آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

جاوا یک زبان دشوار برای یادگیری است؟

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

جاوا یک زبان دشوار برای یادگیری است

نه، مشکل دشوار نیست بله ممکن است که شما به آرامی درک کنید. من می خواهم نمونه ای از آن را بگویم، وقتی که من در سال دوم خود از جاوا شروع کردم، چون هیچ چیز در مورد برنامه نویسی برای من مشکل نیست، اما همانطور که جاوا را ادامه می دهم، اعتماد به نفس را شروع کردم و در حال حاضر توسعه جاوا هستم.



 با یادگیری از آنها شما تبدیل به خود یادگیرنده خواهد شد و توانایی تفکر خود را نسبت به مشکلات منطقی افزایش می دهد. من می خواهم به شما تجربه شخصی من بگویم. من شروع به یادگیری از آموزش ویدئویی آنلاین شگفت انگیز می کنم.


اگر میخواهید Java را کامل کنید، می خواهم به شما نشان دهم، باید بسیار عمیق از موضوعات زیر مطلع باشید:


معرفی JDK، JRE.

انواع داده ها، متغیرها و ورودی کاربر.

اظهارات شرطی.

شاخه

حلقه ها

زمواد و روش ها

کلاس ها و شی

استاتیک

وراثت

بسته ها

اصلاح کننده دسترسی

سازنده

پلی مورفیسم

کلاس انتزاعی

رابط

مدیریت استثنایی

مجموعه

موضوع و غیره

شما باید از این موضوعات مطلع شوید تا بتوانید به برنامه نویسی جاوا تبدیل شوید


شما می توانید جاوا اصلی (از جمله این موضوع) را به راحتی از آموزش ویدیویی آنلاین یاد بگیرید.


من همچنین جاوا اصلی را از یک آموزش تصویری آنلاین یاد گرفتم. من می خواهم یک لینک از این آموزش را به اشتراک بگذارم. پس از اتمام جاوا، می توانید گواهی را با دادن تست ساده دریافت کنید.



این شگفت انگیز وب سایت آموزش ویدئویی آنلاین برای جاوا و بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر است. آنها محیطی را ایجاد می کنند که شما در یک کلاس قرار می گیرید و در یک روش تعاملی چیزی یاد می گیرید. آموزش ها شگفت انگیز هستند و فیلم ها واقعا تعاملی هستند. مفهوم دشوار به خوبی توسط Trainer Metazone توضیح داده شده است که برنامه نویسان ساده و آسان می توانند آن را یاد بگیرند. شما می توانید از بسیار خسته به موضوعات پیشرفته سطح در برنامه نویسی جاوا یاد بگیرند

نظرات  (۱)

یاد گیری زبان جاوا سخت نیست ولی این رو به یاد داشته باشید که برای یاد گیری جاوا باید آهسته وپیوسته حرکت کرد ...

فیلم های آموزشی سایت انجمن جاواکاپ برای یاد گیری زبان جاوا خیلی خوب و عالی هستند ...
من به هر شخصی که دنبال یادگیری جاوا هست این منبع رو معرفی میکنم ...

http://javacup.ir/javacup-training-videos/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی