آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایای CMS چیست؟

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای قدرت سایت شما می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری های شما در حضور دیجیتال شما و کسب و کار شما باشد.

و شما نیاز به سرمایه گذاری - وب سایت خود را یکی از ابزار اصلی خود را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود و شما می خواهید مطمئن شوید که آنها را دوست دارد. اما این بدان معنا نیست که شما میخواهید جزئیات فنی را از بین ببرید.


سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با سادگی از قدرت لذت می برد، بنابراین شما هنوز هم می توانید برای بهبود کسب و کار خود تمرکز کنید.


در اینجا هفت مزیت کلیدی استفاده از CMS برای اجرای وب سایت کسب و کار شما وجود دارد.

1. از لحاظ غیر فنی به نظر می رسد.

نه همه کاربران دارای سطح راحتی با تکنولوژی هستند، اما عملکرد CMS اولیه محتوای نوشتن و انتشار، و موارد پیشرفته تر از افزودن رسانه، معمولا برای هر کسی آسان است.


در واقع، هر کسی که می تواند از نرم افزار پردازش کلمه استفاده کند می تواند از CMS برای توابع اساسی استفاده کند - بنابراین شما حتی نباید زمان زیادی را صرف آموزش کنید.



2. این اجازه می دهد تا کاربران متعدد.

در یک کسب و کار، افراد زیادی هستند که میتوانند از وبسایت شما وارد شوند، از کسانی که صفحات محصول را به کسانی که پستهای وبلاگ را برای تلاشهای بازاریابی محتوای شما تولید میکنند، اضافه میکنند.


یک سیستم مدیریت محتوا به راحتی مدیریت نقش ها و انتشار مجوز برای همه این کاربران را آسان می کند، به طوری که تنها کسانی که اجازه می دهند محتوای و محتوا را منتشر کنند، تنها زمانی آماده می شوند که زنده بمانند.



3. آن را ساده برنامه ریزی.

با توجه به آن، هر سیستم مدیریت محتوا مناسب شما یک دید کلی از وضعیت تمام محتوا را به شما می دهد، چه در زندگی، در حال بررسی و چه در پیش نویس. این فقط به پست های وبلاگ اضافه نمی شود، بلکه به صفحات محصول و سایر صفحات وب سایت می پردازد. این اجازه می دهد تا شما را به وظایف اختصاص داده و بررسی کنید که آنها انجام شده اند.


و آسان ساختن محتوای برنامه ریزی شده با برنامه بازاریابی شما به طوری که همه می دانند چه اتفاقی می افتد آسان است.



4. تعمیر و نگهداری سایت را بهبود می بخشد.

آیا باید چیزی را در سایت خود تغییر دهید؟


بدون یک سیستم مدیریت محتوا، به این معناست که شما مجبور هستید از طریق صدها صفحه، برای ایجاد تغییرات در هر یک از صفحات، مجبور شوید.


با CMS، معماری اساسی همان است، بنابراین شما می توانید تغییرات تعمیر و نگهداری، به روز رسانی نرم افزار CMS و اضافه کردن قابلیت بدون شکستن سایت.


در حقیقت، با CMS سمت راست، ممکن است خود را به صورت خودکار به روز نگه دارد

5. تغییرات طراحی ساده هستند.

صحبت از ایجاد تغییرات، بیایید درباره ظاهر سایت صحبت کنیم.


اگر می خواهید طراحی سایت را تغییر دهید، CMS فرایند را آسان می کند. به همین دلیل است که محتوا و طراحی در جعبه های جداگانه جداگانه قرار می گیرند، بنابراین می توانید تغییرات طراحی را در حین نگه داشتن عملکرد سایت انجام دهید.


مزیت دیگری این است که توانایی تغییر در داشبورد اداری خود را داشته باشید و آن را به طور خودکار به کل سایت تبلیغ کنید. این به سایت شما یک ظاهر سازگار و عالی برای نام تجاری می دهد.


همچنین به روز رسانی رابط تلفن همراه برای سایت شما آسان است.



6. این به شما کمک می کند که محتوای را مدیریت کنید.

این ممکن است به نظر آشکار باشد، اما برای برخی از کسب و کارها، مدیریت محتوا صرفا در مورد انتشار محتوای نیست، بلکه در مورد امکان حذف آن، زمانی که از تاریخ گذشته است.


اگر در حال انجام یک تقویم شکرگذاری یا کریسمس هستید، حتی قبل از پایان فصل، شما می خواهید آن را حذف کنید و آن را تغییر دهید.


با استفاده از CMS، این به همان اندازه ساده نیست که مطالب را منتشر کنید - تمام منوها و پیوندها به طور خودکار به روزرسانی می شوند، به طوری که مشتریان شما همچنان تجربه خوبی از سایت داشته باشند.


و اگر می خواهید محتواهای سفارشی مانند تقویم ها و لیست های شمارش معکوس را اضافه کنید، CMS را می توان برای این اجازه پیکربندی کرد.


و یک سیستم مدیریت محتوا خوب نیز شامل جستجوگرها می شود که مطالب شما را در موتورهای جستجو خوب می کند.



7. شما در کنترل هستید

همه اینها به بزرگترین مزیت CMS اضافه می شود.


به جای وابستگی به یک فروشنده خارجی، با یک سیستم مدیریت محتوا تحت کنترل شما، با توانایی اختصاص دادن وظایف و نقشها و پیشرفت در هر زمان، را بررسی کنید. هنگامی که به این ابزار کسب و کار مهم می آید، شما را در صندلی راننده قرار می دهد.


نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟ در اینجا برخی از ویژگی های به دنبال در یک سیستم مدیریت محتوا عالی است.

  • فاطمه علیزاده

سیستم مدیریت محتوا

کسب و کار

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی