آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

10 چیز را قبل از شروع وب سایت خود انجام دهید

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ساختن یک وب سایت برای اولین بار؟

1. هدف از وب سایت خود را ایجاد کنید

آیا هدف سایت شما برای اطلاع دادن به افرادی است که کسب و کار شما وجود دارد و تشویق آنها برای برقراری تماس است؟ آیا فروش محصولات شما به صورت آنلاین است؟ یا چطور کار خلاقیتان را نشان دهید؟ داشتن تمرکز دقیق به شما و بازدیدکنندگان شما کمک خواهد کرد.

10 چیز را قبل از شروع وب سایت خود انجام دهید

2. تحقیق، و پژوهش بیشتر

نگاهی به وب سایت های دیگر در زمینه خود داشته باشید. شناسایی کسانی که دوست دارید سبک و یادداشت ها - چه در مورد طرح و طراحی آن است که کار می کند؟


3. بازار هدف خود را بشناسید

اطمینان حاصل کنید که این موضوع در اوایل روشن می شود، زیرا موضوع، طراحی، محتوای، قابلیت استفاده، تلاش های شبکه و بهینه سازی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار می دهد (ما بعدا خواهیم آمد). به طور خلاصه، همه چیز در اطراف بازار هدف شما متمرکز می شود.


4. نام دامنه خود را عاقلانه انتخاب کنید

چیزی را انتخاب کنید که کوتاه باشد، آسان به یاد داشته باشید، و ماهیت سایت شما را نشان می دهد. این آسان نیست که آن را در یک تاریخ بعد تغییر دهید، بنابراین اکنون وقت آن رسیده است. البته، اگر سایت شما برای کسب و کار شما باشد، پس از آن، نام دامنه خود را برای آن ترکیب کنید.


5. تصمیم در طراحی و طرح

با انجام تحقیقات خود، امیدوارم در حال حاضر در مورد سبک طراحی که می خواهید به آن بپردازید. سعی کنید یک صفحه خلق و خو را با گرفتن صفحات از سایتهایی که دوست دارید، ایجاد کنید. برای طرح سعی کنید نقاشی های چند نقاشی را انجام دهید تا ببینید چگونه ایده های شما در یک صفحه قرار می گیرند.


وب سایت ها

6. برنامه ها و صفحات و محتوای خود را ایجاد کنید

آن چه شما می خواهید به بازدید کنندگان بگویید؟ چه چیزی باعث می شود آنها را در مورد کار خود هیجان زده و آنها را در سایت خود نگه دارید؟ برای ایجاد این موثر چه تعداد صفحاتی لازم است؟ با پاراگراف های طولانی و پرطرفدار عجله نکنید. کپی خود را مرتبط و مختصر برای توجه بازدیدکنندگان خود نگه دارید.


7. به SEO صبور باشید

بهینه سازی موتور جستجو در حال انجام بخش بزرگی در جذب افراد به وب سایت شما است. به علاوه ترکیب کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجو که مخاطبان شما احتمالا تایپ کردن به گوگل هستند، شما باید موتورهای جستجو را با توضیح مختصر از آنچه بازدیدکنندگان پیدا می کنند وقتی که آنها را دریافت می کنید (به دنبال راهنمایی های ما در مورد SEO به زودی به وبلاگ می آید). در همین حال، Google Adwords یک ابزار عالی برای تحقیق در زمینه کلمات کلیدی در زمینه موضوع شماست.


8. تصاویر خود را آماده کنید

تصاویری را که می خواهید استفاده کنید تا آماده و آماده شده باشند، دریافت کنید. این زمان زیادی را صرف وقت شما می کند تا صفحات خود را با هم جمع کنید.


9. لوگوی خود را ایجاد کنید

آرم خود را نشان خواهد داد که نام تجاری شما قابل تشخیص است، پس چگونه می توانید آن را ایجاد کنید؟ اگر می خواهید آن را ساده نگه دارید و فقط از لوگوی خود در وب سایت خود استفاده می کنید، نرم افزار ما بسیار انعطاف پذیر است و شما را قادر می سازد تا یک لوگوی ساده را برای شناخت فونت ها در دسترس قرار دهید.


اگر شما به دنبال آن هستید، می توانید دست خود را در نرم افزار حرفه ای مانند Adobe ادغام کنید. این نوع نرم افزار توسط طراحان برتر مورد استفاده قرار می گیرد، بدون هیچ وجه گران تر است، بنابراین اگر بیشتر از مبتدی هستید، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. بسته به پیچیدگی تصویری که می خواهید ایجاد کنید، می توانید از نرم افزار مبتنی بر بردار مانند کربن استفاده کنید (calligra.org/karbon) که به صورت رایگان و به افراد شروع می شود. شما همچنین می توانید از نرم افزار مبتنی بر تصویر مانند (Gimp (gimp.org سعی کنید - جایگزین منبع باز برای فتوشاپ است. و اگر احساس خجالت می کنید، می توانید البته یک طراح حرفه ای را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.


10. مهلت خود را تنظیم کنید

اگر وقت خود را به درستی مدیریت نکنید، طراحی وب را می توانید انجام دهید. اهداف روزانه یا هفتگی خود را برای داشتن بخش های خاص سایت خودتان تنظیم کنید - به این ترتیب، شما نمی توانید از کار کردن در یک زمان (بیش از حد) (و جلوگیری از درد گردن و درد شانه که در جلوی صفحه نمایش برای مدت زمان طولانی می تواند بدهم به تو!)


نظرات  (۱)

  • امیر مهدی
  • مورد 7 رو بازنویسی می کنم: در مورد SEO صبر ایوب داشته باشید!
    پاسخ:
    اخ گفتین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی