آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین یک وب مستر و یک توسعه دهنده وب چیست؟

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

تفاوت زیادی در توصیف شغل و وظایف یک طراح وب، توسعه دهنده وب و مدیر وب وجود دارد، اما افراد معمولی آنها را گیج می کند.

طراحان وب فقط به اندازه کافی از طرف برنامه نویسی عقب می آیند و توسعه دهندگان وب معمولا کار طراحی را انجام می دهند، در حالی که یک وب مستر در مورد تمامی ابعاد طراحی وب، SEO و بازاریابی آگاه است. پس چه کسی استخدام می کند؟ یک وب مستر در مقابل توسعه دهنده وب در مقابل طراح وب؟


یک طراح وب سایت وب سایت را طراحی می کند و همینطور است.

طراحان وب اساسا طراحان گرافیکی هستند. آنها باید یک زمینه خلاق و هنری داشته باشند و در تصویر و گرافیک قوی باشند. طراح وب مسئول نگاه و احساس کلی سایت است، از جمله عکس ها، رنگ، نوع فونت و اندازه، گرافیک و طرح.


یک برنامه نویس وب سایت را برای پایان دادن به یک وب سایت به کار می گیرد.

اکثر طراحان وب تجربه کار طراحی ندارند و این کار اصلی آنها نیست. شغل توسعه دهنده این است که بدانید چطور کد مناسب CSS، HTML، PHP یا MySQL را بنویسید و چطور همه آنها را با هم ترکیب کنید و از فرم ها و سایر عناصر وب سایت استفاده کنید. به عبارت دیگر، توسعه دهنده وب مسئولیت عملکرد وب سایت را بر عهده دارد.


وب مستر در تمام موارد ذکر شده در بالا به همراه SEO و بازاریابی وب آگاه است.

یک وب مستر (از وب و استاد) نیز یک معمار وب، توسعه دهنده وب، نویسنده سایت، مدیر وبسایت یا هماهنگ کننده وب سایت نامیده می شود، شخصی که مسئول حفظ یک یا چند وبسایت است. وظایف مدیر وب ممکن است شامل seo، sem، و همچنین اطمینان از اینکه سرورهای وب درست کار می کنند، طراحی وب سایت، تولید و مرور صفحات وب، تست SEO، پاسخ به نظرات کاربران و بررسی ترافیک از طریق سایت. به عنوان یک قاعده کلی، مدیران حرفه ای وب سایت همچنین باید در نرم افزار معامله ی وب، نرم افزار پردازش پرداخت و نرم افزار امنیتی، و نیز کارشناسان در بازاریابی و شبکه های اجتماعی، به خوبی شناخته شوند.


اکنون که شما مسئولیت های کلی یک طراح وب، یک توسعه دهنده وب و مدیر وب را می دانید، 

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی