آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چه چیزی کاربر جذب وب سایت میشود ؟

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

طراحی وب به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنید

طراحی وب سایت وب سایت را به نحوی که ریشه ها در خدمت گیاه قرار می گیرند، ارائه می دهد. گیاهان از ریشه های خود استفاده می کنند تا خود را در زمین لنگر انداختن، مواد غذایی مورد نیاز برای برگ های خود را به دست می آورند و به رشد کلی می رسند. مانند یک کارخانه با ریشه های قوی، وب سایت شما به طراحی وب خوب به عنوان پایه ای برای زنده نگه داشتن آن و عملکرد مناسب متکی است.


این بنیاد وبسایت خود را در اینترنت ایجاد می کند، بازدیدکنندگان را برای صفحاتی که مایل به انجام آن هستند، فراهم می کند و در نهایت، وب سایت شما به طور کلی از طریق افزایش فروش، دید و رشد، به موفقیت می رساند.


به سادگی گفت: اگر می خواهید مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید، برای انجام این کار نیاز به طراحی وب جامع دارید.


خواندن را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کار طراحی وب مناسب ادامه دهید.


طراحی تجربیات کاربر بزرگ


اگر شما یک وبسایت دارید، شانس این است که قبل از طراحی شرایط طراحی کاربر (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) شنیده باشید. اگر چه UX و UI یکسان نیستند، در طبیعت مشابه هستند. مهمتر از همه، آنها ابزارهایی هستند که شما نیاز به ساخت یک وبسایت زیبا و کارآمد و به راحتی قابل جابجایی - سایتی است که مشتریان را در بازار هدف خود جذب می کند و آنها را ترغیب می کند.


UX و UI با یکدیگر برای ایجاد یک وب سایت که با مخاطبان مورد نظر شما صحبت می کنند استفاده می شود. UI را می توان به مانند طراحی گرافیکی فکر کرد، در حالی که UX بیشتر با طراحی مسیر بهینه (مسیریابی) که کاربر برای حرکت از طریق سایت شما انجام می دهد بیشتر است.


طراحان UX صرف وقت خود را بر روی مواردی مانند طرح بندی منو و پیوندهای ناوبری، دکمه ها و مکان ها، قابلیت استفاده از سبد خرید و سایر ابزارهایی که بازدید کنندگان وب سایت به طور مناسب از طریق وب سایت شما حرکت می کنند تمرکز می کنند. برای تکمیل تجربه و تشویق بیشتر تبدیل، طراحان UI اطمینان حاصل می کنند که کاربران می توانند با طراحی آن به شیوه بصری جذاب - که با آن دکمه ها، پیوندها، و دیگر ابزار ها برجسته و آسان برای استفاده - به طور خاص برای بازار هدف شما.


بنابراین، ترکیب UX و UI به استراتژی طراحی کلی شما، تنها راه برای اطمینان از ایجاد یک وبسایت است که انجام آن را انجام می دهد (رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود و تشویق آنها برای تبدیل).


چگونه می توان اولین عکاسی ستاره ای را ایجاد کرد


صفحه اصلی شما احتمالا مهمترین صفحه در وب سایت شماست - هرچند ممکن است اولین صفحه ای که یک بازدید کننده وب سایت می بیند وقتی که آنجا می رسد، نمی شود. صرف نظر از اینکه یک بازدید کننده به سایت شما هدایت می کند، معمولا طراحی وب سایت شما به طور کلی توسط سایت شما مورد قضاوت قرار می گیرد. بنابراین، در حالی که هر صفحه ای که در وب سایت شما طراحی شده است، برای ایجاد یک تصور خوب، صفحه اصلی شما باید مرکز تلاش های طراحی شما باشد، زیرا این پورتال است که از طریق آن افراد به منظور ورود به تجارت مجازی شما هستند. این صورت دیجیتال شرکت شماست.


وقتی کسی از وبسایت شما بازدید می کند و دوست ندارند آنچه را که می بینند، اولین حرکتشان به ترک است. بدتر اینکه، ممکن است به دیگران درباره تجربه بدشان با سایت خود، آسیب رساندن به شهرت شما و کاهش شانس خود برای جذب مشتریان بیشتر، به دیگران بگوید.


شما فقط یک فرصت برای گرفتن آن درست داشته باشید، بنابراین برای موفقیت خودتان را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که صفحه اصلی شما طراحی وب سایت عالی است.


در این یادداشت، در اینجا 5 نکات طراحی صفحه اصلی برای شروع به شما وجود دارد.


به اطلاع بازدیدکنندگان سایت دقیقا همان کاری را که کسب و کارتان انجام می دهید، چه کسانی هستند و اولا می توانید از سایت خود دریافت کنید. نام تجاری شما باید در این مورد گنجانده شود - اقلامی مانند لوگو و برچسب شما باید در کنار آن ظاهر شوند - اما تنها و مهمترین جنبه طراحی خوب صفحه اصلی، ارتباطات موثر با کالاها یا خدماتی است که شما ارائه می دهید، در غیر این صورت، چرا وب سایت شما را در همه؟

زبان بازار هدف خود را بیان کنید توجه داشته باشید که تفاوت در چگونه فوربس و مجله GQ با بازدید کنندگان وب سایت خود با مطالب خود صحبت می کنند. در حالی که سابق عمدتا به امور مالی و کسب و کار علاقه مند است، دومی بر مد و سبک تمرکز دارد و صفحات خانگی آنها متفاوت نیستند. درس؟ بحث و گفتگو با مدیران صندوق هزاره را مخلوط نکنید. برای بازار هدف خود را برای درک محتوای خود آسان کنید.

خلاص شدن از شر پوسته بازاریابی هیچکس دوست ایمیل اسپم نیست اگر صفحه اصلی شما با محتوای، تصاویر و پیوندها که برای توجه بازدیدکنندگان رقابت می کند، متمرکز شود یا اگر به طور واضح و برجسته آنچه را که شما ارائه می دهید، به نظر می رسد، مانند خواندن ایمیل اسپم خواهد بود - و اکثر مردم نمی خواهند بخوانند آی تی.

از تماس های خوب برای عمل استفاده کنید. وب سایت های طراحی شده با استفاده از تماس ها برای اقدام در مکان های استراتژیک و در زمان های کلیدی برای تشویق کلیک کردن و کمک به تبدیل. به ویژه در صفحه اصلی شما، تماس خوب با عمل، بازدیدکنندگان وبسایت شما را در مسیر مناسب راهنمایی می کنند، چه این برای خرید و یا پر کردن فرم تماس است.

آن را به تلفن همراه تبدیل کنید. به وب سایت شما بهترین فرصت ممکن برای انجام کار با استفاده از طراحی وب پاسخگو - به ویژه در صفحه اصلی خود را. طراحی ریسپانسیو اجازه می دهد تا وب سایت شما را از هر وسیله ای - تلفن همراه یا غیره مشاهده کنید - و هنوز به نظر می رسد و عملکرد عالی است.

ما در کمک به Cli ما رشد می کندوب سایت های طراحی وب سایت هایی که مشتریان بیشتری را جذب می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی