آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراح وب به چه چیزی نیاز دارد؟

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

طراح وب توسعه و ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی همراه است. طراحان وب در صنایع مختلف و اغلب به عنوان پیمانکاران مستقل کار می کنند. الزامات آموزش و پرورش می تواند متفاوت باشد، اما طراحان وب می توانند کار سطح ابتدایی را با مدرک کاردانی بدست آورند. مقطع لیسانس دانش آموزان را با مجموعه مهارت های پیشرفته و پیشرفته فراهم می کند که می تواند منجر به پیشرفت شغلی بهتر یا پیشرفت حرفه ای شود.


شرح شغل

یک طراح وب، ظاهر، طرح بندی و ویژگی های وب سایت را ایجاد می کند. این کار شامل درک طراحی گرافیک و برنامه نویسی کامپیوتری می شود. هنگامی که یک وب سایت ایجاد می شود، طراح کمک می کند تا با نگهداری و اضافه کردن به وب سایت. آنها با تیم های توسعه یا مدیران کار می کنند تا سایت را به روز نگه دارند و نیازهای اولویت بندی را در میان سایر وظایف حفظ کنند.


آمار اداره آمار ایالات متحده در سال 2015 نشان می دهد که دستمزد ساعتی ماهانه برای توسعه دهندگان وب که وظایف مشابه طراحان وب را انجام می دهند، 31.23 دلار یا 64.970 دلار در سال بوده است. رشد کار پیش بینی شده 2014-2024 برای توسعه دهندگان وب، به ازای هر BLS، 27٪ بود. به گفته آژانس، درآمد متوسط ​​برای طراحان گرافیک در سال 2015 46،900 دلار بوده است (22.55 دلار در ساعت). BLS در سال 2014 و 2024 برای این شغل پیش بینی کرد که شغل رشد 1٪ باشد.


وظایف

وظایف شغلی طراح وب تمام جنبه های ایجاد وب سایت را پوشش می دهد. پس از ملاقات با مشتریان و ارزیابی نیازهای آنها، طراحان وب به ایجاد و نگهداری محصول کمک می کنند. وظایف آنها شامل موارد زیر می شود، اما محدود نمی شود:


نوشتن و ویرایش محتوای

طرح بندی صفحات وب

تعیین الزامات فنی

به روز رسانی وب سایت ها

ایجاد فایل های پشتیبان

حل مشکلات کد

الزامات

براساس  Net Online در سال 2016، 43 درصد از توسعه دهندگان وب مدرک لیسانس، 20 درصد مدرک کاردانی و 13 درصد مدرک کارشناسی ارشد داشتند. طراحان وب به آموزش و پرورش در فن آوری رایانه و طراحی وب سایت نیاز دارند تا رقابتی در بازار کار داشته باشند.


برنامه مدرک مربوط به طراحی وب مانند آکادمی علوم کاربردی در طراحی گرافیک وب، دانش آموز را با پایه و اساس در طراحی و جنبه های فنی ایجاد وب سایت ارائه می دهد. دانش آموزان مهارت های طراحی وب را فرا می گیرند و پرتفوی های حرفه ای را ایجاد می کنند که مهارت ها و توانایی های آنها را برجسته می کند. موضوعات مشترک عبارتند از:


اصول تصویربرداری طراحی

طراحی وب پایه

انیمیشن

طراحی چند رسانه ای

مدیریت محتوا

ویرایش برای ویدئو و صوتی

برنامه نویسی چند رسانه ای و تکنولوژی

مدرک کارشناسی در چند رسانه ای و یا طراحی وب اجازه می دهد تا دانش آموزان مهارت های پیشرفته مورد نیاز برای طراحی حرفه ای وب را یاد بگیرند. دانش آموزان علاوه بر مهارت های فنی، توانایی های هنری و خلاقیت را نیز توسعه می دهند. برنامه های تحصیلی، مانند کارشناسی علوم در طراحی وب و رسانه های تعاملی، شامل موارد زیر است:


پایگاه های داده

اسکریپت صفحه وب

برنامه نویسی

تصویربرداری دیجیتال

طراحی چند رسانه ای

توسعه وب

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی