آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا هکرها برنامه نویسان خوب هستند؟

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

سلام عزیزان دلم صبحتون بخیرو شادی

محبث امروز ما درمورد هکرها برنامه نویس خوبی هستن یا نه..

اغلب بحث و گفت و گو در مورد تفاوت بین برنامه نویسان، هکرها و توسعه دهندگان وجود دارد. اکثر توصیفاتی که دیدهام حداقل در یک راه جدی ناقص هستند، بنابراین من میخواستم تعاریف دقیق تر خودم را امیدوارتر کنم.


یک برنامه نویس کسی است که می تواند مشکلات را با دستکاری کد کامپیوتر حل کند. آنها می توانند طیف وسیعی از سطوح مهارت را داشته باشند - فقط از طریق «اسکریپت اساسی» به عنوان یک جادوگر مطلق با هر زبان، «خوب» است.

یک هکر کسی است که چیزها را می سازد. در این زمینه، آن کسی است که چیزها را با برنامه نویسی کامپیوترها می سازد. این اصلی و خالصانه تعریف اصطلاح است، به عنوان مثال، شما یک ایده دارید و چیزی را با هم میشوید تا آن را کار کنید. این نیز برای افرادی که اصلاحات را انجام می دهند به طور قابل توجهی قابلیت های آنها را تغییر می دهد، اما کمتر آن را اعمال می کند.

یک توسعه دهنده برنامه نویس به صورت رسمی آموزش دیده است. آنها فقط مشکلات را حل نمی کنند یا چیزها را ایجاد نمی کنند، بلکه این کار را مطابق با مجموعه ای از اصول طراحی و پیاده سازی انجام می دهند. اینها شامل مواردی مانند عملکرد، قابلیت نگهداری، مقیاس، قابلیت اطمینان و (به طور ایده آل) امنیت است.

به طور خلاصه، همه سه مشکل را با استفاده از کد حل می کنند. برنامه نویس اصطلاح چتر است که به معنی حل مسئله است، یک هکر خالق سازنده است و یک توسعه دهنده یک برنامه نویس رسمی آموزش دیده است که فقط مشکلات را حل نمی کند، اما این کار را در یک روش ساختاری و نظم پذیرفته که به عنوان بخشی از آموزش رسمی آموخته می شود .


همه هکرها و توسعه دهندگان برنامه نویسان هستند.

بسیاری از برنامه نویسان و حتی برنامه نویسان به اندازه کافی خلاق نیستند تا هکرها در نظر گرفته شوند.

بسیاری از برنامه نویسان و حتی هکرها به اندازه کافی تحصیل نمیکنند و به اندازه کافی به اندازه کافی برای توسعه دهندگان در نظر گرفته نمیشوند.

در حالت ایده آل، باید تلاش کرد که تمام سه، یعنی به اندازه کافی خلاق باشد تا یک هکر در نظر گرفته شود، اما با آموزش و تجربه رسمی به اندازه کافی برای طراحی نرمافزار به جای ساده ... خوب، هک کردن آن با هم.


اما حتی اگر شما خلاقیت نداشته باشید و یا آموزش و پرورش تجربه نداشته باشید تا بتوانید برنامه های عظیم را به درستی ایجاد کنید، هنوز باید افتخار کنید که یک برنامه نویس باشید. حل مشکلات با استفاده از کد یک ابرقدرت به خودی خود است.


یادداشت

نوع گسترده ای از هکر وجود دارد که می تواند در هر زمینه، نه فقط رایانه ها اعمال شود. این مقاله به طور خاص به نوع نرم افزار مربوط می شود.

"رمزگذار" اساسا یک مترادف برای برنامه نویس است.

هک کردن اغلب، اما نه همیشه، با کیفیت پایین همراه است. این به این دلیل است که معمولا آن را در عجله ی خلاقیت می بینید که اصطکاک انجام کارها به درستی انجام نمی شود. در مواردی که یک هکر نیز یک توسعه دهنده است، یا چشم برای طراحی و کیفیت دیگری دارد، آنها تقریبا ناگزیر باید بعدا به خلاقیت خود بازگردند و تمیز کنند.

تعیین اینکه چه کسی هکر نامیده می شود و چه کسی نمی باشد، متضاد است. قوانین اساسی که اکثرا توافق دارند عبارتند از: 1) که شما باید یک یا چند چیز را که افراد مفید به نظر می رسانند، انجام دهید و 2) هکرها توسط هکرها به عنوان هکر شناخته می شوند.

اصطلاح "مهندس نرم افزار" برای این اهداف تقریبا مترادف با توسعه دهنده است. این بدان معنی است که کسی که در همه جنبه های ایجاد نرم افزار، و نه فقط چند نفر، دور است.

برای کسی ممکن است مهارت های مهندس / توسعه دهنده را بدون آموزش رسمی داشته باشد، اما معمول نیست.

در دنیای امنیت، یک هکر همچنین چندین چیز را معنی می کند. برای تست کنندگان معمولا به معنی کسی است که سیستم را درک می کند و می تواند کنترل های امنیتی خود را از بین ببرد. با این حال، در سطوح بالا امنیت، تعریف به شکل خالص تر خود یعنی فردی که نرم افزار امنیتی یا ابزار مورد استفاده دیگران را ایجاد می کند، باز می گردد.

در فرهنگ محبوب، هکر به معنای جنایی کامپیوتری است. در دنیای امنیت که نوع بازیگر اغلب به عنوان "مهاجم" نامیده می شود.

اریک رایموند، برنامه نویس و شخصیت قابل توجه در جامعه کامپیوتر اصلی، یک هکر را به این شکل تعریف می کند: "یک فرد هوشمند، خلاق و باهوش که از حل مسئله، یادگیری و به اشتراک گذاری دانش بالاتر از همه چیز لذت می برد."

"مهندس نرم افزار" مترادف با توسعه دهنده است. این به معنای آموزش رسمی در مفاهیم اصلی معماری نرم افزار، طراحی و پیش آموزش لازم برای پشتیبانی از آن است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی