آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مراحل ایجاد یک وب سایت امن

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

6 مرحله برای ایجاد یک وب سایت امن


تقریبا یک میلیارد وب سایت فعال در اینترنت وجود دارد، و یا یک نفر برای هر هفت نفر در حال حاضر زنده است. هر ثانیه یکبار، چندین وب سایت جدید در این دنیا متولد می شوند. این خیلی از وبسایتهاست، بنابراین چگونه آنها ایجاد میشوند، و چطور میتوانید آن را ایجاد کنید؟ و همچنین، چگونه از همه تهدیدهای سایبری خارج از آن محافظت کنید؟

مراحل  ایجاد یک وب سایت امن

وب سایت خود را با این 6 مرحله تضمین کنید

مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت، از ثبت نام تا طراحی، برنامه نویسی، بهره برداری و رشد، می تواند یک روند بسیار طولانی و پیچیده باشد. هر گام دارای ویژگی های بیشتری نسبت به آن است که متناسب با آن است، اما این راهنمای باید راه درست برای راه اندازی وب سایت ایمن را به شما نشان دهد.


1. CMS خود را انتخاب کنید

چگونه می خواهید سایت خود را بسازید؟ امروزه شما نیازی به برنامه نویسی کامپیوتری ندارید تا به وسیله سیستم های مدیریت محتوا (CMS) وب سایت خود را به طور کامل کار کنید. با استفاده از راه حل های CMS مانند وردپرس، جوملا و دروپال، یک وبسایت با ساخت یک خانه از لگو آسان می شود. مهم نیست که چه سیستم مدیریت محتوا شما انتخاب می کنید، سوء استفاده های جدیدی وجود دارد که تقریبا به صورت هفتگی کشف شده اند. این به این معنی است که شما باید در بالای به روز رسانی و تکه های نرم افزاری نگه دارید تا امنیت سایت خود را حفظ کنید.

2. ثبت نام برای یک میزبان وب

نام دامنه شما مانند آدرس خیابان است و CMS مانند موادی است که سایت خود را با آن ساخته اید، اما میزبان وب واقعی واقعی املاک است که وب سایت شما آنلاین است. برخی از آنها رایگان هستند و محدودیت های پهنای باند یا تبلیغات جاسازی شده دارند و گزینه های تجاری هستند که بسیار بهتر عمل می کنند. بسیاری از میزبان ها همچنین ویژگی های امنیتی سرور را ارائه می دهند که می تواند بهتر از اطلاعات وب سایت آپلود شده شما محافظت کند. بررسی کنید که آیا میزبان وب پروتکل پروتکل انتقال امن (SFTP) را ارائه می دهد که فایل های آپلود را بسیار امن تر می کند. بسیاری از میزبان های خوب نیز باید برای خدمات تهیه پشتیبان فایل ها مجوز داشته باشند و یک سیاست امنیتی عمومی داشته باشند تا نشان دهند که آنها در ارتقاء امنیت چگونه به روز می شوند. ثبت نام برای یک میزبان وب


3. طراحی وب سایت شما با امنیت در ذهن

وب سایت شما چگونه به نظر می رسد؟ استخدام طراح معمولا ارزش پولی را که میپردازید، اما اگر سایت شما به اندازه کافی ساده باشد، لازم نیست کاری را انجام دهید. امروزه سادگی، قانون طلایی است، و به حداقل رساندن افزودنی ها و افزونه ها برای نگرانی های زیبایی شناسی، عملیاتی و امنیتی توصیه می شود. محور اصلی سایت شما باید مبتنی بر متن باشد و محصول خود را به وضوح نمایش دهد، با تصاویر و طراحی شکوفایی در بازیابی گروه پشتیبان. اساسا شما باید بیشتر به اجتناب از طراحی بد قبل از درک طراحی عالی تمرکز کنید.


4. یک فایروال وب برنامه (WAF) را برای محافظت از سایت خود درخواست کنید

به محض اینکه وب سایت شما آنلاین است، آن را در معرض یک سرقت از تهدیدات سایبری قرار می دهد. ربات های اتوماتیک برای وب سایت های آسیب پذیر اسکن می کنند و سایت های تازه ایجاد شده هدف خاصی برای وسوسه انگیزند. اضافه کردن فایروال برنامه های کاربردی وب (WAF) مانند Cloudbric، Incapsula یا Cloudflare، وب سایت شما را قبل از حمله شروع می کند.


5. آیا کسب و کار آنلاین امن توسط سوکت لایه (SSL)

اگر قصد داشته باشید که کاربران در وب سایت خود ثبت نام کنند و به خصوص اگر معامله ای انجام شود، باید آن اتصال را رمزگذاری کنید. استفاده از گواهینامه های SSL یک دستاورد امن بین وب سایت شما و دستگاه های مشتریان ایجاد می کند، اطمینان حاصل کنید که هیچ شخص ثالث نمی تواند مخفیانه در میان بیندازد و نظارت، ربودن و یا تعطیل هر گونه معاملات انجام شود. GlobalSign یک مثال خوب از یک گواهی SSL به طور گسترده ای در دسترس است که تقریبا در هر وب سایت با آن ارتباط دارد.

6. به عنوان یک عضو مسئول و قابل اعتماد در شبکه جهانی وب رشد کنید

بنابراین شما یک وب سایت کارآمد از تهدیدات امنیتی محافظت می کنید، و شما در تجارت برای تجارت خود مشغول هستید. وظیفه اصلی این است که رشد کند و به مردم بیشتری برسد! رسیدن از طریق SNS، سایت خود را تنظیم کنید تا بتوان آن را توسط موتورهای جستجو نشان داد و از فرصت های جستجوگر استفاده کنید. اینترنت صدف شماست. اما هرگز نیازهای امنیتی خود را از دست ندهید و تمرکز خود را روی حفظ شهرت با مسئولیت مسائل امنیتی سایبری متمرکز کنید.


پس از اتمام این مراحل، وب سایت شما آماده است تا علامت آن در اینترنت باشد!

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی