آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا توسعه دهندگان وب از WordPress استفاده می کنند؟

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

همانطور که وردپرس نسبتا آسان است راه اندازی و نصب آن اغلب توسط افرادی که مایل به ایجاد وب سایت شخصی خود را بدون استفاده از توسعه دهندگان وب استفاده می شود، و برای آن هدف خود را به خوبی انجام می شود.


اما یک کسب و کار به وب سایت ریسپانسیو، قابل اعتماد و مطمئن نیاز دارد پس از آن همه وب سایت شما اولین نقطه تماس برای بیشتر مشتریان بالقوه است. وب سایت شما کسب و کار شما را همانطور که شما از کارتهای کسب و کار خانگی استفاده نمی کنید، یک وب سایت قالب کلی عمومی بعید به نظر می رسد.


به عنوان توسعه دهندگان وب در Wiltshire Webbed Feet UK به طور کلی وب سایت های سفارشی را ایجاد می کند، با این وجود ما می توانیم و با WordPress و سیستم های مدیریت محتوای مشابه، زمانی که توسط مشتریان ما درخواست می شود، کار می کنیم.


هدف از این مقاله این نیست که افراد را از استفاده از وردپرس محروم کنیم، چرا که قطعا جایگاه آن در وب است، اما برای آموزش دادن به مشتریان، به طوری که آنها بتوانند تصمیم درستی در مورد مسیر صحیح را در هنگام انتخاب یک توسعهدهنده وب بدانند .


امنیت


همانطور که میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس وجود دارد، آنها یک هدف واضح برای هکرهای کامپیوتر هستند. اگر یک هکر می تواند یک آسیب پذیری را در یک سیستم پیدا کند احتمال دارد که این در بسیاری از موارد دیگر وجود داشته باشد. علاوه بر این، به عنوان روبات (کامپیوترهایی که دلایل مختلفی را به اینترنت ترویج می کنند) می توانند تعیین کنند که آیا سایت توسط وردپرس ساخته شده یا نه؛ هنگامی که یک آسیب پذیری پیدا شده است، می توان آن را به طور خودکار بر روی هر وب سایت مشابه پیدا کرد. هنگامی که یک وبسایت هک شده است، می تواند به شدت دشوار باشد.


هر وبسایت در اینترنت برای برخی هکرها آسیب پذیر است. با این حال داشتن یک وبسایت سفارشی به این معنی است که هکر باید به طور خاص وب سایت شما را هدف قرار دهد. تفاوت با یک وب سایت مبتنی بر وردپرس این است که هکر می تواند میلیون ها وب سایت را در یک زمان هدف قرار دهد، بدون اینکه بداند و یا مراقب آن ها باشند.


به روز رسانی ها


در حالی که درست است که وردپرس به طور مرتب به روز رسانی ها را برای رفع تمام سوراخ های امنیتی انجام می دهد، مشکل با میانگین بیش از یک پچ در ماه می تواند زمان زیادی برای حفظ وب سایت شما باشد. به روز رسانی ها باید توسط فردی انجام شود، که به این معنی است که مشتریان به طور ناگزیر به پرداخت هزینه این کار اضافی در دراز مدت پایان می دهند.


دیگر نکته مهم برای به روز رسانی این است که همیشه خطر وجود دارد که سایت شما را شکستن، به خصوص اگر شما با استفاده از یک تم سفارشی. اضافه کردن به آن ماهواره مداوم در حال تحول منطقه مدیر برای افزودن به سردرگمی.


پلاگین ها


پلاگینها در اصل یک ایده فوق العاده هستند. هر افزونه یک افزونه برای وردپرس است که توسط یک توسعه دهنده شخص ثالث نوشته شده است. هر یک از آنها یک وردپرس را که در سیستم اصلی نیست، اضافه می کند. متأسفانه چون بسیاری از پلاگینها وجود دارد که توسط بسیاری از آنها نوشته شده است، بسیاری از آسیب پذیریهای امنیتی و مسائل امنیتی خود را دارند. بسیاری از پلاگین ها توسط سرگرمی ها برای انجام کاری برای سایت خود نوشته شده اند، کد را به صورت رایگان منتشر می کنند و سپس آن را فراموش می کنند.


به عنوان مثال، ممکن است دو پلاگین هر دو به طور انحصاری به طور مستقل کار کنند، هرچند که هر دو نصب می توانند منجر به ایجاد اختلاف شود.


همراه با پلاگین های به روز رسانی نیز می تواند شکسته شود. یک پلاگین می تواند کاملا کار کند و پس از آنکه یک مشتری سیستم خود را به روز رسانی می کند، پلاگین اغلب می تواند شکسته شود و تا زمانی که توسعه دهنده پلاگین بتواند آن را به روز کند، باقی خواهد ماند. به عنوان پلاگین ها اغلب می تواند اساس ویژگی های اصلی وب سایت مشتری باشد، و همانگونه که قبلا مشخص کرده ایم سیستم اصلی باید به طور مرتب به روز شود، با یک معضل مواجه می شوید، انتخاب بین یک سایت کاری یا یک امنیت مطمئن.


حمایت کردن


این منجر به سادگی برای حمایت؛ همانطور که وردپرس منبع باز است، آن را آزاد و توسعه یافته توسط 'جامعه' است. این یک ایده خوب است و اجازه می دهد تا چنین نرم افزاری مانند وردپرس و بسیاری از سیستم های مبتنی بر یونیکس رایگان باشد. با این وجود این مسئله باعث ایجاد مشکل می شود.


همانطور که هیچ تیم رسمی توسعه وجود ندارد و به عنوان مشتری هرگز برای نرم افزار هیچ کس پرداخت نمی شود، هیچ شماره تلفن برای تماس وجود دارد و هیچ راهی ضمانت برای دریافت پاسخ وجود دارد. بنابراین اگر یک وب سایت سرویس دهنده شکسته شود، شاید پس از یک بروزرسانی، هر گونه خطا برای تشخیص سخت باشد. فرآیند معمول این است که از Google برای جستجو در انجمن های پشتیبانی مختلف استفاده کنید و اگر هیچ کس دیگر موضوع مشابهی نداشته باشد، یک بلیت به یک انجمن ارسال کند و امیدوارم کسی بتواند به شما کمک کند مشکل خود را حل کنید. حتی پس از آن یک مشتری یا توسعه دهنده وب، احتمالا یک اشاره گر را در مسیر درست دریافت می کند و باید یک کار عادلانه انجام دهد. این می تواند برای یک طراح وب حرفه ای دشوار باشد و برای بسیاری از طراحان وب که می دانند که چگونه می توانند وردپرس را نصب و استفاده کنند، تقریبا غیرممکن است.


امکانات


هزاران پلاگین در دسترس می تواند انواع مختلف وظایف را انجام دهد، اما زمانی که پلاگین ها هر دو را انجام نمی دهند، چه مشتری می خواهند، یا به طریقی که آنها می خواهند آن را انجام دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد شما به پایان قابلیت های وردپرس رسیده اید.

انتخاب ها یا با انتخاب یک پلاگین مشابه سازش می کنند یا یک پلاگین جدید را از ابتدا ایجاد می کنند. اولا ایده آل نیست، و دوم می تواند دشوار باشد و همیشه مقرون به صرفه نیست.

به جای آن، با یک وب سایت سفارشی ساخته شده، توسعهدهنده وب با کد خاص خودش آشناست و معمولا راحتتر است و به همین دلیل هزینه بیشتری برای توسعه ویژگیهای سفارشی است. مشتریان سایت وردپرس اغلب به پایان کار از قبل انتظار می رود و از ابتدا باید شروع کنند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بسیاری از پلاگین های SEO برای وردپرس وجود دارد و با انتخاب و انتخاب موارد درست می توانید به یک سطح مشخص از بهینه سازی دست یابید. با این حال، شما هیچ کنترل دقیقی را با وب سایت سفارشی ندارید و به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو کامل امکان پذیر نیست.

سرعت

سرعت وب سایت بر روی جستجوگرها و همچنین تجربه کاربری عمومی تاثیر می گذارد. همانطور که وردپرس برای بسیاری از سبک های مختلف وب سایت ها سروکار دارد و دارای ویژگی های فراوانی است که اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند، کد بسیار "نفخ" است. این به این معنی است که شما سرور را پردازش کد خیلی بیشتر از آن نیاز دارد که به این معنی هر صفحه کندتر است و شما محدود به سرور خود را بسیار سریعتر رسیدن.

یکی از مزایای یک وب سایت سفارشی این است که می تواند دقیقا همان کاری را انجام دهد که بدون هیچ هزینه اضافی مورد نیاز است و بنابراین بسیار موثر است.

سازگاری

خطاها در وب سایت ها نباید حیاتی باشد آیا تا به حال یک وب سایت را دیده اید که در اینترنت اکسپلورر به فایرفاکس متفاوت است یا به نظر می رسد بر روی یک تلفن همراه خیره مانده است؟ خوب این در بسیاری از وبسایتها رایج است، بهویژه مواردی که با استفاده از نرم افزارهایی مانند وردپرس ایجاد شده است.

مزیت وب سایت های سفارشی ساخته شده در وردپرس این است که گام به گام ساده و گام به گام این است که در صورت نیاز می توان آنها را با تمام نسخه ها یا تمامی مرورگرها سازگار کرد، بر روی تمام تلفن های همراه کار می کنند و به استانداردهای فعلی اعتبار می دهند. اگر چه این امکان وجود دارد با وردپرس، برای رسیدن به آن بسیار سخت است. اگر یک وبسایت واقعا سازگار باشد، خود را به مخاطبان بسیار بیشتر باز خواهد کرد.

سرورهای مهاجرت

تمام وب سایت ها در سرورهای شخص ثالث یا میزبان وب میزبانی می شوند. از زمان به زمان، به دلایل مختلف، لازم است یک وب سایت را از یک میزبان وب به دیگری انتقال دهید. اگر چه کار کمی همواره مورد نیاز است، پیچیدگی سایت های وردپرس بدان معنی است که این می تواند سخت تر از آنچه که برای وب سایت های سفارشی باشد. کجا یک وب سایت سفارشی را می توان در عرض چند دقیقه منتقل کرد، و وبسایت معادل وردپرس معقولتر می تواند طول بکشد.

تم ها

وردپرس مجموعه ای از طرح های پیش فرض، همچنین به عنوان تم ها شناخته شده است. این یک مزیت است زیرا مشتریان می توانند از یک کتابخانه ای از تم هایی که به راحتی نصب می شوند را انتخاب کنید.

سمت پایین این است که بسیاری از تم های وردپرس به نظر می رسد مشابه، به این معنی که وب سایت مشتری معمولا بعید به نظر می رسد اصلی، اضافه شده است. اگر یک موضوع دقیقا همان چیزی است که یک مشتری می خواهد آن را به هر حال باید سفارشی شود.

مزیت با یک وب سایت سفارشی ساخته شده است که می توان آن را دقیقا چگونه مشتری می خواهد طراحی شده است. طراح نیازی به نیازهای مشتری در جعبه های پیش ساخته ندارد، اما می تواند به معنای واقعی کلمه با یک بوم خالی برای تولید یک طراحی واقعا اصلی

خلاصه

وردپرس یک قطعه قدرتمند از نرم افزار است که به مردم اجازه می دهد تا با حداقل دانش طراحی وب سایت نسبتا سریع سایت را راه اندازی کنند. و برای استفاده شخصی از آن بی حد و حصر است. با این حال، برای استفاده از کسب و کار شما باید سوالات کنید که آیا انتخاب خوبی برای استفاده از نرم افزار است که به طور مرتب هک شده است، عملکرد کند و نیاز به توجه فزاینده مستمر.

به یاد داشته باشید که شما در معرض توسعه دهندگان دیگر هستید نه فقط برای وردپرس خود بلکه برای هر موضوع و افزونه که ارتباطی با شما ندارند و مطمئنا هیچ تعهدی برای شما نیست. شما بر روی آنها تکیه می کنید تا کد امن و حرفه ای بنویسید، زمانی که اکثر آنها آن را به عنوان یک سرگرمی بنویسند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی