آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا جاوا اسکریپت سخت است برای یادگیری؟

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

درجه سختی در یادگیری جاوا اسکریپت بستگی به سطح دانش شما را به آن می دهد. از آنجا که شایع ترین روش اجرای جاوا اسکریپت به عنوان بخشی از یک صفحه وب است، ابتدا باید HTML را درک کنید. علاوه بر این، آشنایی با CSS نیز مفید است زیرا ((CSS (Cascading Style Sheets) موتور قالب بندی را در پشت HTML فراهم می کند.



مقایسه جاوا اسکریپت با HTML

HTML یک زبان نشانه گذاری است، به این معنی که متن را برای یک هدف خاص annotates، و آن را قابل خواندن انسان است. HTML یک زبان نسبتا ساده و ساده برای یادگیری است.

آیا جاوا اسکریپت سخت است برای یادگیری


هر تکه محتوا در داخل تگ های HTML پیچیده می شود که محتوای آن را شناسایی می کند. تگ های HTML معمولی به عنوان مثال پاراگراف ها، عنوان ها، لیست ها و گرافیک ها را پوشش می دهند. تگ HTML حاوی محتویات درون نماد <> است، با نام تگ ظاهر می شود و سپس به دنبال یک سری از ویژگی ها. برچسب بسته برای مطابقت با یک تگ باز، با قرار دادن اسلش در مقابل نام تگ شناسایی می شود. به عنوان مثال، در اینجا یک عنصر پاراگراف است:


<p> من یک پاراگراف هستم. </ p>


و در اینجا یک عنصر پاراگراف همان با صفت عنوان است:


<p title = 'من یک ویژگی کاربردی برای این پاراگراف هستم'> من یک پاراگراف هستم. </ p>


جاوا اسکریپت، با این حال، زبان نشانه گذاری نیست بلکه یک زبان برنامه نویسی است. این به خودی خود به اندازه کافی برای یادگیری جاوا اسکریپت خیلی سخت تر از HTML است. در حالی که یک زبان نشانه گذاری چیزی را مشخص می کند، یک زبان برنامه نویسی مجموعه ای از اقداماتی را که باید انجام شود تعریف می کند. هر فرمان نوشته شده در جاوا اسکریپت یک عمل فردی را تعریف می کند که می تواند هر چیزی را از کپی کردن یک مقدار از یک مکان به مکان دیگر، انجام محاسبات در مورد چیزی، آزمایش یک وضعیت یا حتی ارائه لیستی از مقادیری که برای اجرای یک سری از دستورات استفاده می شود که قبلا تعریف شده اند



همانطور که اقدامات مختلفی انجام می شود که می توان آنها را انجام داد و این اقدامات را می توان با روش های مختلف ترکیب کرد، یادگیری هر زبان برنامه نویسی دشوارتر از یادگیری زبان نشانه گذاری است چرا که خیلی بیشتر مورد نیاز است که یاد بگیریم.


با این حال، یک احتیاط وجود دارد: برای اینکه بتوانید به درستی از زبان نشانه گذاری استفاده کنید، باید کل زبان را یاد بگیرید. دانستن بخشی از زبان نشانه گذاری بدون دانستن بقیه بدین معناست که شما نمیتوانید تمام محتوای صفحه را به درستی علامت بزنید. اما دانستن بخشی از یک زبان برنامه نویسی به این معنی است که شما می توانید برنامه هایی را بنویسید که بخشی از زبان شما را برای ایجاد برنامه ها استفاده می کنند.


در حالی که جاوا اسکریپت پیچیده تر از HTML است، می توانید جاوا اسکریپت جاوااسکریپت را بسیار سریعتر شروع کنید، تا بتوانید یاد بگیرید که چگونه به درستی صفحات وب را با HTML علامت بزنید. با این وجود، خیلی طول می کشد تا همه چیز را که می توان با جاوا اسکریپت از HTML انجام داد یاد بگیرد.


  • فاطمه علیزاده

CSS

HTML

تگ p

جاوا اسکریپت

صفحات وب

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی