آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه شروع به یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

انتخاب زبان


1. یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید برنامه نویسی کامپیوتری به صورت اساسا مجموعه ای از دستورالعمل های نوشته شده است که کامپیوتر به آن پی می برد (همچنین به عنوان برنامه نویسی دودویی شناخته می شود) انجام می شود. این دستورالعمل ها را می توان در تعدادی از "زبان های مختلف" نوشته و یا به سادگی روش های مختلف سازماندهی دستورالعمل ها و متن. با این حال، زبان های مختلف برای ایجاد انواع مختلف برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین زبان را انتخاب کنید که احساس می کنید مربوط به چیزی است که می خواهید انجام دهید. اگر تصمیم بگیرید که یک زبان با نیازهای شما متناسب نیست، شما همیشه می توانید به یک زبان جدید حرکت کنید.


چگونه شروع به یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر


2

C، C ++، C # و زبان های مرتبط را در نظر بگیرید. این زبان ها به طور عمده برای ایجاد برنامه های کامپیوتری مستقل مانند بازی ها استفاده می شود. C و C + + زبان دشوار برای یک مبتدی یادگیری است، اما غیر ممکن نیست. یادگیری آنها شما را در درک عمیق از برنامه نویسی (اکثر زبان های برنامه نویسی به برخی از مفهوم یا دیگر از C و C ++ به ارث می برند)، بلکه کارایی کامپیوتر را به شما می دهد. آنها محبوب هستند و به طور گسترده استفاده می شود، هر چند C # زبان بسیار شبیه به جاوا، شروع به تبدیل شدن به خیلی شایع است.

زبان برنامه نویسی c

3

جاوا یا JavaScript را در نظر بگیرید. اینها زبانهای خوب برای یادگیری هستند اگر میخواهید بر روی پلاگین های وب (جاوا اسکریپت) یا برنامه های موبایل (جاوا) کار کنید. در حال حاضر این زبانها تقریبا در تقاضا هستند، بنابراین آنها مفید هستند که بدانند. به یاد داشته باشید جاوا و جاوا اسکریپت کاملا متفاوت هستند، با وجود شباهت در نام ها.

4

 پایتون پایتون یک زبان بسیار متنوع است که به طور گسترده در چندین سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود اینکه بسیار قدرتمند است، یک زبان آسان برای یک مبتدی است که بتواند انتخاب کند، بنابراین سعی کنید آن را امتحان کنید

5

پی اچ پی را در نظر بگیرید پی اچ پی برای PHP: Hypertext Processor است. این یک زبان برنامه نویسی وب است و به دلیل تایپ ضعیف و محبوبیت آن نسبتا آسان است. (محبوبیت بدین معنی است که چندین آموزش مفید در مورد زبان وجود دارد). این یک زبان عالی برای برنامه نویسی سمت سرور است.

6

خودتان را به این زبان محدود نکنید! تن زبان های برنامه نویسی وجود دارد، همه با استفاده های مختلف. اگر می خواهید به عنوان برنامه نویس کار کنید، قطعا باید بیش از یک نفر را بدانید، بنابراین تا آنجا که ممکن است یاد بگیرید.

بهترین شرط بندی شما این است که آگهی هایی را برای شغل هایی که میخواهید پیدا کنید و به دنبال زبان های مشترک برای آنها بگردید نگاه کنید.

نظرات  (۲)

خوب بود ...

اما چیزهایی هست که قبل از شروع به برنامه نویسی اگه مطالعه شون کنید باعث میشه بهتر یاد بگیرید درک کنید :

نحوی کارکرد کامپیوتر
اجزای کامپیوتر و نحوی تعامل آنها باهم (CPU,RAM,MEMORY)
نحوی ذخیره اطلاعات در حافظه کامپیوترها

منظور درک تخصصی و جزییات نیست بلکه کارکرد کلی هست ...
پاسخ:
مناسب نبوده؟؟؟؟؟؟
منظور مناسب بود یا نبودن نیست. من فقط  تجربیات خودم درباره شروع به یادگیری برنامه نویسی بیان کردم ...

پاسخ:
اهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی