آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

ویژگی های alt و title در وردپرس

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

هنگامی که یک تصویر را به وردپرس آپلود می کنید، می توانید عنوان و ویژگی alt را تنظیم کنید. به طور پیش فرض، آن را از نام فایل تصویر در صفت title استفاده می کند، که اگر شما یک ویژگی alt را وارد نکنید، به ویژگی alt کپی می شود. در حالی که این چیزی است که بهتر از نوشتن نیست، تمرین بسیار ضعیف است. شما واقعا باید وقت خود را برای ساخت یک متن مناسب برای هر تصویری که به یک پست اضافه می کنید، بسازید. رابط کاربری آن را آسان می کند: روی یک تصویر کلیک کنید، دکمه ویرایش را فشار دهید، و این را می بینید:

برای انجام این حق، به غیر از تنبلی، بهانه ای نیست. SEO شما (تصویر) واقعا مفید خواهد بود اگر شما این جزئیات کوچک را درست دریافت کنید. کاربران با چالش برانگیز همچنان بیشتر از آن شما را دوست خواهند داشت.


درباره SEO تصویری بیشتر بخوانید؟

ما یک مقاله محبوب و طولانی در مورد SEO داریم. این پست به یک تن از روش های مختلف برای بهینه سازی تصاویر می پردازد، اما در مورد برچسب های alt و titles جزئیات مربوط به آن کم است.

  • فاطمه علیزاده

SEO

alt

title

بهینه سازی

وردپرس

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی