آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

یک وب سایت موفق را در 10 مرحله آسان ایجاد کنید

ایجاد یک وب سایت موفق می تواند کسب و کار شما را به سطح جدیدی برساند و وب سایت شما می تواند به عنوان یک کاتالوگ آنلاین محصولات و خدمات خود برای مشتریان جدید و بالقوه خدمت کند. علاوه بر این، شما می توانید پیشنهادات کسب و کار خود را به خریداران بالقوه بیشتری از طریق تبلیغ وب سایت خود از طریق تبلیغات پرداخت کنید و در چاپ با اضافه کردن آدرس وب سایت خود به کارت های کسب و کار، درج محصول، امضای ایمیل و سایر موارد مرتبط.


 اگرچه یک وب سایت موفق در یک روز یا یک هفته ساخته نشده است، با کمی وقت و تلاش، شما می توانید وب سایت خود را برای کسب و کار خود ایجاد کنید و آن را به یک حساب کاربری تبدیل کنید که بازدیدکنندگان شما را با کلیک کردن نگه می دارد. با 10 نکته ساده برای ایجاد یک وب سایت موفق با 10 مرحله آسان شروع کنید.


01 توسعه استراتژی برند برای سایت شما

هر کس می تواند یک وب سایت را بسازد و آن را تبلیغ کند. وب سایت شما چگونه در استراتژی نام تجاری رسانه های شرکت شما مناسب است؟ اگر نمی دانید، وب سایت شما موفق است و سایت شما واقعا می تواند به شما آسیب برساند.


وب سایت شما فقط یک عامل در ساختن نام تجاری رسانه ای شما در اینترنت است، اما شما باید وضوح نقش سایت خود را در تصویر بزرگ شناسایی کنید. آیا می خواهید سایت خود را به عنوان یک گسترش رسانه های سنتی خود مانند یک کاتالوگ آنلاین به عنوان پشتیبان برای تلاش های فروش شخصی خود، به عنوان منبع درآمد خود و یا شاید تنها راه دیگری برای نام شرکت خود را بدون در نظر گرفتن پتانسیل درآمد وجود دارد؟



02 اجتناب از اشتباهات طراحی وب سایت

محتوای بزرگ شایسته یک وبسایت بسیار جذاب است. اما یک وب سایت موفق بر روی بیش از انتخاب رنگ های خوب و قلم های زیبا قرار می گیرد و اولین برداشت ها نیز بر روی اینترنت حساب می شود.


اگر بازدید کنندگان اولین بار با تبلیغات بمباران می شوند، می توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا نکنند یا سایت شما به طور مرتب به روز نمی شود، احتمال دارد که این بازدید کننده را برای همیشه از دست بدهید. اشتباهات طراحی وب سایت می تواند بازدیدکنندگان سایت خود را هزینه کنند، که همچنین پتانسیل سود سایت شما را کاهش می دهد.



03 Premium، Free یا Freemium Content؟

اگر به جای فروش محصولات یا خدمات در سایت خود، محتویاتی مانند کتاب های آموزشی آموزشی یا دوره های آموزشی را به فروش می رسانید، تصمیم می گیرید که آیا محتوای رایگان، محتوای پرداخت شده یا ترکیبی از هر دو از آنها ارائه شود، قدم مهمی در برنامه های سایت شما است.


بعضی از بازدیدکنندگان از سایت شما دور می شوند و دوم آنها می بینند که باید محتوای خود را پرداخت کنند. ارائه برخی از محتوای رایگان به عنوان یک تیزر برای محتوای پرداخت شده شما می تواند به شما در ایجاد یک مخاطب کمک کند و کسانی را که به راحتی می توانند داستان های خود را به صورت رایگان به مشتریانی که مایل به خواندن همه آنچه که شما باید ارائه دهند، تبدیل کند.


شما می توانید آنچه که به عنوان محتوای freemium شناخته می شود را ارائه دهید، که با ارائه رایگان ارائه می شود که شامل چند زنگ و سوت خوان است که خواننده می تواند آن را پرداخت کند. این افزودنی ها معمولا هزینه کمتری ندارند و به عنوان یک محصول با قیمت کامل ارائه نمی دهند.


در حالی که بیشتر کاربران اینترنت برای دریافت محتوای مورد نظر خود بدون نیاز به خواندن مورد استفاده قرار می گیرند، گزارش اخیر نشان می دهد که تعداد بیشتری از مردم در حال باز کردن ذهن و کیف پول خود به سایت هایی با paywalls هستند تا زمانی که محتوای جامد است. با این حال، شما باید سه گزینه را با دقت بررسی کنید تا از خوانندگان شما تکان بخورد و تغییر بزرگی به سایتی نداشته باشید.



04 ایجاد ترافیک وب سایت

وب سایت زیبا ترین و زیبایی طراحی شده اگر هیچکدام از کسانی که در حال بازدید از صفحات هستند کلیک کنید. تبدیل شدن به تعداد خوانندگان منابع به اینترنت به زمان نیاز دارد، مقدار زیادی محتوای جامد و یک برنامه بلند مدت.


عناصر کلیدی که شما می توانید در حال حاضر از وبسایت خود استفاده کنید، از قبیل کلمات کلیدی هدفمند اضافه شده به مقالات سایت شما، عناوین محصول، توضیحات محصول و لینک های متنی، می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و به شما در مسیر شما کمک کند. این کلمات کلیدی به خوانندگان کمک می کند که سایت شما را در نتایج جستجو راحت تر پیدا کند و جریان روز افزون ترافیک را به سایت شما منتقل کند.


05 سایت خود را مهم کنید

صاحبان سایت اغلب بر روی افزایش تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد تمرکز می کنند، اما تمرکز خود را بر نگه داشتن آنها در هنگام کلیک بر روی آنها زمانی که آنها می رسند تمرکز می کنند. یک وب سایت موفق فقط سایت هایی را که منحصر به فرد هستند فرود نمی آورد، محتوا باعث می شود که کاربر عمیق تر و عمیق تر به سایت بپردازد. the


سایت خود را چسبناک کنید، و یا اینکه آن بازدیدکنندگان را در کنار خود داشته باشید، با داشتن پیشنهادات عالی محصول و افزایش محتوای خود. از عکس های جذاب تر استفاده کنید، نظرسنجی ها یا پرسشنامه ها را اضافه کنید، یک وبلاگ را با پایه ای از مقالات مفیدی در مورد موضوعات مربوط به مشتریان وب سایت خود اضافه کنید و موارد دیگری که باعث افزایش کلیک و ایجاد بازدیدکنندگان سایت وفادار در یک زمان می شوند.


06 استفاده از Killer SEO را به Clobber Competition

میلیاردها وب سایت وجود دارد که برای کلیک روی رقابت هستند. فرود در موقعیت بالا در صفحه یکی از موتورهای جستجو اصلی بدون بهینه سازی موتور جستجو غیر ممکن است. رسانه های چاپ و پخش از روشی کاملا متفاوت برای هدف مخاطبان خود استفاده می کنند.


با این وجود، در صورت مشاهده به درستی برای جستجو، محتوای به صورت آنلاین قابل خواندن نیست. نویسندگان محتوا سایت شما باید کاملا درک کنند که چگونه از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای نوشتن محتوای وب سایت خود استفاده می کنند یا هرگز در صفحات نتایج موتورهای جستجو موفق نخواهید شد.


07 درآمد را بدون ترساندن بازدید کنندگان خود ایجاد کنید

هنگامی که وب سایت ها برای اولین بار در اینترنت ظاهر شدند، بسیاری از وب مسترها بر روی تبلیغات بنر متکی بودند تا از وبسایت خود پشتیبانی کنند. سپس پنجره های پاپ آپ، پاپ آپ، صفحات پوستر و فلش آگهی ها بیش از حد مورد استفاده قرار گرفتند و کاربران اینترنت را بارگیری می کردند.


در طول سالها، راه های جدید کسب درآمد با سایت شما بدون بمباران بازدید کنندگان سایت شما با تبلیغات آزار دهنده ظهور پیدا کرده است. کاوش گزینه های دیگر برای تولید درآمد وب سایت علاوه بر تبلیغات بنر کلاسیک، مانند فروش محصولات دیگر مردم و کسب درآمد به عنوان یک فروشنده وابسته است. شما ممکن است یک شب غنی نباشید، اما شما می توانید نتایج را در خط پایین خود مشاهده کنید.


08 تبلیغ تبلیغ کنندگان را برای آنچه شما می توانید انجام دهید

به نظر می رسد یک راه آسان برای کسب درآمد. فضای تبلیغاتی را در سایت خود قرار دهید برچسب قیمت را بر روی آن قرار دهید صبر کنید تا تبلیغکنندگان به سایت شما بچرخند و پول نقد خود را خرج کنند. اما رقابت آنلاین شدید است. جذب تبلیغ کنندگان و متقاعد کردن آنها به سایت رسانه ای شما، جایی است که آنها باید فضای خریداری شده را، حتی برای بهترین وب سایت ها، دشوارتر کنند. شما باید یک تبلیغ بالقوه مزایای تبلیغات آنلاین را نشان دهید و چگونگی قرار دادن در سایت خود به آنها کمک می کند تا کسب و کار خود را افزایش دهند.


09 استراتژی رسانه های اجتماعی را توسعه دهید

ترافیک را به سایت خود از طریق رسانه های اجتماعی هدایت کنید. روزنامه نگاران را تشویق کنید تا از شبکه های اجتماعی استفاده کنند تا خوانندگان را به آخرین اخبار خود بازگردانند. از طریق توییتر بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید و آگاهی از سایت خود را در فیس بوک افزایش دهید تا بازدیدکنندگان سایت شما چندین بار در روز به عقب بر گردند.


10 ترافیک خود را اندازه گیری کنید

از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب برای ردیابی عادات بازدیدکنندگان سایت خود استفاده کنید زیرا آنها از طریق محتوای خود کار می کنند. نظارت بر این الگوهای به شما یک تصویر واضح از آنچه در وب سایت شما کار می کند و چه چیزی نیست. اگر موضوعات خاصی به بازدیدکنندگان شما در سایت شما هدایت می شود، می دانید که می توانید با دادن کاربران به آنچه میخواهید، کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی