آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

سیستم مدیریت محتوا (CMS)


یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) رابط کاربری است که به کاربران اجازه می دهد مطالب را مستقیما به وب منتشر کنند. فرآیند اضافه کردن صفحات محتوا به طور مستقیم به وب، یک قدم جلوتر از ایجاد و آپلود صفحات از یک دستگاه محلی است زیرا به تعداد زیادی از کاربران اجازه می دهد داده ها را از راه دور اضافه و به اشتراک بگذارند.

سیستم مدیریت محتوا CMS

Techopedia سیستم مدیریت محتوا (CMS) را توضیح می دهد

یک سیستم مدیریت محتوا یک رابط وب ساده و قابل دسترس را فراهم می کند که می تواند برای اضافه کردن محتوا به یک صفحه به شیوه ای بسیار سازمان یافته استفاده شود. رویکرد کلی یک سیستم مدیریت محتوا اجازه می دهد که محتوای استاندارد سازگار ایجاد شود.


به طور کلی، دسترسی به یک سیستم مدیریت محتوا برای یک مجموعه خاص از کاربران تعریف شده است که می توانند محتوای CMS را مشاهده، اضافه، ویرایش و انتشار کنند. این کار کار تکراری را کاهش می دهد که کاربران مجاز را قادر می سازد که وضعیت کار از محتویاتی را که قبلا توسط کاربران دیگر گروه انجام داده است، مشاهده کنند.


سیستم مدیریت محتوا به کاربران امکان می دهد مطالب را از هر کجا و در هر زمان ایجاد، ویرایش و انتشار دهند. از آنجا که محتوا به سرور CMS اضافه می شود، جنبه های عملیاتی CMS بر روی رایانه های شخصی کاربران نصب نمی شود.


سیستم های مدیریت محتوا به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند: سیستم های مدیریت محتوا سازمانی، سیستم های مدیریت محتوای وب، سیستم های مدیریت محتوا گروه وب و سیستم های مدیریت محتوای جزء.

  • فاطمه علیزاده

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی