آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

استفاده از CMS در وب سایت چیست؟

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

سیستم مدیریت محتوای وب

سیستم مدیریت محتوا و مدیریت محتوای سازمانی

یک سیستم مدیریت محتوای وب (WCMS) یک سیستم مدیریت محتوای نرم افزاری (CMS) به ویژه برای محتوای وب است. این ابزار نوشتن، همکاری و مدیریت وب را فراهم می کند که به کاربران با دانش کمی از زبان های برنامه نویسی وب یا زبان های نشانه گذاری کمک می کند محتوای وب سایت را ایجاد و مدیریت کند. WCMS پایه ای برای همکاری فراهم می کند، به کاربران اجازه می دهد تا مدیریت اسناد و خروجی را برای ویرایش و مشارکت چندگانه ایجاد کنند. اکثر سیستم ها از یک مخزن محتوا یا یک پایگاه داده برای ذخیره محتوای صفحه، ابرداده و سایر اطلاعات دارایی مورد نیاز سیستم استفاده می کنند.


یک لایه ارائه (موتور قالب) محتوا را به بازدیدکنندگان وبسایت بر اساس مجموعه ای از قالب ها، که گاهی اوقات فایل های XSLT است، نمایش می دهد.


اکثر سیستم ها از ذخیره سازی سرور برای بهبود عملکرد استفاده می کنند. این کار بهترین زمانی انجام می شود که WCMS اغلب تغییر نکرده است، اما بازدیدکنندگان به صورت مرتب بازدید می کنند. مدیریت نیز معمولا از طریق رابطهای مبتنی بر مرورگر انجام می شود، اما برخی از سیستم ها نیاز به استفاده از یک سرویس دارند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی