آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه یک موضوع را برای وب سایت من انتخاب کنم؟

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۷ ب.ظ

انتخاب موضوع مناسب مهم است درست است که باید محتوای خود را در اختیار داشته باشید، آن را در سراسر دستگاه های ریسپانسیو، در حالی که همچنین بارگذاری در چشمک زدن. با این حال، با بسیاری از تم ها در استخر، می تواند یک کار بسیار دلنشین برای انتخاب بهترین یکی ممکن است.


قبل از خرید یک تم یا سرمایه گذاری وقت خود را در سفارشی کردن یکی، مطمئن باشید که از طریق این لیست از انجام و خواندن، زمانی که آن را به انتخاب تم وردپرس کامل می آید.


1. فهرستی از ویژگی های مورد نظر خود را در طول زمان بسازید

قبل از انتخاب یک تم، تعیین اینکه کدام ویژگی ها ضروری است و شما می توانید بدون آن زندگی کنید بسیار مهم است.


فیلتر وردپرس ویژگی فوق العاده آسان برای سفارشی کردن جستجوی خود را برای تم های رایگان بر اساس ویژگی های خاصی که می خواهید، مثل آماده بودن ترجمه و اجازه دادن به یک هدر انعطاف پذیر. مهم است قبل از انتخاب یک طرح را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، باید آماده باشید که می خواهید سایت شما یک ستون یا چندین ستون داشته باشد.

هنگامی که به تم های وردپرس می آید، کمتر همیشه بیشتر است. ساختن از پایین به پایین، موضوعی که انتخاب میکنید فقط باید ویژگیهایی داشته باشد که به شما کمک کند تا هدف سایتتان را به انجام رسانید، نه موارد غیر ضروری که موضوعتان را برطرف کند و ما را به نقطه بعدی برساند.


2. موضوع خوب را انتخاب نکنید

اهمیت این است که شما تم را با ویژگی های متنوعی نخواهید دید  این فقط در دراز مدت شما را آسیب خواهد دید. تم دارای ویژگی های غنی می تواند خوب باشد، اما می تواند به شدت بر عملکرد سایت تاثیر بگذارد. مطمئن باشید که در برابر نصب هر ویژگی که فکر میکنید خنک است، خود را در برابر خود قرار دهید.


در حالی که پخش کننده های موسیقی فانتزی یا قابلیت های بازی ممکن است جذاب باشند، می توانند عملکرد سایت را مختل کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگان اغلب از کد موجود در اینترنت برای این ویژگی ها استفاده می کنند و باعث ایجاد نقاط ضعف امنیتی می شوند، زیرا لزوما به حفظ سایت مطمئن نیستند بلکه انجام یک کار خاص است.


3. انتخاب یک موضوع ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو به سادگی باعث می شود که سایت شما فوق العاده آسان برای استفاده، نه تنها در یک لپ تاپ، بلکه در چندین دستگاه. این به این معنی است که با تلفن همراه سازگار است و منوها و سایر ویجتهایی که به راحتی حرکت می کنند. به دنبال ویژگی هایی مانند یک شبکه شبکه مایع و تصاویر قابل انعطاف است که می تواند به دستگاه های غیر دسکتاپ ترجمه کند. یک نمونه از یک موضوع ریسپانسیو می تواند یکی باشد که به راحتی می تواند بر روی یک دستگاه تلفن همراه بدون هیچ گونه سوزنی ترجمه شود.


بگو که شما یک موضوع را که دوست داری انتخاب کردی، اما آن را به عنوان پاسخگو به عنوان شما می خواهم نیست. شما قصد دارید کمی آن را سفارشی کنید. در اینجا چند راه برای ایجاد تم وردپرس خود را ریسپانسیو است.


4. رنگ در ذهن داشته باشید

به یاد داشته باشید، بسیاری از بازاریابی آنلاین بر اساس ظاهر بصری است، و رنگ نیز به رسمیت شناختن نام تجاری افزایش می یابد. اگر آرم دارید، سعی کنید با طرح رنگی آن لوگو مطابقت داشته باشید. اگر چسبندگی به نوریال، یک اشاره از رنگ اینجا و آنجا جالب خواهد بود. وردپرس فوق العاده آسان می شود ظاهر، از جمله رنگ، یک تم را تغییر دهید با رفتن به طور مستقیم به فایل و یا ورود به CSS سفارشی.


اگر در تلاش برای تصمیم گیری بین تاریکی و نور، توجه داشته باشید که از نظر آماری نشان داده شده است که بازدیدکنندگان سایت ترجیح می دهند که منحصر به فرد تر باشند. در حالی که یک طراحی وب سایت تاریک مطلق نیست، اگر شما انتخاب کنید برای انتخاب سمت تاریک می دانید که شما کاهش خوانایی و فرصت برای عناصر طراحی متعارف تر است.

5. آیا فکر می کنید خرید یک موضوع 

در حالی که تم های رایگان برای کسانی که در بودجه هستند عالی هستند، آنها می توانند برخی از مسائل را ارائه دهد. به غیر از کیفیت برنامه نویسی که به طور بالقوه نمی تواند به پارک برسد، با استفاده از یک تم رایگان، شما خطر آن را به طور منظم به روز نمی کنید، کمبود پشتیبانی، و موضوع نویسنده رها موضوع را در مجموع.

تم های حقوقی پویا هستند، به طور معمول ویژگی های بیشتری نسبت به موارد آزاد ارائه می دهند که می تواند به شما کمک کند تا از جمعیت جدا شوید. این تم های وردپرس حقوقی را بررسی کنید که فقط هزینه یک باره را به جای پرداخت تکراری نیاز دارند.


6. موضوع را با یک فونت که سخت است بخوانید را انتخاب نکنید

این موضوع به سرعت توجه بازدیدکنندگان شما را جلب می کند تا سایت شما را رها نکنند. شما می خواهید آن را برای مخاطبان خود به سادگی به سایت خود هدایت کنید. فونت های خود را ساده، پیچیده و قابل خواندن کنید. محبوب ترین فونت ها در اینترنت در سال 2016 عبارت بودند از Open Sans، Josefin Slab، Arvo، Lato ،tahoma و Vollkorn.


اگر شما با CSS آشنا هستید، باید فونت را به راحتی وارد کنید و فونت را تنظیم کنید، اگر چه برخی از تم های رایگان ممکن است در سفارشی سازی محدود باشد - چیزی که در طول فرایند انتخاب موضوع خود توجه داشته باشید. (برای خواندن خوب در مورد انتخاب فونت های منحصر به فرد و قابل خواندن، به استفاده از Arial و Helvetica مراجعه کنید.)


7. تست را به طور کامل آزمایش کنید

عالی

برای شروع کار با تست ردیابی موضوع، نصب Plug-in Theme Check است که موضوع شما تا تمام استانداردهای فعلی وردپرس است.


هنگامی که شما با تمام تنظیمات انجام می شود و تمام مطالب خود را آپلود کرده اید، سایت خود را قبل از اعلام آن به جهان بررسی کنید. همه مطالب خود را بازخوانی کنید، سایت خود را در تلفن همراه بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام تصاویر شما به درستی بارگیری شده است. شما همچنین باید سرمایه گذاری کنید در یک راه حل میزبانی که محیط های استقرار را فراهم می کند و یک افزونه تم کودک را نصب کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی