آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

سهم

شش سال پیش، فکر داشتن وب سایت برای من مهم نبود. بهترین دوست من یک سایت رایگان را از طریق angelfire.com راه اندازی کرده است. من به یاد دارم به فکر خودم فکر می کنم، چه می تواند یک وب سایت انجام دهد که یک تلفن یا صفحات زرد نمی تواند؟ به نظر می رسید وقت تلف کردن اطلاعات خود را به صورت آنلاین به نظر می رسید، بویژه از آنجایی که تنها افرادی که از سایت خود بازدید کرده بودند در گروه ما بودند و می دانستند آدرس وب بسیار طولانی نیاز به پیدا کردن آن دارند. من با بهترین دوستم صحبت کرده بودم که آیا یک وب سایت ایده خوبی بود یا نه، و تنها پاسخی که می توانست به من بدهد این است که «خاموش بودن، خنک» است. این واقعا به این سوال پاسخ نداد، اما ما در یکی از مبارزات بسیاری در روزهای جوانمان به ما رسید.

چگونه یک وب سایت به کسب و کار کوچک شما کمک می کند

من مطمئن هستم که بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک از خود سوال مشابهی دارند. وب سایت چه کاری می تواند انجام دهد که تلفن یا صفحات زرد نیستند؟ قدیمی بودن، ممکن است به نظر برسد که علاوه بر تلویزیون، اینترنت هم اکنون دومین نوع تبلیغات است. این صفحات زرد جدید تبدیل شده است. (در حقیقت، صفحات زرد حتی در حال حاضر یک وب سایت دارند) برخی از کسب و کارهای کوچک ممکن است قادر به ادامه کار با کسب و کار هستند، که به طور منظم از چند تماس یک ماه از افرادی که آنها را در صفحات زرد خود را ببینید. اما این مهم نیست.


مزایای متعددی برای قرار دادن کسب و کار شما در اینترنت وجود دارد، حتی اگر تمایل ندارید به عنوان یک شرکت رشد کنید. همانطور که بیشتر و بیشتر افراد برای اطلاعات خود به اینترنت نگاه می کنند، تلفن به کسب و کار کوچک شما تماس می گیرد و به یک حلقه گاه به گاه خاتمه می یابد. چرا یک شماره و یک نام برای ده سؤال درباره کسب و کار بنویسید، زمانی که می توانید یک یا دو صفحه را به صورت آنلاین بخوانید و در زمان کمتری به نتیجه گیری درباره این شرکت بپردازید. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، آیا وقت خود را برای پاسخگویی به تلفن ها، پاسخ به سوالات تکراری در مورد خود دارید؟ در زیر، من توضیح دادم که شش دلیل مهم اینکه چگونه یک وبسایت میتواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند، مهم نیست که شرکت شما چطور باشد.


کسب کسب و کار بیشتر! از وبسایت خود به عنوان یک ابزار بازاریابی 24 ساعته استفاده کنید. این سریع، آسان و نیازی به یک کارمند برای نشستن و پاسخ دادن به تلفن ندارد.

ما که هستیم. از وبسایت خود برای اطلاع دادن به افرادی که شما هستند و آنچه شما انجام می دهید استفاده کنید. مردم نتیجه گیری های خود را در مورد شما انجام می دهند، پس چرا آنها اطلاعات جامعی برای این نتیجه گیری ندارند.

خود نمایی کردن. این که آیا شما یک محصول یا یک سرویس را به فروش می رسانید، هیچ کس نمی خواهد بدون دیدن آنچه که شما قادر به انجام آن هستید پول خود را پرداخت کند. گفته های قدیمی، "یک تصویر هزاران کلمه است" هرگز بهتر نیست.

حرفه ای ها. داشتن یک وب سایت جذاب کمک می کند تا به مشتریان اطمینان دهید که شما یک حرفه حرفه ای هستید و به آنها اعتماد بیشتری نسبت به توانایی های خود می دهید.

تماس با ما! پاسخ دادن به تلفنها، اگرچه مستقیم، طول می کشد. داشتن فرم تماس با ما در وب سایت شما به افراد علاقه مند اجازه می دهد تا در مورد خدمات خود 24 ساعته، 7 روز هفته در مورد خدمات خود جستجو کنید. شما می توانید با فرم تماس با ما، به عنوان توصیفی به عنوان توصیفی کسب کنید، حصول اطمینان از اینکه فیلدهای لازم قبل از هر گونه درخواست ارسال می شوند، پر شده است.

  • فاطمه علیزاده

بازاریابی

وب سایت

کسب و کار

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی