آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

سلام دوستان شبتون بخیر 

امشب میخوام راجب راههای برای افزایش بازدیدی سایت بهتون راهکاری پیشنهاد بدم و امیوارم مفید باشه براتون.

10 راه برای  بازدید به وب سایت شما

یک وب سایت کسب و کار خوب مانند داشتن یک کارمند اضافی است

که 24/7 کار می کند و می تواند چهره شرکت شما باشد، اطلاعاتی را ارائه می دهد، به پرسش ها پاسخ می دهد و حتی فروش می کند. اما اگر شما بازدیدکنندگان سایت خود را دریافت نکنید، چه کاری انجام می دهید؟ 

اهمیت ترافیک وب سایت

ترافیک وب سایت هر دو شاخص مهم و راننده رشد اقتصادی است. این می تواند به شما کمک کند تا:


 ببینید که بازاریابی شما چگونه کار می کند


• بینش مخاطبان خود را برای تصمیم گیری جمع آوری کنید


• بهبود جستجوگرها و اعتبار موتور جستجو


• تولید منافع بیشتر، افزایش تبدیل، و گرفتن مشتریان بیشتر


چگونه می توانید وب سایت بازدید کننده بیشتر

در جهان 1،24 میلیارد وب سایت وجود دارد. این بسیار رقابت است، اما به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای جذب همه کاربران اینترنت نیستید. هدف شما این است که افراد بیشتری را در مخاطبین خود قرار دهید تا از سایت شما بازدید کنند. در زیر برخی از روش های ساده برای افزایش میزان ترافیکی که به وب سایت شما می رسد، می پردازید.


1. انجام جستجو بر روی صفحه

تاکتیک های بسیاری از SEO شما می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود را انجام دهید تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و بازدید کنندگان بیشتری کسب کنید. این شامل تولید محتوای با کیفیت بالا است که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند و توصیف مختصری برای صفحات شما انجام می شود. شرح متا در زیر نتایج جستجوی خود در زیر URL شما ظاهر می شود. دانستن آنچه در مورد یک صفحه است و چه چیزی در نتیجه کلیک خواهد کرد باعث می شود کاربران به احتمال زیاد این کار را انجام دهند.

2. دریافت کنید

راه دیگری برای افزایش ترافیک به وب سایت شما این است که در دایرکتوری های آنلاین فهرست شده و سایت ها را مرور کنید. برای اکثر این سایت ها، نمایه شما یک پیوند به وب سایت شما خواهد داشت، بنابراین به طور فعال این لیست ها را به روزرسانی کنید و بررسی های مثبت احتمالا باعث ترافیک بیشتر وب سایت خواهد شد.


3. ارسال به رسانه های اجتماعی با هشتگ

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ پست های وبلاگ و دیگر مطالب مفید در وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید پیروان رسانه های اجتماعی خود را به سایت خود، و نیز کاربران در شبکه های پیروان خود که محتوای شما را به اشتراک می گذارند، دریافت کنید.


با اضافه کردن هشتگهای به پست هایی که صفحات وب شما را ارتقا می دهند، می توانید از دسترسی به شبکه خود خارج شوید و توسط کاربران جستجو شده برای محصولات و خدمات خود کشف کنید.

4. استفاده از صفحات فرود

صفحات فرود خاصی را برای پیشنهادات خود ایجاد کنید، مانند برای استفاده از کدهای تخفیف، دانلود یک راهنمای رایگان یا شروع یک محاکمه آزاد. صفحات فرود منبع دیگری از ترافیک وب سایت شما هستند. به علاوه، آنها حاوی اطلاعاتی هستند که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل نیاز دارند.


5. کلمات کلیدی بلند مدت

در حالی که کلمات کلیدی کوتاه مدت اغلب به طور مرتب جستجو می شوند، برای آنها در موتورهای جستجو مشکل تر است. از سوی دیگر، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی مدت، فرصتی بهتر برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای پرسشهای خاص مربوط به محصولات و خدمات شما را فراهم می کند، و رتبه بندی بالاتر به معنای ترافیک بیشتر است. به علاوه، به عنوان موتورهای جستجو و قابلیت های صوتی به متن، مردم از عبارات خاص تر برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند.


6. شروع به بازاریابی ایمیل کنید

ارسال خبرنامه به طور منظم و ترویج پیشنهادات از طریق ایمیل یک راه عالی برای برقراری تماس با مشتریان خود است و همچنین می تواند به دریافت ترافیک در وب سایت شما کمک کند. اطلاعات مفید و پیوندهایی به صفحات در وب سایت خود را ارائه دهید تا بتوانید آنها را بیاموزید، از جمله از طریق پست های وبلاگ و ارائه صفحات فرود. فقط مطمئن شوید که شما به طور پیوسته خوانندگان خود را با ایمیل های خود بمباران نمی کنید و یا مشتریان خود را با رها کردن، حذف یا لغو اشتراک از ایمیل های خود آزاد می کنند.


همچنین، فکر دقیق را در خطوط موضوع ایمیل خود قرار دهید. این به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که آیا کاربر ایمیل شما را باز می کند یا خیر. اگر ایمیل های شما هرگز باز نمی شود، آنها نمی توانند ترافیک را به سایت شما عرضه کنند!


7. تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین شاید ساده ترین راه برای جذب بیشتر مردم برای بازدید از سایت شما باشد. رسانه های اجتماعی، جستجو پرداخت شده و تبلیغات صفحه نمایش، کانال های عالی برای تبلیغ PPC برای افزایش ترافیک وب سایت هستند.


8. مهمان وبلاگ

داشتن یک میکروکنترل کننده یک پست وبلاگ در سایت شما را منتشر میکند، میتواند به افزایش ترافیک وب شما کمک کند، زیرا احتمال دارد که پست را با مخاطبان بزرگشان به اشتراک بگذارند. همچنین می تواند برای افزودن تنوع بیشتر به مطالب خود و نشان دادن بازدید کنندگان خود که شما در زمینه خود فعال هستند کمک کند. به طور خلاصه شما می توانید از تأثیرگذار از کسب و کار خود در نظر خود و یا پست های گردآوری بپرسید، یا می توانید مصاحبه ای با تاثیرگذار را به یک پست وبلاگ ارسال کنید که احتمالا ترافیک را دریافت می کند.


شما همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید کسب و کارهای تکمیلی را در منطقه خود مشخص کنید که مخاطبان مربوط به کسب و کار شما هستند. ببینید اگر شما می توانید یک پست به وبلاگ خود با یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مربوطه و به مخاطبان خود مفید است، به طوری که بیشتر از تبادل یکسان باشد.


9. مشارکت آنلاین

فعال شدن در گروه های آنلاین و در وب سایت هایی که مربوط به کسب و کار شما و جامعه است. نظر در بلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی، پاسخ به سوالات مردم ارسال،

و در گفتگوها درباره صنعت خود شرکت کنید. هرچه بیشتر با جامعه خود ارتباط برقرار می کنید، قرار گرفتن در معرض نمایش بیشتر و بازدیدهای نمایه شما افزایش می یابد. اگر نمایه های رسانه های اجتماعی شما دارای یک پیوند به وب سایت شما باشند، در این صورت شما برای استفاده از ترافیک وب سایت خود را به کانال دیگری تبدیل کرده اید. فقط مطمئن شوید که به طور متوسط ​​و با روش صحیح ارتباط برقرار کنید و از نظرات خود در رابطه با لینک دادن به وب سایت خود جلوگیری کنید


فقط مطمئن باشید که به طور متوسط ​​و به طور صریح درگیر، تا شما را به اعتماد آنلاین و کسب و کار خود را صدمه دیده است. همچنین، از لینک دادن به وب سایت خود به طور مستقیم در نظرات خود اجتناب کنید، زیرا این هجی است. افزایش ترافیک نباید هدف تعامل شما باشد، بلکه یک نتیجه ثانویه است.


10. از تجزیه و تحلیل خود یاد بگیرید

از لینک های ردیابی برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و به طور مرتب تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید. این کار شما را قادر می سازد تا مشخص کنید که کدام استراتژی ها و انواع محتویات کار می کنند، کدامیک از آنها نیاز به بهبود دارند و چه کسانی نباید وقت خود را هدر ندهند.


اینها تنها برخی از استراتژی های بسیاری هستند که می توانید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید. گرفتن بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت یک شبه اتفاق نمی افتد. کار سخت و فداکاری طول می کشد، اما بخش سختی را برای شما از بین می برد: دانستن آنچه که باید انجام دهید. پیاده سازی ترکیبی از این استراتژی ها و شروع به بهبود در ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی