آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

دلایل یادگیری CSS

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

5دلیل برای یادگیری CSS 

Cascading Style Sheets یا CSS یک راه مهم برای کنترل صفحات وب شما است. CSS می تواند فونت ها، متن ها، رنگ ها، زمینه ها، حاشیه ها و طرح را کنترل کند. اما یادگیری CSS می تواند بسیار دشوار باشد، و بعضی افراد آن را یاد نمی گیرند. دلایل بسیار خوبی برای یادگیری CSS وجود دارد به طوری که شما می توانید صفحات وب خود را کنترل کنید

طرح های سایت خود را اصلاح کنید تا ببینیم چگونه آنها را می بینید

آسان ساخت یک وب سایت رایگان و ساخت یک وب سایت آسان است. اما این قالب ها می توانند بسیار ساده یا رایج باشند. بنابراین وب سایت شما مانند هر سایت دیگر در اینترنت ظاهر خواهد شد. با یادگیری CSS شما می توانید قالب های از پیش ساخته شده را تغییر دهید تا رنگ ها و سبک های خود را داشته باشند. بنابراین شما یک وب سایت سفارشی بدون تلاش زیادی خواهید داشت.


دلایل  یادگیری CSS

صرفه جویی در مون

بسیاری از طراحان وب وجود دارند که وبسایت شما یا CSS خود را برای شما ایجاد می کنند. اما پرداخت شخص دیگری برای حفظ وب سایت یا وبلاگ شما می تواند گران قیمت باشد، حتی اگر فقط آنها طرح های خود را ایجاد کرده و سپس محتوای خود را حفظ کنید. دانستن اینکه چگونه CSS را تغییر دهید، هنگامی که مشکلات کوچک پیدا می کنید که می توانید خودتان را برطرف کنید، پولتان را خرج می کنید. و به عنوان تمرین، شما قادر خواهید بود به حل مشکلات بزرگتر و بزرگتر.



کسب درآمد

هنگامی که شما واقعا CSS را می شناسید، می توانید این خدمات را به سایر وب سایت ها فروخت. و اگر شما به دنبال تبدیل شدن به یک طراح وب مستقل هستید، اگر شما CSS را نمی دانید، به اندازه کافی پیشرفت نخواهید کرد.



سایت خود را سریعتر طراحی کنید

بسیاری از وبسایت های قدیمی تر که بدون CSS ساخته شده اند بسیار دشوار است که دوباره طراحی شوند. اما یک بار که سایت با قلاب های CSS ساخته شده است، می توان آن را بسیار سریع طراحی کرد. تغییر چیزهایی مانند رنگ ها و پس زمینه ها می تواند تغییر کند که سایت چگونه با تلاش بسیار کمی به نظر می رسد. در واقع، بسیاری از سایت ها در حال حاضر نسخه ویژه ای از سایت های خود را برای موارد خاص ارائه می دهند و می توانند این کار را انجام دهند، زیرا تنها چند ساعت طول می کشد تا یک شیوه متناوب برای این مناسبت ایجاد شود.


ساخت وب سایت های متنوع تر

CSS به شما این فرصت را می دهد تا سایت هایی را ایجاد کنید که از صفحه به صفحات بسیار متفاوت هستند، بدون اینکه بسیاری از برنامه نویسی گسترده ای داشته باشید. به عنوان مثال، بسیاری از سایت ها در حال تغییر رنگ های جزئی در بخش های مختلف سایت هستند. با استفاده از ID های صفحه، می توانید CSS را برای هر بخش تغییر دهید و از هر ساختار HTML برای هر بخش استفاده کنید. تنها چیزی که تغییر می کند محتوا و CSS است

نظرات  (۱)

  • ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
  • یه سری کار دارم ، هزینه ش مهم نیست ، هرچی میشه بگو.
    من بخوام یه api از ربات یکی از پیام رسان ها برام آماده کنی انجام میدی؟ به زبان C# و اگه روی هاست باشه که میشه asp
    و این که میخواستم بپرسم میتونی تابع ساخت پایگاه داده رو روی هاست بنویسی و من به صورت کپسوله شده ازش استفاده کنم؟ اینم به زبان C# که درواقع روی هاست میشه asp.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی