آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا جاوا مهم است؟

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که برای ایجاد برنامه های کاربردی وب و سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. این برای انعطاف پذیری طراحی شده است، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کد را اجرا کنند که بر روی هر دستگاه اجرا می شود، صرف نظر از معماری یا پلت فرم. با توجه به صفحه اصلی جاوا، بیش از 1 میلیارد کامپیوتر و 3 میلیارد تلفن همراه در سراسر جهان جاوا را اجرا می کنند.


جاوا برای ساخت برنامه های کاربردی و سیستم عامل برای تعدادی از دستگاه ها، از جمله رایانه ها، لپ تاپ ها، کنسول های بازی، پخش کننده های Blu-ray، سیستم های ناوبری اتومبیل، دستگاه های نظارت پزشکی، پارک ها، پایانه های قرعه کشی و گوشی های هوشمند استفاده می شود. این یک زبان کلیدی برای شبکه سازی است، به خصوص برای مراکز داده ای که داده های مبتنی بر وب را ذخیره و انتقال می دهند.


اپلت ها

جاوا نیز برای ایجاد برنامه های مینیاتوری، پویا است که در کنار آن اجرا می شوند یا در صفحات وب جاسازی می شوند. این برنامه ها اپلت ها نامیده می شوند و می توانند برای نشان دادن نقشه ها، آب و هوا، بازی ها یا سایر ویدجت های تعاملی یا ابزار در یک صفحه وب استفاده شوند.

برنامه نویسی

براساس نحو C و ++C، جاوا مبتنی بر شی گرا و مبتنی بر کلاس است. توسعه دهندگان اتخاذ و استفاده از جاوا را در نظر می گیرند، به طوری که دستگاه دارای محیط جاوا زمان اجرا (JRE) نصب شده است، زیرا کد را می توان امن در تقریبا هر پلت فرم دیگر بدون در نظر گرفتن سیستم عامل یا معماری دستگاه اجرا کرد. JRE بسته به نوع خاصی از دستگاه متفاوت است، اما اساسا یک ماشین مجازی یا محیطی را اجرا می کند که کد را به برنامه یا برنامه ترجمه می کند.


جاوا و جاوا اسکریپت

اگر چه نام آنها کاملا مشابه است و هر دو آنها برای ایجاد ابزار پویا و بازی در یک صفحه وب جاوا و جاوا اسکریپت زبان های مختلف هستند. جاوا قوی تر است و می تواند به عنوان تنها زبان برنامه نویسی برای یک برنامه کاربردی استفاده شود، در حالی که جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت سبک است که قابلیت اضافه کردن - مانند یک اپلت جاوا - را به یک صفحه وب اضافه می کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی