آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

9 دلایل ضروری برای اینکه کسب و کار شما یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد


من در ابتدا این مقاله را نوشتم. 8 دلیل برای اینکه کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای در وب سایت قدیمی من در سال 2008 داشت، اما احساس کردم که وقتی این وبسایت را در سال 2017 قرار دادم، نیاز به یک بروزرسانی داشتم. از سال 2009، تغییر به سوی رسانه های اجتماعی همچنین، بسیاری از کارآفرینانی که نیاز به داشتن یک وب سایت را درک می کنند، خود را با میزبانی وب Freebie همراه با سازندگان صفحات کشیدن و رها سازی آزاد می کنند.

چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟

با این حال، هنوز هم تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار کوچک وجود دارد که اعتقاد ندارند آنها نیاز به یک وبسایت حرفه ای یا حتی یک وب سایت دارند. آنها تا به حال در کسب و کار بوده اند بدون اینکه کسی فکر کند که از هر دهک مورد نیاز است و یا اعتقاد دارند که می توانند تمام مشتریان یا مشتریان خود را در فیس بوک یا

دیگر کانال های رسانه های اجتماعی. درست نیست!

اگر صاحب کسب و کار کوچک هستید یا فقط از شما شروع می کنید، مانند بسیاری از افراد، ممکن است فکر کنید در وبسایت شما هیچ مزیتی ندارید که بتوانید همه چیز را در رسانه های اجتماعی انجام دهید. یا شاید شما فکر می کنید که نمی توانید یک وب سایت حرفه ای را در اختیار داشته باشید تا بتوانید یک Freebie را دریافت کنید و خودتان آن را انجام دهید.


شاید شما در نسل است که با کامپیوتر رشد نکردید، شما از یک کامپیوتر استفاده نمی کنید، بنابراین فکر می کنید مشتریان شما از کامپیوتر استفاده نمی کنند. شما فکر می کنید اگر شما باارزش تکنیکی نیستید چرا که با یک وب سایت مواجه می شوید. اما حتی اگر شما یک کسب و کار مبتنی بر است که به زبان از دهان استفاده کرده و فکر می کنید که شما به خوبی از شما سپاسگزارم، دلایل متعددی وجود دارد که چرا کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای نیز دارد.


من اعتقاد دارم حتی با تمام آنچه که شما می توانید در رسانه های اجتماعی انجام دهید و حتی اگر چندین دهه در کسب و کار بوده اید، مگر اینکه نمی خواهید کسب و کار خود را افزایش دهید و یا در مورد بازنشستگی و سفر به جهان، کسب و کار خود را نیاز به یک وب سایت و ترجیحا یکی که حرفه ای طراحی شده و توسعه یافته است.


در اینجا 9 دلیل قانع کننده ای وجود دارد که چرا کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد

توجه داشته باشید: اگر قبلا مقاله اصلی من را بخوانید و نمی توانید ناراحت شوید که چه چیزی برای نقاط 1-8 جدید است، ممکن است بخواهید شماره 9 را با نام تجاری جدید بچرخانید.


1. کسب و کار خود را به دست آوردن اعتبار

مردم بیشتر و بیشتر به دنبال چیزهایی هستند که میخواهند، برای حل مشکلاتشان، مقایسه قیمتها یا فقط برای دریافت اطلاعاتی در مورد یک فروشگاه، رستوران و یا کسب و کار قبل از آنها از آنها خرید. اگر شما یک وب سایت ندارید، مشتریان بالقوه به رقبای خود می آیند، مخصوصا اگر شما یک کسب و کار مبتنی بر خانه هستید بدون آدرس آجر و ملات.


داشتن یک وبسایت نه تنها اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید را ارائه می دهد، بلکه اعتبار کسب و کار شما را نیز فراهم می کند. می گوید، من اینجا هستم، منظورم کسب و کار است، و من در آن برای مسیر طولانی هستم.


شما ممکن است فکر کنید، من یک وب سایت "freebie" دارم که خودم ساخته ام، چرا باید برای کسی که آن را برای من انجام می دهی پرداخت کنم؟ دلایل متعددی وجود دارد که من توصیه نمی کنم "freebie" D.I.Y. وبسایتها، که من در جای دیگری به آن اشاره میکنم، اما حتی یک وبسایت "freebie" بهتر از هیچ وبسایت نیست. با این حال، اگر شما تا حدودی تکنولوژی زرنگ و زمان برای ساخت وب سایت خود، من به شدت توصیه می کنم حداقل استفاده از وردپرس با یک موضوع حرفه ای و شما برای میزبانی وب با یک میزبان وب سایت معتبر پرداخت.


اگر شما دارای D.I.Y. وب سایت بی بی سی، از خودتان بپرسید، آیا شما با تصویر حرفه ای که برای نام تجاری خود می خواهید، به شما ارائه می دهیم؟ هیچ چیز حرفه ای آنلاین کمتر از یک وب سایت که می گوید: "هی، نگاه کنید، من از یک سازنده وب سایت رایگان استفاده کردم!" کسب و کار شما با اعتماد به نفس بسیار بیشتر با داشتن یک طراح وب حرفه ای به شما کمک کند طراحی و ساخت وب سایت خود را.


با توجه به برنامه ریزی دقیق و با توجه به نیازهای مشتریان خود، وب سایت شما یک تصویر حرفه ای را ارائه می دهد و مشتریان بالقوه را تجربه می کند هنگام بازدید از کامپیوتر، رایانه لوحی یا تلفن همراه خود.


2. IT شما پول در طولانی مدت را ذخیره می کند

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، به ویژه یکی که تازه شروع شده است، احتمالا فکر می کنید که نمی توانید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. اما شما واقعا نمی توانید هزینه آن را پرداخت کنید. گرچه هزینه طراحی وب سایت بسته به نیازهای شما و سطح مهارت شما متفاوت است، پس از آنکه کار خود را آغاز کرد، یک وب سایت حرفه ای ارزش سرمایه گذاری اولیه را دارد، به ویژه اگر از WordPress ساخته شده است که به شما امکان می دهد مرتبا محتوای خود را اضافه کنید و تغییر دهید. صرفه جویی در پول در به روز رسانی.


در مقایسه با هزینه ابزارهای سنتی تبلیغاتی مانند تبلیغات روزنامه ها، آگهی های رادیویی، مواد تبلیغاتی و حتی رویدادهای شبکه ای که اغلب شامل هزینه غذا یا جداول تجاری می شوند، هنگامی که شما بازار بالقوه را می توانید با یک وب سایت در نظر بگیرید، آن را یک روش بسیار مقرون به صرفه برای ترویج کسب و کار شما درازمدت است.

حتی اگر سطوح مهارت شما به هیچ وجه نازک نباشند و شما نیاز دارید به طور مستمر طراح وب سایت / توسعه دهنده وب سایت خود را برای نگهداری و به روز رسانی وب سایت خود برای شما، هزینه های نگهداری هنوز پایین تر از بازاریابی سنتی در حال انجام است، و سرمایه گذاری قطعا به ارزش تعداد بالقوه مشتریان که کسب و کار خود را آنلاین هر سال.


هنگامی که آن را به مقایسه هزینه یک وب سایت حرفه ای با freebie D.I.Y. وب سایت، مگر اینکه شما به اندازه کافی ماهر هستید، وب سایت شما در زمان و تلاش شما هزینه ای خواهد بود که می تواند در سایر نقاط کسب و کارتان صرف شود. نه تنها این، اما اگر آن را حرفه ای نیست، و یا نمی توان در جستجوی گوگل یافت می شود، شما مشتریان را از دست خواهد داد و همچنین به اندازه کافی برای شما هزینه می شود.


صرفه جویی در هزینه قطعا یک دلیل عالی برای اینکه کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای، اما دلایل متعددی وجود دارد.


3. مشتریان می توانند اطلاعات را نگه دارند

در قالب اصلی خود، یک وبسایت را به عنوان یک بروشور یا کاتالوگ آنلاین در نظر بگیرید که می تواند در هر زمان به روز شود. بسیار ساده تر و سریعتر به روز رسانی اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود را از آن است که در یک بروشور یا کاتالوگ چاپ.


یک وب سایت یک راه موثر برای معرفی مشتریان خود به سرویس های جدید است، به آنها اجازه می دهد تا در مورد محصولات جدید، اعلامیه های آینده و تبلیغات ویژه، اطلاع دهند. شما همچنین می توانید با ارسال نکات، منابع و سایر اطلاعات از طریق یک وبلاگ در وب سایت خود، ارزش افزوده ارائه کنید. بر خلاف تبلیغات چاپی، مقالات روزنامه ها و آگهی ها، که به سرعت از بین می روند، وب سایت شما می تواند اطلاعات و اخبار جاری را فراهم کند. و اگر بعد از انتشار یک صفحه یا پست اشتباهی را کشف کنید، این یک تعمیر سریع است.


وب سایت می تواند خیلی بیشتر از یک بروشور آنلاین یا کاتالوگ باشد. در حال حاضر ما فیلم های یوتیوب، پادکست ها، وبینارها، کتاب های الکترونیکی و دیگر رسانه های آنلاین را برای نشان دادن مهارت ها، تخصص و محصولات ما، ارائه کلاس های آنلاین، دوره ها و کارگاه های آموزشی. به طور مثال ادغام رسانه های اجتماعی که شما را قادر به اشتراک گذاری اطلاعات در وب سایت خود در سراسر کانال های متعدد دیگر و رسیدن به مخاطبان حتی بیشتر می کند نیست.


4. وب سایت همیشه در دسترس است

بر خلاف مکان آجر و ملات که تنها چند ساعت در روز باز می شود، یک وبسایت 24 ساعته در روز، 365 روز در سال باز است. شما می توانید مشتریان منظم و آینده نگر را برای راحتی بازبینی محصولات و خدمات خود در زمانی که فروشگاه یا دفتر شما بسته است، ارائه دهید.


نه تنها این، با بسیاری از ویژگی های تعاملی و افزودنی های موجود، بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند با شما تماس بگیرند، ثبت نام برای دوره های خود، برنامه ریزی قرار ملاقات و حتی خرید مستقیم از طریق وب سایت خود را حتی زمانی که شما دور از میز یا پس از بسته شدن


با استفاده از شیوه زندگی شلوغ امروز، هنگام تصمیم گیری خرید، یک نقطه فروش عالی است.


5. وب سایت شما را قادر می سازد تا مخاطبان گسترده تر را هدف قرار دهید

وب سایت ها از هر نقطه از جهان در دسترس است که اتصال به اینترنت وجود دارد. از آنجایی که مردم بیشتر و بیشتر به اینترنت دسترسی دارند، حتی در مکان های دور افتاده، اگر کسب و کار شما یک وب سایت داشته باشد، می توانید مخاطبان بسیار وسیعتری را هدف قرار دهید.


این که آیا شما محصولات یا خدمات را ارائه می دهید و یا کسب و کار یا مشتری مبتنی بر آن هستید، وب سایت شما یک محل جایگزین برای فروش را فراهم می کند. به عنوان یک خرده فروش، یک وب سایت تجارت الکترونیک جای خوبی برای فروش محصولات خود در بازار گسترده است. فکر می کنید همه افرادی که نمی توانند به آجر و فروشگاه ملات خود دسترسی پیدا کنند و بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید.


حتی کسب و کار مبتنی بر سرویس می تواند خدمات خود را در سطح جهانی از طریق یک وب سایت ارائه دهد. اکنون که ما راه های مقرون به صرفه ای برای برقراری ارتباط با مردم داریم، می توانیم هر زمان و هر کجا را در هر کجا که باشد، انجام دهیم. یک وب سایت باعث می شود که مشتریان از یک بازار جهانی جذاب تر شوند.


6. IT فراهم می کند متوسط ​​برای نشان دادن کار شما

مهم نیست که چه نوع کسب و کار شما هستید، یک وبسایت یک مکان عالی برای نمایش کار خود یا نشان دادن مهارت های خود است. با استفاده از نمونه کارها، گالری عکس یا فیلم ها، و همچنین توصیفات در مورد کار خود، می توانید نشان دهید که چه چیزی باعث می شود شرکت شما یا شما منحصر به فرد باشد.


وقتی اولین بار مقاله اصلی را نوشتم، هیچ Pinterest یا Instagram وجود نداشت. حالا 9 سال بعد، بسیاری از مردم از این کانال های رسانه های اجتماعی برای نشان دادن کار خود استفاده می کنند. اما آیا مخاطبان مورد نظر شما در Pinterest یا Instagram هستند؟


در Pinterest، Instagram، فیس بوک و دیگر کانال های رسانه های اجتماعی، کیفیت عکس ها یا گرافیک های شما به خطر می افتد و ممکن است اندازه آن کاهش یابد. نه تنها این موضوع، بلکه فیس بوک و دیگر کانال های رسانه ای اجتماعی کنترل افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنند و حتیمی توانند آنها را ببینند.


اگر شما یک وب سایت دارید، نمونه کارها خود را می توانید توسط هر کس در هر نقطه مشاهده کنید و شما کنترل آنچه مردم می بینید، کیفیت و اندازه عکس های خود و نحوه ارتباط افراد با آن عکس ها است.


نه تنها این، اما در اکثر موارد، زمانی که شما کار خود را در این کانال های رسانه های اجتماعی انجام دادید، آیا شما بیشتر از آنچه که می دانید، دیگر حقوق خود را برای این عکس ها ندارید و آنها می توانند برای استفاده در تبلیغات تبلیغاتی که در طول جدول زمانی خود مشاهده می کنید، فروخته شوند؟

7. وب سایت به شما زمان می دهد

من در این شماره در شماره 2 اشاره کردم. زمان پول است، بنابراین اغلب آنها با هم مرتبط می شوند. صرفه جویی در زمان یکی دیگر از دلایل مهم است که چرا کسب و کار شما نیاز به وب سایت حرفه ای است.


زمان کالای مهمی در دنیای سریع و سریع ماست حتی اگر ارزش پولی را به آن اضافه نکنید. اکثر مردم این روزها به اندازه کافی برای اوقات فراغت، لذت، فعالیت های خانوادگی یا سالم ندارند. داشتن یک وب سایت حرفه ای طراحی شده موجب صرفه جویی در وقت شما در کوتاه مدت و دراز مدت می شود.


با ارائه اطلاعات به مشتریان خود به صورت آنلاین، می توانید مقدار زیادی از وقت با ارزش را ذخیره کنید که در غیر اینصورت به مخاطبانتان ارتباط برقرار می کنید.


صحبت کردن با مشتریان بر روی تلفن، پیام رسان یا ایمیل، جلسات، رویدادهای شبکه یا نمایشگاه های تجاری، به هم ریخته است. ایجاد فلیکر، بروشور و سایر مواد تبلیغاتی زمان - زمان برای برنامه ریزی، تحقیق، ارتباط با طراح، چاپگر و غیره است. برای اشاره به زمان مورد نیاز برای توزیع مواد بازاریابی خود نیازی به ذکر نیست.


با یک وب سایت، می توانید با ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات خود در قالب های مختلف آنلاین گرافیک، ویدئو، کتاب های الکترونیکی، کتاب تلنگر یا به عنوان متن به راست در صفحه صرفه جویی کنید. توزیع مورد نیاز نیست. هنگامی که وب سایت شما در حال اجرا است، برای مشتریان شما به طور نامحدود در دسترس است، به طوری که زمان صرفه جویی شما برای برقراری ارتباط یکسان با دیگران برای افراد مختلف، به شما امکان پذیر است.


8. وب سایت می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد


یک وب سایت یک راه عالی برای ارائه خدمات ارزش افزوده به مشتریان و مشتریان خود است و یک راه عالی برای نگه داشتن آنها در هنگام نیاز به محصولات و خدمات شماست.


مهم نیست که چه محصولاتی را فروخته اید، می توانید راهنمایی هایی را برای مشتریان خود در مورد نحوه استفاده یا مراقبت از محصولاتی که از شما خریداری کرده اید به اشتراک بگذارید. اگر لباس فشرده سازی باشد، می توانید راهنمایی هایی در مورد چگونگی پوشیدن لباس های خود ارائه دهید. اگر شما نوشیدنی هایی مانند چای یا قهوه را می فروشید، می توانید زمان های دم و دمیدن را ارائه دهید.


اگر خدماتی مانند حسابداری ارائه می دهید، می توانید مشتریان خود را مشاوره ارزشمند برای کمک به پرداخت مالیات کمتر در زمان مالیات یا نحوه ساده سازی حسابداری خود ارائه دهید. یا اگر شما در بیمه هستید، می توانید مشاوره ای در مورد چگونگی انتخاب بیمه نامه مناسب برای خود یا نیازهای خانواده خود داشته باشید.


با استفاده از یک صفحه پرسش و پاسخ یا بخش منابع، شما می توانید به طور مرتب اضافه کردن مقالات و یا ارسال خبرنامه برای پاسخ به تمام سوالات مشتریان خود را شما می توانید آنها را بهتر مطلع و به روز.


9. شما وب سایت خود را کنترل و کنترل می کنید


حتی اگر شما یک حضور رسانه ای بزرگ اجتماعی داشته باشید، دلیل دیگری و شاید مهمترین دلیل اینکه کسب و کار شما به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارد، به طوری که شما در واقع خود یا حداقل پرداخت اجاره برای فضای آنلاین خود را.


بسیاری از راه های رایگان یا کم هزینه ای برای به دست آوردن حضور وب یا درخواست فضای آنلاین خود وجود دارد، اما در اغلب موارد شما خانه خود، دفتر یا فروشگاه اینترنتی خود را ندارید و حتی بدتر از همه، این در فضای آنلاین شما موجود است. با یک وب سایت حرفه ای، شما انجام می دهید.


رسانه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای آوردن ترافیک به وب سایت شما هستند و این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوا از وب سایت شما است. با این حال، تکیه بر صرفه جویی در رسانه های اجتماعی برای جذب مشتریان یا مشتریان نه تنها مانع چندین چشم انداز از انجام کسب و کار با شما نیست، بلکه شما مسائل خود را ندارید و نمی توانید کنترل کنید که چه اتفاقی می افتد. مواردی که شما به کانال رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود آپلود کرده اید می توانید در هر لحظه بدون هشدار قبلی ناپدید شوند، در صورتی که هر دوی این پلاگین ها را بکشید و همه چیز را برای همیشه از دست بدهید.


همینطور برای وب سایت بی بی سی درست است. هنگامی که تصمیم می گیرید وقت آن رسیده است، شما همیشه نمی توانید محتوای وب سایت خود را با شما (حداقل به راحتی) نگیرید و به احتمال زیاد باید از ابتدا شروع کنید.


با یک وب سایت حرفه ای، شخصی که خود میزبانی شده است، به شما اجازه می دهد فضای آدرس وب خود را بفروشید، اما همه چیز موجود در فضای آنلاین خود را دارید. اگر هرگز می خواهید یا احساس نیاز به حرکت به یک وب میزبان دیگر را دارید، می توانید همه چیز را با خود داشته باشید (اگر پشتیبان دارید و یا قبل از اینکه حساب کاربری شما منقضی شود).


من همیشه اهمیت داشتن حضور وب را در خود داشتم و این قطعا یک نقطه معتبر است که باید در هنگام تعیین اینکه آیا کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد یا خیر، باید معتبر باشد.


اگر هنوز معتقدید که چرا کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد، این مقاله را در Forbes.com بررسی کنید یا با من تماس بگیرید. من خوشحال خواهم شد که به هر دلیلی به شما کمک کنم.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی