آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا وب سایت مهم است؟

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ق.ظ

اهمیت یک وب سایت با کیفیت

یک وب سایت با کیفیت برای یک کسب و کار مهم است. چرا؟


مردم در اینترنت برای کسب و کارها، محصولات، خدمات و غیره جستجو می کنند. روزهای تکیه بر کتاب های تلفن طولانی از بین رفته است. اگر کسی نیاز به پیدا کردن اطلاعات دارد، به احتمال زیاد به اینترنت می رسد تا آن را پیدا کند. وقتی آنها چیزی را پیشنهاد می دهند یا به طور خاص برای کسب و کار شما جستجو می کنند، می خواهید نشان دهید - و نه فقط نشان می دهد - اما نشان می دهد و خوب نگاه کنید.


به دنبال خوب است مهم است، زیرا وب سایت شما اغلب اولین تصور شما را به مشتریان بالقوه است. اگر آنها شما را از طریق یک جستجو یا از طریق لینک یک دوست به آنها دادند، وب سایت شما خواهد شد اولین نقطه خود را با آنها تماس بگیرید. قبل از اینکه حتی فروشگاه خود را ببینند یا با کارکنان خود صحبت کنند، وبسایت شما را خواهند دید. شما می خواهید اولین تصور را خوب است.


نمای فروشگاه و نمایشگاه شما خوب است، درست است؟ چرا آنها خوب نگاه می کنند؟ از آنجا که شما می دانید مشتریان آنها را می بینند و بر اساس آنها (در کنار عوامل نظیر خدمات به مشتری، کیفیت، قیمت و غیره) از نظر کسب و کار بر اساس آنها شکل می گیرند. وب سایت خود را به عنوان فروشگاه اینترنتی و نمایشگاه خود در نظر بگیرید. مردم به آن نگاه می کنند و بر اساس آن، یک نظر در مورد کسب و کار ایجاد می کنند. پس آن را خوب نگاه کن


چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت با کیفیت می شود؟


یک وب سایت با کیفیت خوب، سازماندهی آسان، حرکت آسان، روشن / مختصر، مدرن (از لحاظ سبک و طرح)، عملکردی، برند و انگیزه بازدید کننده برای انجام کسب و کار با شما است. اطلاعاتی نظیر ساعات کار، مکان و اطلاعات تماس باید بسیار آسان باشد. اگر شما پروفایل های رسانه های اجتماعی داشته باشید، دکمه های مرتبط با این پروفایل ها باید حضور داشته باشند. مردم می خواهند یک راه حل سریع برای مشکل خود و یا پاسخ سریع به سوال خود. برای آنها آسان باشد. آنها همچنین می خواهند به چیزی که بصری جذاب است نگاه کنند. آنها را با یک وب سایت با کیفیت ارائه دهید.


یک وب سایت با کیفیت در همه مرورگرها خوب است. شما باید مرورگر وب سایت خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به نظر می رسد درست است و به درستی در تمام مرورگرها کار می کند.


وب سایت با کیفیت نیز به نظر می رسد خوب است و آسان برای استفاده در یک دستگاه تلفن همراه است. روند فعلی افزایش استفاده از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت به این معنی است که وبسایت شما باید به درستی ساخته و طراحی شده برای مشاهده بهینه تلفن همراه باشد.


وب سایت با کیفیت نیز جلا است. این بدان معنی است که هیچ خطای تلفظ یا خطا وجود ندارد، هیچ تصویر کلیپ هنری، هیچ ویژگی طراحی وب سایت در سال 1995، تصاویر ناهموار، بدون پایان دادن به لکه. محتوای شما کامل و بصری جذاب است. فونت ها در کل وب سایت مطابقت دارند و انتخاب رنگ و اندازه فونت به درستی انجام شده است (بله، این به این معنی نیست که فویل سبز سبز رنگ آبی در فضای سفید با یک تصویر کلیپ هنری در زیر آن خالی است).


وب سایت شما یک ابزار است. این ابزار را از ابتدا بسازید. سپس از آن استفاده کنید و مراقب آن باشید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی