آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند راه رسانه های اجتماعی تاثیر SEO

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همبستگی علت نیست، اما بدون شک رسانه های اجتماعی بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو تاثیر می گذارند.


موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه می دهد سیگنال ها از سایت های رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر می گذارد. با این حال، رسانه های اجتماعی به متخصصان بازاریابی راه های مختلفی برای قرار دادن کسب و کار خود را در مقابل و مرکز در صفحات نتایج موتور جستجوگر.

چند راه رسانه های اجتماعی تاثیر SEO

این شش راه را در نظر بگیرید که رسانه های اجتماعی به SEO کمک می کنند:


1. به اشتراک گذاری اجتماعی ترافیک را به وب سایت ها هدایت می کند

لینک های ارسالی به محتوای با کیفیت می توانند سهام، نظرات و نظرات را به دست آورند. همچنین باعث می شود تا کاربران اجتماعی رسانه ای به وب سایت های رسمی کسب و کار مهاجرت کنند.

مشارکت با مشتریان آینده نگر از طریق رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا ذهنیت خود را حفظ کنید. با رانندگی ترافیک اجتماعی به وب سایت های رسمی، می توانید رتبه بندی جستجوی ارگانیک را افزایش دهید. این به لطف موتورهای جستجو، قدرت بیشتری به سایت شما می دهد.


نکته: به طور منظم لینک ها به محتوای وب سایت را در سایت های رسانه های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید. بعضی از سیستم عامل ها، مانند LinkedIn، خود را به طور مستقیم محتوای محتوا نوشته می کنند.


2. پروفایل های رسانه های اجتماعی در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود

اگر نام یک کسب و کار را در یک موتور جستجو تایپ کنید، پروفایل های اجتماعی آن به احتمال زیاد به همراه وب سایت رسمی آن پاپ آپ خواهد شد.


اگر یک شرکت بتواند نه تنها وبسایت خود را رتبه بندی کند، بلکه همچنین مشخصات اجتماعی آن، املاک با ارزش و ارزشمند را در بالای SERPs قرار می دهد. این امر می تواند به کسب و کارها کمک کند تا از دیدگاه مشتریان بالقوه را از بین ببرد.


نکته: مطمئن شوید که تمام پرونده های اجتماعی مرتبط فعال و با مخاطبان در ارتباط است. مهمتر از همه این است که سیستم عاملهایی را که با مشتریان بالقوه خود بیشتر آشنا هستند هدف قرار می دهد.

3. گرفتن لینک های خارجی با رسانه های اجتماعی آسان تر است

به گفته موس، مهمترین عامل برای دستیابی به رتبه بندی بالا در گوگل، پیوندهای خارجی و قدرت وب سایتهایی که در حال پیوند هستند، می باشند.


شما می توانید از سیستم عامل های اجتماعی استفاده کنید تا مطالب خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید. این باعث افزایش احتمال سایر وبسایت ها می شود که مراجعه کرده و به آن پیوند دارند.


TIP: محتوا با کیفیت بالا برای ارسال در رسانه های اجتماعی. افراد بیشتر احتمال دارد که به محتوایی که میخواهند آنها را بخوانند و به اشتراک بگذارند مرتبط شوند.


4. رسانه های اجتماعی آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهد

فیس بوک در طول سه ماهه دوم سال 2016، 1.71 میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته است و از سه ماهه سوم، 317 میلیون کاربر فعال ماهانه در توییتر وجود دارد. هر دو این ارقام، که توسط Statista ارائه می شوند، نشان می دهند که رسانه های مهم رسانه ای برای ایجاد آگاهی از نام تجاری تبدیل شده اند.

راهنمایی: با سؤال از طریق شروع گفتگوها و اظهارنظر در مورد اخبار و روند، با مخاطبان اجتماعی همکاری کنید.


5. SEO محلی متکی بر رسانه های اجتماعی است

گوگل، Ipsos رسانه و خریداری گزارش داد 80 درصد از کاربران گوشی های هوشمند انجام جستجوی تلفن همراه برای پیدا کردن کسب و کار در نزدیکی آنها. به طور خلاصه، جغرافیا نقش مهمی در تجربه کاربر دارد، و موتورهای جستجو توجه خاصی به آن می کنند.


وب سایت های اجتماعی مانند Yelp باعث می شود که کسب و کارها برای به اشتراک گذاری محل سکونت آسان باشند. این سایت ها فرصتی برای نشان دادن جایگاه جغرافیایی و ایجاد عرصه برای مشتریان برای بحث در مورد کسب و کار ارائه می دهند. هرچه مردم بیشتر با کسب و کار شما در اینترنت بازبینی می کنند، بیشتر احتمال دارد که موتورهای جستجوگر آن را متوجه شوند و شما را به SERPs محلی متصل کنند.


نکته: اطمینان حاصل کنید که اطلاعات جغرافیایی کسب و کارتان در تمامی سیستم عامل ها و وب سایت ها مطابقت دارد. تفاوت آدرس، شماره تلفن یا سایر اطلاعات می تواند منجر به رتبه بندی SERP پایین تر شود.


6. موتورهای جستجو متفاوت هستند به فعالیت های اجتماعی خاص خاص

با توجه به موتور جستجوی سازمان دیده بان، گوگل حساب تقریبا سه چهارم از سهم بازار موتور جستجو است. با این حال، این تنها بازی در شهر نیست.


بینگ دومین موتور جستجوی بیشتر است. در گفتگو با موتور جستجوی زمین، بیینگ گفت که در هنگام اعطای وزن به SERPs، به اقتدار اجتماعی کاربران، از جمله تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند، به نظر می رسد.


در همین حال، گوگل به طور طبیعی به Google+ محدود است. با استفاده از این پلتفرم، پروفایلهای Google+ در SERPs نمایش داده میشوند، و مجددا کسب و کار را در مقابل مصرفکنندگان قرار میدهند.


راهنمایی: حساب کاربری موتورهای جستجو دیگر در کنار گوگل در حال ساخت استراتژی های SEO. پیاده سازی برنامه هایی را که به عنوان شبکه گسترده ای ممکن است انجام دهند.


در حالی که رسانه های اجتماعی ممکن است ارتباط مستقیمی با جستجوگرها نداشته باشند، قطعا بر موفقیت های بازاریابی آنلاین تأثیر می گذارد. همانطور که تعدادی از کاربران رسانه های اجتماعی همچنان افزایش می یابد، احتمالا سیگنال های اجتماعی از نظر رتبه بندی قوی تر خواهد شد. با ایجاد محتوا به ارزش و به اشتراک گذاری advantag

شما می توانید مزایای دریافت شده از رسانه های اجتماعی را به حداکثر برسانید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی