آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند عناصر کلیدی وب سایت موفق

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت دارد، شما می دانید که، اما چه چیزی باعث می شود وب سایت بزرگ و یا بیشتر به نقطه، یک وب سایت موفق؟


در طی سال ها Intervision 100 وب سایت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک ایجاد کرده است و لیست عناصر کلیدی وب سایت موفق، به عنوان تکنولوژی، طراحی و الگوریتم های گوگل تغییر می کند. در حال حاضر، این یک وب سایت موفق است که باید دارای ویژگی های ضروری باشد، از لحاظ طراحی و قابلیت های لازم.


1. اهداف شما - یک پیام روشن قوی داشته باشید:

هدف خود را بشناسید و ارتباط برقرار کنید آن را از پیش آماده کنید، ترجیحا بر روی صفحه اصلی خود، چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.


2. سایت خود را به راحتی حرکت دهید:

اطلاعات وب سایت خود را با یک روش ساده و ساختاری سازماندهی کنید. مثلا:


آیتم های منوی اصلی خود را محدود کنید و اطلاعات خود را به صفحات زیر تنظیم کنید.


فکر می کنید که مسیر کلی شما یک بازدید کننده سایت را دوست دارد و آنها را با جعبه تبلیغاتی هدایت می کند.


اطلاعات تماس خود را آسان پیدا کنید.


3. شامل محتوای با کیفیت بالا:

محتوای شما باید با کیفیت بالا باشد - اما محتوای با کیفیت بالا چیست؟ این محتوا است که کاربران شما می خواهند خواندن و موتورهای جستجو را دوست دارم نیز بیش از حد. این محتوا است که اصلی و هدفمند است و رتبه خوبی دارد.


تصاویر و ویدئو: محتوای (و پست های وبلاگ) با تصاویر و فیلم ها جذاب تر برای بازدید کنندگان است. صفحات وب با تصاویر بیشتر رتبه بهتر!


صفحات WEB صفحات خواننده: با توجه به Nielsen - 79٪ از کاربران صفحات وب را اسکن می کنند - بنابراین محتوای شما باید اسکن شود! استفاده از کلمات و عبارات روشن یا لیست های دلخواه را برای ایجاد محتوای خود آسان کنید، جملات و پاراگرافها را کوتاه نگه دارید، با استفاده از جسور و کج، برای برجسته کردن عناصر مهم استفاده کنید.


4. اعتبار و تخصص خود را ایجاد کنید:

شامل توصیفات، بررسی ها، لیست مشتریان، اوراق بهادار کار و مطالعات موردی - این همه اعتبار و تخصص شما را ایجاد می کند.


5. شامل یک وبلاگ:

وبلاگ نویسی می تواند موارد زیر را انجام دهد:


شما را به عنوان یک رهبر صنعت راهنمایی می کند - هنگامی که افراد را که مخاطبان خود را بازتاب می دهند و دانش خود را نشان می دهند، بازاریابی می کنید، مهارت های خود را برای کسب و کار، خدمات یا محصولات خود نیز بازاریابی می کنید.


ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید - از کلمات کلیدی در مقالات خود استفاده کنید. ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی، موضوعات و دسته های که می خواهید کسب و کار خود را پیدا کنید و از این کلمات و عبارات مرتبط در هنگام نوشتن پست های خود استفاده کنید.


از دیگر کانال های رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ وبلاگ هایتان استفاده کنید - ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.


وبلاگ نویسی همچنین به رتبه بندی شما کمک می کند - گوگل محتوای تازه را دوست دارد.


6. طراحی خوب را دست کم نگیرید:

یک سایت حرفه ای و طراحی شده بسیار مهم است، زیرا وب سایت شما اغلب اولین تصور مشتری در مورد کسب و کار شماست. پس حساب کنید پالت رنگی خوب، استفاده خوب از فضای سفید، طراحی تمیز و انتخاب فونت خوب در بازتعریف کسب و کار و نام تجاری شما مهم است.


7. توسط google پیدا می شود - جستجوگرها:

هیچ دلیلی در داشتن سایت وجود ندارد اگر آن را پیدا نکنید - بنابراین سایت شما باید بهینه سازی شود (بهینه سازی موتور جستجو). کلمات کلیدی هدف را که مربوط به کسب و کار شما در عناوین صفحه، برچسبهای متا، عنوانها و محتوای وبسایت شما است، به طوری که مشتریان بالقوه شما بتوانند کسب و کار خود را آنلاین پیدا کنند. کارهای با کیفیت خوب (مرتبط و مورد احترام) لینک ها یعنی دریافت سایر سایت ها برای پیوند به سایت شما.


8. طراحی ریسپانسیو دوستانه همراه:

در این روزها وب سایت شما در دستگاه های متعدد با اندازه های مختلف صفحه نمایش مشاهده خواهد شد، بنابراین به تلفن همراه نیاز دارد. بهترین راه برای انجام این کار با طراحی پاسخگو است. داشتن یک وب سایت با طراحی ریسپانسیو به این معنی است که وبسایت شما به طور خودکار محتوای آن را متناسب با عرض پهنای مختلف برای بهترین تجربه بیننده تنظیم میکند.


9. شامل رسانه های اجتماعی:

دکمه های رسانه های اجتماعی خود را در تمام صفحات قرار دهید و همچنین دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را به عنوان مثال در پست های وبلاگ خود قرار دهید تا مردم را تشویق کنید تا مطالب خود را به اشتراک بگذارید.


10. بازدیدکنندگان سایت را تشویق کنید تا جزئیات خود را ترک کنند:

و در نهایت یک وب سایت موفق، کاربران سایت را تشویق می کند جزئیات تماس خود را ترک کنند. اگر اطلاعات تماس خود را داشته باشید، می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، اعتماد کنید و پایگاه داده ای از مخاطبین ایجاد کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک پیشنهاد فریبنده داشته باشید که برای بازدید کننده سایت باید OPT IN دریافت کند. روابط شروع می شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی