آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

SQL چیست؟

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

("SQL (pronounced "ess-que-el نامیده می شود برای زبان پرس و جو Structured. SQL برای برقراری ارتباط با پایگاه داده استفاده می شود. بر اساس ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا)، این استاندارد زبان برای سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای است. اظهارات SQL برای انجام وظایف مانند به روز رسانی داده ها در یک پایگاه داده یا بازیابی اطلاعات از پایگاه داده استفاده می شود. برخی از سیستم های مدیریت پایگاه داده ارتباطی معمولی که از SQL استفاده می کنند عبارتند از: اوراکل، Sybase، مایکروسافت SQL سرور، دسترسی، انگر و غیره. با وجودی که اکثر سیستم های پایگاه داده از SQL استفاده می کنند، بسیاری از آنها نیز دارای پسوند اختصاصی خود هستند که معمولا در سیستم خود استفاده می شوند . با این حال، دستورات SQL استاندارد مانند "انتخاب"، "قرار دادن"، "به روز رسانی"، "حذف"، "ایجاد" و "قطره" می توانند برای انجام تقریبا همه چیزهایی که نیاز به انجام یک پایگاه داده دارند، استفاده شود. این آموزش به شما دستورالعمل هایی را در مورد مبانی هر کدام از این دستورات ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا آنها را با استفاده از SQL Interpreter تمرین کنید.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی