکثر شرکت ها و افرادی که به دنبال استفاده از قدرت واقعی وردپرس هستند، شروع به کار با WordPress.org می شود.


اکنون که پلت فرم درست را انتخاب کرده اید، گام بعدی این است که دامنه و میزبانی خود را انتخاب کنید.


دامنه شما آدرس وبسایت است که کاربران برای بازدید شما تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com). ما یک راهنمایی داریم که به شما کمک می کند نام دامنه مناسب خود را برای وب سایت خود انتخاب کنید.


گام بعدی انتخاب میزبانی وب است. این اجازه می دهد که وبسایت شما توسط افراد دیگر در اینترنت دیده شود. ما یک راهنمای برای کمک به بهترین میزبانی وردپرس را انتخاب کرده ایم.


هنگامی که با یک ارائه دهنده ی میزبانی ثبت نام کردید، آماده ی نصب WordPress هستید. سرانجام به مرحله ی آموزش گام به گام وردپرس بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.


ما همچنین یک گام به گام آموزش در مورد نحوه شروع یک وبلاگ وردپرس (راه درست).

 یادگیری مبانی وردپرس

پس از نصب وردپرس، وقت آن است که با سیستم آشنا شوید.


بهترین مکان برای شروع، سری ویدیوی رایگان وردپرس ما برای مبتدیان است. این 23 فیلم شما را از طریق داشبورد وردپرس راهنمایی می کند، به شما نشان می دهد که چگونه تصاویر، فیلم ها، صوتی و غیره را اضافه کنید.


بعدا شما باید برخی از مفاهیم کلیدی مانند تفاوت بین پست ها در مقابل صفحات و دسته های vs برچسب یاد بگیرند.


اگر امروز هنوز هم یک روز باقی مانده اید، باید بخش راهنمای راهنمای مبتدیان خود را که اطلاعاتی مفیدی داشته باشد را بررسی کنید.


امیدوارم در این زمان، شما احساس خوبی از منطقه مدیریت وردپرس خود داشته باشید و احتمالا مشتاق هستید که با پلاگین ها بازی کنید.


 با استفاده از پلاگین وردپرس

قدرت واقعی وردپرس در پلاگین هاست. پلاگین های WordPress به شما اجازه می دهد تا قابلیت های وب سایت خود را گسترش دهید مانند اضافه کردن فرم های تماس، ایجاد یک فروشگاه و غیره

ما توصیه می کنیم هر کاربر برای نصب پلاگین پشتیبان وردپرس، پلاگین وردپرس SEO و WPForms برای فرم تماس شما.

همچنین از بخش Plugins وردپرس ما که در آن شما را به بهترین پلاگین وردپرس برای انجام هر کاری که می خواهید در وب سایت وردپرس خود را پیدا کنید.

بررسی پلاگین ها باعث می شود که شما بیشتر روز را سرگرم کنید. هنگامی که شما به عقب برگردید، موضوع بعدی که ما پوشش می دهیم، تم های وردپرس است.

 با استفاده از تم های وردپرس

تم های وردپرس نگاه وب سایت شما را کنترل می کند. تم ها از پیش ساخته شده قالب است که شما می توانید نصب و سفارشی برای سایت خود.

هزاران تم رایگان و حق بیمه موجود برای وردپرس وجود دارد. شما می توانید تم های رایگان را از دایرکتوری تم وردپرس دانلود کنید. برای تم های برتر، شما می توانید به فروشگاه های تم مانند StudioPress، تم های زیبا، Themify و غیره بروید.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی