آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آموزش لینک دادن به ایمیل HTML

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

لینک دادن به ایمیل HTML در صفحه وب شما دشوار نیست، اما می تواند باعث ایجاد مشکل غیر ضروری برای حساب ایمیل شما شود. افرادی وجود دارند که می توانند برنامه هایی را برای برداشتن این نوع ایمیل ها اجرا کنند و بعد از آن به شیوه های مختلف از هرزنامه استفاده کنند.


شما می توانید گزینه دیگری برای تسهیل مردم برای ارسال ایمیل شما داشته باشید. یکی از گزینه های ممکن است استفاده از فرم های HTML برای جمع آوری داده های کاربر و سپس استفاده از اسکریپت PHP یا CGI برای ارسال ایمیل.


یک نمونه ساده، فرم تماس با ما را بررسی کنید. ما بازخورد کاربر را با استفاده از این فرم می گیریم و سپس ما از یک برنامه CGI استفاده می کنیم که این اطلاعات را جمع آوری کرده و به ما یک ایمیل شناسایی شده ارسال می کند.


توجه داشته باشید - در مورد فرم های HTML در فرم های HTML یاد خواهید گرفت و در مورد آموزش CGI برنامه CGI در CGI ما یاد خواهید گرفت.


HTML برچسب ایمیل

تگ <HTML> <a> شما گزینه ای برای مشخص کردن یک آدرس ایمیل برای ارسال یک ایمیل فراهم می کند. هنگام استفاده از برچسب <a> به عنوان برچسب ایمیل، از mailto: آدرس ایمیل همراه با ویژگی href استفاده کنید. در زیر نحوه استفاده از mailto به جای استفاده از http است.

<a href = "mailto: abc@example.com">Send Email</a>



  • فاطمه علیزاده

PHP

اسکریپت

لینک دادن به ایمیل HTML

نظرات  (۱)

  • امیر مهدی
  • ممنون مفید بود
    پاسخ:
    مرسی خداروشکر
    لطف کردین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی