آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

هدف وب سایت چیست؟

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

انواع مختلف وب سایت ها به اهداف مختلفی بستگی دارد که مخاطب مورد نظر چیست. برخی از وبسایتها به دنبال فروش محصولات هستند و وب سایت های دیگر به منظور ارائه اطلاعات عملی هدایت می شوند، در حالی که دیگران صرفا برای سرگرمی هستند. بیایید نگاهی به برخی از انواع مختلف وب سایت هایی که خارج از آن هستند را بیابیم.


هدف وب سایت های اطلاع رسانی  عملی

هدف از یک وب سایت مرجع اطلاعات انتقال اطلاعات خاص و مفید به یک کاربر مخاطب خاص است به طوری که خواننده چیزی جدید را می آموزد و یا موضوع را بهتر درک می کند. این وب سایت ها در اطراف اطلاعات عملیاتی بیشتری قرار دارند و ممکن است حاوی "چگونه به"، نکات و ترفندها، تعمیر و تعمیر، راهنمایی، اطلاعات پشتیبانی، دستورالعمل ها، دستورالعمل ها و غیره باشد.


هدف وب سایت های سرگرمی

این وبسایت ها اطلاعات سرگرمی برای بازدیدکنندگان را نمایش می دهد. مجلات آنلاین، وب سایت های شایان توجه، اخبار مشهور، پوشش های ورزشی، فیلم ها، هنر، وب سایت های طنز آمیز و غیره. این وب سایت ها طراحی شده اند که به راحتی حرکت می کنند و اغلب به روزرسانی می شوند تا کاربران برای اطلاعات بیشتر به آنها بازگردانده شوند. با استفاده از محتوای پویا مانند فیلم ها، پادکست ها، نمایش اسلاید و غیره می توان آنها را جذاب تر کرد.


هدف وب سایت های تجارت الکترونیک

هدف از وب سایت های تجارت الکترونیک، فروش محصولات به کاربران است. وب سایت های موفق با دقت بهینه سازی شده اند تا درصد زیادی از خرید ها را به دست آورند. برای دستیابی به موفقیت، وب سایت های تجارت الکترونیک باید تمام آخرین تکنیک های بسته شدن و بازپرداخت آنلاین را که در مقایسه با شانسی که یک بازدید کننده به دست می آورد، افزایش دهد. عناصر مهم بسیاری وجود دارد که به ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک موفقیت آمیز مانند حذف اصطکاک در فرایند خرید، ساختن پرداخت صاف و آسان، ایجاد وب سایت سریع و جذاب، فروش کاربران در محصولات مرتبط، مشوق خریداران، کاهش سبد خرید رها کردن، خرید خریداران گذشته برای خرید دوباره، بازاریابی مجدد برای بازدیدکنندگان قبلی که هنوز خرید نکرده اند، با استفاده از گزینه های پرداخت مناسب، طراحی آماده موبایل، و غیره، و غیره.


هدف وب سایت های کسب و کار مبتنی بر سرویس

هدف از یک وب سایت کسب و کار مبتنی بر سرویس، متقاعد کردن بازدیدکنندگان وب سایت است که آنها باید مشتریان شرکت خدماتی شوند. این کار با قرار دادن این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد و قابل اعتماد در بازار هدف، انجام می شود.


بازدیدکنندگان قبل از اینکه هر گونه تماس تلفنی را انجام دهند، قبل از ارائه خدمات ارائه دهنده خدمات بالقوه از طریق بررسی وب سایت های خود اقدام خواهند کرد. در طول این روند، آنها در تلاشند تا بهترین شرکت را پیدا کنند که نیازهای خاص خود را برآورده می کنند. آنها در حال تلاش برای اطمینان از اینکه چگونه متخصص این شرکت است، کیفیت کاری که دریافت می کنند، اینکه آیا ارائه دهنده یک شهرت خوب دارد و چه مدت این شرکت در کسب و کار بوده است. بازدیدکنندگان می توانند با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش شما را نشان می دهند، نمونه کارهای بصری کار خود، فیلم ها، توصیفات مشتری و غیره کمک کنند.


هدف وبلاگ ها

هدف وبلاگ، ارائه یک وب سایت یا صفحه وب به طور مرتب به روز شده است، که معمولا یک گروه یا گروه کوچک است که در قالب غیر رسمی یا مکالمه نوشته شده است. وبلاگ ها را می توان به راحتی با استفاده از تعدادی از سرویس های رایگان مانند wordpress.com به صورت آنلاین راه اندازی کرد. تعداد زیادی از وبلاگ های شخصی و حرفه ای وجود دارد که سرگرم کننده خواندن هستند و به بینش شخصی بسیار خوبی در زندگی شخصی می اندیشند. وبلاگ ها می توانند برای اهداف سرگرمی باشد و یا به عنوان یک مجله آنلاین استفاده شوند و یا توسط شرکت ها مورد استفاده قرار گیرد تا مشتریان خود را از آنچه اتفاق می افتد، نگه دارد. مشخصه یک وبلاگ این است که برای یک فرد غیرمتخصص بسیار باهوش و بدون دانش فنی بسیار آسان است.


هدف وب سایت های رسانه های اجتماعی

هدف از وب سایت های رسانه های اجتماعی این است که آن را بسیار آسان برای به اشتراک گذاری و ارتباط با دوستان، خانواده، همکاران، آشنایان و حتی غریبه ها. وب سایت های رسانه های اجتماعی برای ساختن یک شبکه از اتصالات به سرعت و آسان کار می کنند تا ارتباط برقرار کنند، تجارب روزانه، عکس ها، منافع، ترجیحات و غیره را به اشتراک بگذارند. شبکه های اجتماعی می توانند برای اهداف شخصی و تجاری استفاده شوند. شرکت ها از شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان خود استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد تا بازخورد در مورد محصولات و خدمات خود را دریافت کنند و اجازه می دهد تا آنها را بیشتر در مورد آنچه مشتریان خود واقعا نیاز دارند و بیشتر می خواهند.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی