آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

10 نکته برای ایجاد وب سایت شما بهترین ابزار بازاریابی شما


با 245 میلیون کاربر اینترنت در سراسر ایالات متحده از طریق رایانه ها، تلفن ها و تبلت ها به وب دسترسی ندارند، جای تعجب نیست که وب سایت شما باید پایه ای برای طرح بازاریابی مسابقات باشد. این قوی ترین ابزار بازاریابی شما است و اغلب شرکت کنندگان در اولین مرحله برای دریافت اطلاعات یا ثبت نام برای رویداد خود می روند. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما مانند یک ماشین بازاریابی با روغن زیتونی کار می کند، از این نکات زیر استفاده کنید:

1. آدرس وب سایت به یاد ماندنی داشته باشید

مردم باید URL خود را برای ثبت نام یا بررسی اخبار رویداد به یاد داشته باشند. نگه داشتن آن را تا حد امکان کوتاه کنید و اطمینان حاصل کنید که با عنوان رویداد شما مطابقت دارد. سپس آن را در تمام مواد بازاریابی خود و هر جایی که تبلیغ می کنید گچ می کنید!


2. وب سایت خود را به رتبه در موتورهای جستجو

شرکت کنندگان ممکن است یا ممکن است با رویداد شما آشنا نباشند، بنابراین مطمئن شوید که آنها بتوانند آن را پیدا کنند، اگر به طور مستقیم (با استفاده از نام رویداد شما) یا به طور کلی (جستجو برای یک فاصله خاص یا نوع رویداد مانند 5K یا triathlon) جستجو می کنند. ببینید که چگونه رویداد خود را برای رتبه بندی در گوگل برای هر دو نوع جستجو جستجو کنید.


3. بازدیدکنندگان خود را فعال کنید

واژه ها کافی نیستند افرادی مانند تصاویری هستند، بنابراین بازدیدکنندگان شما با عکس ها، فیلم ها، خوراک توییتر و موارد دیگر را درگیر می کنند. اگر جذاب باشد بازدیدکنندگان بیشتر با وب سایت رویداد خود بیشتر ارتباط برقرار می کنند.


4. دارای ناوبری واضح

ناوبری کلید است. دفعات بازدید: بازدید کنندگان با توجه به قصد خاصی به صفحه شما می آیند (برای ثبت نام، پیدا کردن نقشه های درس، بررسی زمان شروع، و غیره). اطمینان حاصل کنید که نوار ناوبری شما به خوبی سازمان یافته، قابل مشاهده و اولویت بندی شده بر اساس صفحات محبوب خود است.


5. مطالب خود را به روز کنید

بسیاری از وبسایتها از بخش خبرهایی که داستانهای سال 2009 را دارند و یا محتوایی که هرگز تغییری ایجاد نمی کند، رنج می برند. از آنجا که به روزرسانی وضعیت و صدای جیر جیر همراه بود، مردم انتظار دارند که محتوای تازه را ببینند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را اغلب تغییر و به روز کنید. این کار با سیستم مدیریت محتوا آسان است.


6. پیشنهاد تخفیف آنلاین

بازدید کنندگان خود را برای استفاده از وب سایت خود پاداش دهید! اگر از طریق وب سایت خود به صورت آنلاین سفارش دهید، تخفیفات خود را در مورد کالا یا هزینه ثبت نام خود ثبت کنید. این به شما وقت شما را صرفه جویی می کند و شرکت کنندگان را مجددا به وب سایت خود می برند تا معاملات را بررسی کنند.


7. تماس بگیرید تا اقدام برجسته

این که آیا شما میخواهید کسی ثبت نام کند، داوطلب شود یا اهدا کند، اطمینان حاصل کنید که آنها را تشویق کنید و آن را انجام دهید. این به همان اندازه ساده است که دکمه های برجسته ای در صفحه اصلی خود دارید که چیزهایی مانند "ثبت نام" و "داوطلب شدن در اینجا" می گویند.


8. حفظ نام تجاری سازگار است

پیوسته از آرم، شعار و پیام های اولیه خود در وب سایت خود استفاده کنید، همچنین در بروشورها، آگهی ها، نشانه ها و هر چیزی که یک شرکت کننده ممکن است ببینید. شرکت کنندگان شروع به تشخیص نام تجاری شما، ایجاد حضور در صنعت شما و کمک به افزایش ثبت نام می کنند.


9. اشتراک اجتماعی و رسانه های اجتماعی را فعال کنید

دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی در وب سایت شما به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا صفحات وب خود را با دوستان خود در فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید. دکمه های شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پیروان خود را جمع و جور کنید و به طور مستقیم از وب سایت خود را دوست داشته باشید. چطوره؟


10. یک نسخه موبایل ایجاد کنید

برای سایت مصرف کننده ما، Active.com، 18 درصد بازدیدکنندگان از تلفن همراه استفاده می کنند. این حساب برای میلیون ها بازدید کننده در سال است. آیا سایت خود را بر روی یک تلفن هوشمند مشاهده کردید؟ چه شکلی است؟ تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل خود را و در نظر ایجاد یک نسخه تلفن همراه برای وب سایت شما. در مورد روند روند تلفن همراه بیشتر بدانید

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی