آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا C # یاد بگیریم؟

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


محبوبیت C # بالاتر از همیشه است. C # به زبان برنامه نویسی 2012 توسط محبوبیت زبان برنامه نویسی (PYPL) نامگذاری شد. با توجه به PYPL، محبوبیت C # در سال 2012 2.3٪ افزایش یافته است، بیش از هر زبان برنامه نویسی دیگر. گرچه هنوز به عنوان جاوا یا PHP شناخته نمی شود، گردن و گردن با C ++ است؛ هر کدام دارای سهم توسعه دهندگان 10.5 درصد است.


آیا C # ارزش یادگیری دارد؟


C # می تواند کار شما را انجام دهد رشد C # توسط انتشار ویندوز 8 تشدید شد. C # در حال حاضر بیشترین استفاده را در توسعه برنامه های شخص ثالث برای ویندوز دارد. این نیز یک زبان بسیار محبوب در دستگاه های تلفن همراه، از جمله ویندوز تلفن است.


C # همچنین بیشترین زبان مورد استفاده در برنامه نویسی برای ویندوز سیلورلایت است که در سال 2011 محبوب تر از Adobe Flash شد.

آیا باید C # را یاد بگیرم؟

به خاطر همه این عوامل، شرکت ها به دنبال برنامه نویسان هوشمند C # هستند. و پرداخت هم بد نیست؛ با توجه به SimplyHired.com، حتی توسعه دهندگان C # سطح ورود، سالانه به طور متوسط ​​53000 دلار می پردازند. این کاملا قابل مقایسه با دستمزد از سایر زبان های مشابه است.

C # بسیار مفید است. C # خیلی شبیه به سایر زبان های برنامه نویسی شی گرا است، اما دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی های است که برخی از برنامه نویسان به آن علاقه دارند. چند مورد از اینها عبارتند از:


ساخته شده در قابلیت های برنامه نویسی کاربردی


ساخته شده در قابلیت های برنامه نویسی ناهمزمان


اگر این مجموعه ای از ویژگی های ایده آل برای سبک برنامه نویسی شما باشد، شاید برنامه نویسی C # ارزشمند باشد.


تن از منابع C # بزرگ وجود دارد، از جمله وب سایت های آموزشی، فیلم ها، کتاب ها و کتابچه های راهنمای. در بخش آزاد، یک لیست از هشت کتاب الکترونیکی رایگان موجود در Readwrite.com وجود دارد، هرچند برخی از آنها دارای تاریخ هستند.


البته، یکی از مشکلات موجود با منابع رایگان این است که آنها اغلب با کیفیت بالا به عنوان پرداخت می شوند. اگر شما یک حرفه ای هستید که می خواهد در کوتاه مدت C # یاد بگیرد، بهترین مکان برای یادگیری C # بستگی به حالت یادگیری ترجیح داده شده شما دارد. اگر شما قبلا برنامه نویسی زیادی می دانستید، یک کتاب مانند C # برای برنامه نویسان یا C # در عمق ممکن است ایده آل باشد. اگر به دنبال یادگیری برنامه نویسی تیزهوش برای مبتدیان هستید، نگاهی کوتاه به چیزی مانند C # 5.0 به طور خلاصه نگاه کنید. و اگر دوره های آنلاین بیشتر سرعت شما باشد، بیش از OpenSesame ما بسیاری از C # آموزش در دسترس است.


در بستن، چرا؟ دلیل خوبی برای یادگیری C # وجود ندارد، به ویژه اگر شما قبلا زبان های برنامه نویسی مانند C، C ++، Java را می دانید. سرمایه گذاری شما به سادگی هزینه و زمان یک دوره یا کتاب است. بازگشت این سرمایه گذاری، دانش بسیار کاربردی و قابل برنامه ریزی زبان برنامه نویسی است. این می تواند نقش مهمی را در هر چیزی ایفا کند تا شما بتوانید یک کار را برای کمک به شما برای ایجاد یک برنامه کاربردی برای ویندوزفون به سادگی یک مهارت دیگر به رزومه خود اضافه کنید.

  • فاطمه علیزاده

C ++

Java

PHP

برنامه نویسی

رنامه نویسی C #

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی