آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

عناصر طراحی وب سایت چیست؟

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

7 عناصر طراحی وب سایت مدرن شما باید بدانید

طراحی وب سایت مدرن یک عبارت نسبی است. برخی افراد ممکن است تصور کنند که یک وب سایت طراحی شده در سال 2010 مدرن است، در حالی که دیگران در زمینه طراحی وب در سال گذشته چیزهای جدیدی دیده اند که پیش از 2018 پیش از این قدیمی شده است.

عناصر طراحی وب سایت چیست

چیزی که ما بیشتر متوجه می شویم این است که طراحی وب سایت مدرن نیازی به استفاده از یک زنگ و سوت ندارد. هرچه ساده تر و تمیزتر باشد، تجربه کاربر بهتر است.


در اینجا هفت عنصر کلیدی طراحی وب مدرن وجود دارد:

این ممکن است ابتدایی صدا، اما طرح های رنگی و استفاده از رنگ بسیار مهم است زمانی که آن را به وب سایت طراحی مدرن می آید. یک پالت رنگ قوی کمک خواهد کرد که ایجاد همبستگی بین همه چیز شما کسب و کار است.


شرکت هایی که هر دو رنگ اولیه و ثانویه دارند، اتاق هایی شبیه به هم دارند که هنگام ایجاد عناصر جدید برای وب سایت خود، از جمله صفحه اصلی، صفحات فرود، وبلاگ ها یا پایگاه داده منابع استفاده می کنند.


با این حال، تعدادی از رنگ هایی که در طراحی شما وجود دارد، یک جنبه بسیار مهم است. بیش از حد بسیاری از رنگ به نظر می رسد منحرف، بنابراین بسیاری از طرح های وب سایت مدرن تنها برای دو یا بیشتر از سه عنصر اصلی طراحی خود را انتخاب کنید.


سایت های بزرگ مانند اپل و آمازون را بررسی کنید. شما یک رنگین کمان رنگی پیدا نخواهید کرد، فقط یک رنگ پس زمینه (سفید یا سیاه) و یکی از رنگ های اصلی لهجه (نقره ای، زرد و آبی) است. ساده سازی طرح رنگ سایت شما، تمرکز آن را ساده تر می کند، و به همین دلیل است که ترکیبات رنگی حداقل در طراحی وب سایت های مدرن وجود دارد.


نکته پاداش: اگر با هر چیزی که شروع به تکراری در صفحات با محتوای غنی تر داشته باشید، می توانید با سایه های مختلف و رنگ های رنگ فعلی خود تجربه کنید. این به تنهایی کمی برای طرح های خود را در حالی که مطابق با نام تجاری خود را اضافه کنید.


2. مقدار زیادی از فضای سفید

این امر همراه با آخرین عناصر طراح وب مدرن است، اما فضای سفید نیز بسیار جذاب است. لزوما حتی نباید سفید باشد.


فضای سفید یک اصطلاح است که برای مقدار فضای خالی استفاده می شود که به عنوان یک بافر بین تمام عناصر روی صفحه شما عمل می کند، از جمله کپی، نوار کناری، حاشیه ها و غیره. اگر وب سایت شما شلوغ است، توجه مخاطب بازدید کننده بسیار دشوار است.


طراحی وب سایت خود با فضای سفارشی برای طراحی تمیز است که به راحتی قابل هضم و سازماندهی است. همانطور که وب سایت ها یک سبک مینیمالیستی را تطبیق می دهند، نگه داشتن فضای باز بر روی صفحه شما به خواننده اجازه می دهد که مسیر خود را در اطراف صفحه به راحتی حرکت دهد.


3. تماس های مربوط به اقدامات

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و مشتریان نیز برای طراحی وب سایت مدرن اهمیت دارد و به همین دلیل است که: وب سایت ها برای برقراری ارتباط با افرادی که در محتوا، محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، هستند. هنگامی که این اتصال برقرار شد، می خواهید ارتباطی با این بازدیدکنندگان داشته باشید.


چیزهایی مانند فرم های اشتراک ایمیل، کتاب های الکترونیکی رایگان قابل دانلود و یا روزنامه ها، فرم های رایگان محصول، مشاوره رایگان و یا دعوت های دیگر، دعوت نامه های بزرگ (CTA) هستند. این ها باید به صورت استراتژیک در طراحی وب سایت شما گنجانده شوند و برای جمع آوری اطلاعات تماس (معمولا فقط یک آدرس ایمیل) بازدیدکنندگان شما بسیار مهم است تا بتوانید با آنها به عنوان رهبر مکالمات ادامه دهید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید.


شامل CTA های مربوطه در مکان های بهینه در سراسر وب سایت شما - در انتهای پست های وبلاگ، در ستون های فرعی و در صفحه منابع خود، به نام چند.


چند نکته بعدی در مورد عناصر طراحی وب سایت مهم است که واقعا در پشت صحنه اتفاق می افتد.


4. پاک کردن رمزگشایی

این عنصر طراحی مدرن وب سایت یکی است که شما ممکن است به صورت بصری متوجه نباشید، اما یکی از این ها مهمترین مسئله ای است که در مورد عملکرد سایت شما وجود دارد.


پشت هر وب سایت یک مقدار زیادی از برنامه نویسی در backend است که نحوه انجام وب سایت شما را تعیین می کند. Bluleadz در تامپا، دفتر فلوریدا، طراحان ماهرانی دارد که همچنین می دانند کد سایت برای کارکردن بدون وقفه، بارگذاری سریع و حرکت به طور موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان به منازل و مشتریان است.

اختصاص زمان اضافی برای برنامه نویسی باطری پاک، ساده تر کردن نوشتن، خواندن و حفظ نحوه عملکرد سایت شما خواهد بود. آیا تا به حال برای چیزی از گنجه خود را هگز کرده اید، اما این فقط کثیف است برای پیدا کردن؟ مانند یک گنبد کلفت شده، اگر شما برنامه نویسی پایه پاک نداشته باشید، تنها مشکل و مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، سخت تر شود.


5. طراحی برای کاربر اول

این عنصر طراحی وب سایت مدرن دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد: شما باید سایت خود را برای کاربر طراحی کنید، نه فقط برای ارتقا رتبه بندی خود. شرکت ها، از احساس ناامیدی برای رتبه بندی بهتر، تمایل دارند کارهایی را انجام دهند که "خوب" هستند برای گوگل، اما بد برای کاربر.


با این حال، این نباید سلسله مراتبی برای طراحی وبسایت باشد. یک وبسایت باید قبل از اینکه یک شرکت باید با رتبه بندی بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو رتبهبندی شود، باید کاربر پسند باشد.


گوگل هوشمند است: می تواند بگوید که کاربرانتان از وب سایت شما ارزش خوبی دارند، چرا که آنها همچنان به عقب می روند و زمان بیشتری را صرف آن می کنند. محتویات خود را در بالای جستجوگر، حداقل هنگام اولین بار، برای بهینه سازی سایت خود برای کاربر و ساختن یک گروه از بازدیدکنندگان وفادار و تکراری.


6. SEO عناصر تقویت

در حالی که من فقط ذکر کردم که یک وب سایت باید برای کاربر طراحی شود، به این معنا نیست که SEO مهم نیست. عناصر طراحی مدرن وب سایت وجود دارد که می تواند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سایت شما را بهبود بخشد. بسیاری از این ها به چشم غیر مسلح نامرئی هستند و همچنین در برنامه نویسی باطن صفحات و پست های شما ظاهر می شوند.


ترفندهای طراحی مانند متا تگ ها، برچسب های عنوان، برچسب های عنوان و دیگر کدگذاری های HTML، راه زیادی برای کمک به سایت شما در رتبه بندی موتور جستجو گوگل است. اطمینان حاصل کنید که این عناصر را پر کنید، نیشگون گرفتن و بهینه سازی کنید تا آنها به سایت شما مرتبط و رتبه بندی جستجوی شما را بهتر کنند.


7. بهینه سازی سرعت

بهینه سازی برای سرعت یک عنصر طراحی ضروری است که نباید نادیده گرفته شود. با استفاده از تکنولوژی امروز، مردم انتظار دارند که فورا بارگیری شوند، یا شاید سه بار پس از آن در حوله پرتاب شوند و هرگز بازگشت نکنند. به عنوان یک کسب و کار، شما نمی خواهید رهبران و چشم انداز به فکر منفی از نام تجاری خود را فقط به این دلیل که وب سایت شما کند است.


برای اطمینان از اینکه وبسایت شما به طور کامل برای سرعت بهینه سازی شده است، در اینجا چند نکته وجود دارد:


همیشه عکس را بهینه سازی کنید، مهم نیست که چقدر کوچک است.

فشرده سازی را فعال کنید تا فایل ها کوچکتر شوند و سریعتر باز شوند.

درخواستهای HTTP را در ابزارهای برنامهنویسی Google Chrome کوچک کنید.

گزینه های میزبانی مناسب را انتخاب کنید، اینکه آیا میزبانی مشترک آن، VPS میزبانی، یا سرور اختصاصی است.

این هفت عنصر را به طراحی وب سایت مدرن خود اضافه کنید. اولویت بندی تجربه کاربر و اطمینان از اینکه وب سایت خود را برای طراحی نه تنها طراحی فیزیکی خود، بلکه قابلیت آن نیز بهینه سازی کنید.


با استفاده از این راهنمایی ها، شرکت شما می تواند طراحی سایت وب سایت kick-ass را ایجاد کند که به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان جدید را جذب کنید، منجر به تولید، و چشم اندازها را به مشتریان تبدیل کنید.

نظرات  (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی